Oireet

Emir

Päivystävä dosentti
Kesämammat 2018
Joulukuiset 2022
Tänne voi niistä oireista kertoa.:)
 
Mää oon vähän huono oireista puhumaan kun niitä ei oo yhdessäkään raskaudessa oikeen ollu.
Väsymys ja palelu sit tulee jossain vaiheessa.
Ekassa raskaudessa odottelin pahoin vointia mut ei sitä sitten tullut.
 
Mulla on oikeastaan tällähetkellä SAIRAAN kipeät tissit (etenkin nännit), pientä nippailua alamahalla välillä, valkovuotoa ( jotenkin saastanen olo koko ajan :wtf:) ja lieviä etomisia välillä.

Mulla ei oo mitään aikaisempaa vertailukohtaa, joten katsotaan mihin tää etenee. :joyful:
 
Oon kyl iloinen tästä oireettomuudesta vaikka se välillä mietityttääkin et on siä mitään.
Kaverilla molemmat raskaudet menny oksentaessa rv6+ eteenpäin.
 
Joo eihän oireista tai oirettomuudesta voi päätellä yhtään sen enempää, jotenkin toivoisin ettei ihan kauheeta oksentelua tulis. Ollaan vielä lähdössä reissuun parin viikon päästä, niin vois olla aikamoista olla koko ajan pää oksennuspussissa etenkin lentokoneessa. :grin
 
Oireista... Nyt olis siis 4+0. Tiesin jo oikeastaan ennen testejä että taisi tärpätä. Rinnat oli/on turvoksissa ja mies sanoi jo viikko sitten keskiviikkona (reilu viikko oviksesta) että taidat olla paksuna (näinkin romanttinen termi...). Alamaha aavistuksen menkkaoiremainen tuntemuksineen (eilen olis siis pitäny alkaa) mut ei kuitenkaan niin kipeä kuin menkkojen aikaan. Oikeastaan ei tämä kipua ole vaan paineen tunnetta.

Tänään oli paha olo iltapäivällä muutaman tunnin, ja tulee tosi helposti nälkä, alkoi viikonloppuna tämä nälkäily. Semmoset ehkä oireita joille ei muuta selitystä kuin tämä raskautuminen.
 
Mulla tosiaan ihan sellainen olo ettei raskaana olisikaan. Ekaa kertaa raskaana siis ja en tiedä mitä mä odotin mutta silti :grin Siksi oli pakko kaivaa taas raskaustesti kaapista ja testata! :hilarious:

Tosiaan ainoat oireet on todella arat rinnat ja välillä aaltoileva menkkamainen tunne alavatsassa. Ei mullakaan kipua mutta juuri sellainen paineaalto välillä menee.

Niiiin ja onhan mulla myös tullut muutama ihan järkyttävä finni keskelle naamaa! :shifty:

Ja tosiaan, toivottavasti säästyisi siltä pahimmalta oksentamiselta, se selvinnee tässä seuraavien viikkojen aikana :smiley-angelic001
 
Oireet viikko oviksesta: Hirveä turvotus vatsassa, etenkin iltasin. Rinnat kipeät, ei nännit vaan koko rinnat. Mukaan tuli närästys samalla viikolla. Kaikki oireet edelleen ( 4+4 menossa)
Plussauksen jälkeen menkkamaista juilintaa ajoittain.
Muutaman kerran etovaa oloa ollut, pari kertaa yökänny mut en sentään ole joutunut oksentamaan.
 
Täällä palelu, kova nälkä, väsymys päällimmäiset oireet. Välillä huimaa ja repii alavatsaa, parina päivänä ollut myös pientä huonovointisuutta, mutta aika vähän toistaseksi. Ja ai niin, mahassa turvottaa. Esikoisessa olin extra energinen plussan tienoilla, mutta kärsin pahoinvoinnista rv16 asti. Pahoinvoinnintakia jouduin olemaan myös sairaslomalla, pelkkä pään nostaminen tyynystä sai huoneen pyörimään. Not nice!
 
Mulla ollu tänään ja eilen jotenkin tosi vähän oireita, heti tietenkin mietityttää, vaikka tiedän et oireet voi vaihdella. Mulla ei esim. oo turvotusta ollut ollenkaan. :eek:

4+4
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on kauhea syysflunssa päällä niin ei oikein erota mikä johtuu siitä ja mikä raskaudesta. Se on ainakin selvää että tunteet heittää häränpyllyä, kimpaannun mitä pienimmistä jutuista.
 
Rv 4+4, rinnat turvonneet ja kipeät, alamahan nippailu ja väsymys. Välillä etovaa oloa. Ja yhtäkkinen jäätävä vitutus mistä tahansa mikä vähänkään menee pieleen, johtuu tosin luultavasti tupakan lopetuksesta :)
 
Palelu ja väsymys ja vessahätä on suurimmat oireet tällähetkellä, tuntuu että oikein odotan sitä pahoinvointia. :')
 
Palelu ja väsymys ja vessahätä on suurimmat oireet tällähetkellä, tuntuu että oikein odotan sitä pahoinvointia. :')
Mulla sama. Voispa pahoin, niin tuntuis vielä todellisemmalta :D

Reilun viikon eli about kiinnittymisestä asti on jo ollut tosi kova nälkä koko ajan. Jos ei hoksaa syödä, niin tulee ihan vähän etova olo, mutta ei varsinaista pahoinvointia kuitenkaan. Lisäksi palelee aika ajoin ja vatsaa nippailee. Rintoja aristaa lähinnä silloin, kun niihin koskee. Ei muita oireita vielä, mut tosi alussa tässä vielä ollaankin, 4+0 luultavasti :)
 
Täällä kauhee väsymys.. pelottaa ihan tulevat arkipäivät että miten pysyn hereillä :D oksennus myös lentänyt, pahoinvointi on läsnä.. rv 5+4
 
Mä oon nukkunut tänään kahdet päikkärit, katotaan tuleeko uni illalla :wacky:
Oireet pysyny samoina, mutta tää tissikipu on ihan jäätävää! Siis oikeesti! Urheilurintsikat on pelastus ja ne kun pitää ottaa pois niin hyvä etten itkua väännä.
Mua niin pelottaa toi pahoinvointi, mielelläni siedän tissikivut, väsymykset ja päänsäryt, kunhan ei tarttis kärsiä kauheasta pahoinvoinnista tai oksentelusta :hungover: Kaikille hurjat tsempit joilla jo tälläisiä oireita on!:Heartred
 
Ekat pahoivoinnit ja jäätävä väsymys.
Pitkästä aikaa ei oo unettomuudesta tietoakaan. :)
 
Väsymys, menkkajomot alavatsalla, palelu, arat nännit, vessassa ravaaminen, itkuherkkyys, hampaiden pesu aiheuttaa yökkimistä.. ihan tarpeeksi oireita näin 5+0 :P
 
Takaisin
Top