Plussa vai ei?

Jennis, voi ei, oon hirmu pahoillani sun puolesta. Toi on ihan kauhee paikka... Voimia

Voimia Jennis :sad001:Heartred
Mulla alkoi ne menkat tänään... Huhhuh ei oo ikinä terolutin kanssa ollut näin paljon myöhässä. Mutta uutta kohti.

Ei ne viivat lähtenyt edes vahvistumaan, mun kaverikin näki yhdessä testissä hailakan viivan kun näytin eilen mutta ehkä se oli sir jotain muuta, tuli ovistestit tänään postiluukusta ja testasin sitten yhden.
Jos raskaana olis niin silloinhan pitäisi olla yhtä tummat viivat ellei tummempikin tuo mikä nyt on haaleampi. Eikö se ovistesti niin reagoi raskauteen. Nyt lopetan raskaustestien tuhlauksen.
En toki tiedä oonko edes tässä kierrossa ovuloinut vai onko se vasta tulossa.

Linkki ovistesti kuvaan.

http://aijaa.com/gFc66B

Kp50.

Pahoittelut jennis jos nyt keskenmeno todella tapahtui eikä vuoto osoittaudu joksikin muuksi... :( Voihan olla vielä mahdollista, että alkioita olisikin kaksi ja vain toinen tuli pois...

Täällä eilen loppui lugesteronit ja huomenna meinaan testailla siis kovaa piinausta siis.Tällä viikolla pitäisi kuukautisten alkaa jos on alkaneena toivotaan ettei ala. Toivotaan että kaksi viivaa ilmestyisi onhan ne isommat dpo päivätkin mitä viime viikon tekemän testin aikaan.12.9.ois oikea testipäivä mutta tuo testipäivä hieman ihmetyttää kun noin pitkälle inseminaatiosta menee.Jos.vuoto alkaa se merkitsee meidän viimeistä inseminaatio kertaa.

Tsemmpiä Heitsu! Mikä dpo huomenna on?
Perjantaina testasin negan.Huomenna on 15dpo.Yleensä lugesteronin jälkeen vuoto alkaa 2-3päivän päästä lugejen loppumisen jälkeen.Jos ei ala vuoto niin uudestaan teen testin perjantaina.

Tsemmpiä Heitsu! Mikä dpo huomenna on?
Perjantaina testasin negan.Huomenna on 15dpo.Yleensä lugesteronin jälkeen vuoto alkaa 2-3päivän päästä lugejen loppumisen jälkeen.Jos ei ala vuoto niin uudestaan teen testin perjantaina.

En päässy tänään testailemaan piti käydä aamuyöllä wc ei ois ollut pidättäytymistä paljon ollenkaan niin huomenna uusi yritys :) Polikin hyväksyy ainoastaan aamulla otetun tuloksen no toivotaan parasta huomis aamulle :)

Täällä testattu nega.Uutta testiä teen viikonloppuna jos vuoto ei ole alkanut ennen sitä.

Heitsu, olitko sä jo ollut pari päivää ilman lugesteronia? Paljonko sun luteaalivaihe olis? Jännäilen sun puolesta!!
Omanapa: täällä mietitään, että tuleeko menkat vai ovulaatio, oireet on ihmeelliset. Oon menossa kirkolle, ja pohdin, pitäiskö hakea apteekin ovistestejä, vaikka ne on hitokseen kalliita. Tähän hätään ei Raskauskeiju voi auttaa. No, hoitoihin on mennyt kymppitonneja, joten eipä kai muutama kymmenen euroa siinä enää paina ;)
Katjusha, tyttö 9,5 kk ja kierto vielä alkamatta?

Heitsu, olitko sä jo ollut pari päivää ilman lugesteronia? Paljonko sun luteaalivaihe olis? Jännäilen sun puolesta!!
Omanapa: täällä mietitään, että tuleeko menkat vai ovulaatio, oireet on ihmeelliset. Oon menossa kirkolle, ja pohdin, pitäiskö hakea apteekin ovistestejä, vaikka ne on hitokseen kalliita. Tähän hätään ei Raskauskeiju voi auttaa. No, hoitoihin on mennyt kymppitonneja, joten eipä kai muutama kymmenen euroa siinä enää paina ;)
Katjusha, tyttö 9,5 kk ja kierto vielä alkamatta?
Ilman inseminaatio kiertoo yleensä ollut 15-17päivää.Nyt neljäs päivä ilman lugesteronia.

Ei niitä testejä lisää tarvinnut tehä. Täällä tuli pyyhkieässä punaista siis tänään on tulossa 1kp.Kierron uudelleen aloitus merkitsee sitä että tässä kierossa on viimeinen inseminaatio meille.

Heippa :) onko teillä minkälaisia kokemuksia noista raskauskeijun one step liuskoista ( herkkä)? Tilasin niitä ja vasta sitten rupesin muistelemaan, että eivät ehkä olekaan kovin hyviä..Onko joku täällä saanut näillä liuskoilla plussan näkymään jo hyvissä ajoin? :) esikoisen plussasin ihan apteekin omalla, joten en pysty siihen kiertoon vertaamaan..Kiitos vastauksista :)

Takaisin