Rakenneultra

Mulle sanottiin,että kun paino oli matkustajalla reilut 300grammaa,niin laittoi varmuudeksi raskausviikolle 28 lääkäriajan,että katsotaan ja varmistetaan pikkuisen saavan tarpeeks ravintoa kasvaakseen:) Vakuutti kaiken olevan hyvin ja siihen luotan, ohjeistuksena heillä näin kuitenkin tehdä. Eikä mua haittaa yhtään vaikka prinsessan näenkin vielä ultrassa ylimääräisen kerran :happy:
 
Huomenna ultra! Tähän asti onnistunut jotenkin työntämään koko asian jonnekin mielen perukoille, mutta hetki sitten kävi jännittämään... :nailbiting:
 
Eilen oli illasta ultra! Viikkoja ensimmäisen ultran perusteella 20+6, mutta vastasi kokoa 20+4. Painoarvio 364g. Toista tyttöä meille lupailivat :Heartbigred
Nauroinkin miehelle että se laittaa miehen tekemään töitä uudestaan. Mutta se 3 muksua on kyllä maksimi! Mies vain tokaisi, että eiköhän teissä pimuissa oo ihan tarpeeks :confused2

Seuraavaksi sitten synnyttämään

Kätilö oli kyllä hauska, heti kun sai ruutuun kuvan niin alkoi nauramaan. Vauva rapsutteli varpaillaan otsaa :happy090 Ilmeisen notkea kaveri. 2014 esikkoa odottaessa meillä ei ollenkaan ultrattu 3D laitteella, eikä saatu kuin 2-3 kuvaa mukaan. Nyt saatiin 15!! Ja niitä ihania 3D kuvia naamasta
 
1501788718301.jpeg 1501788723821.jpeg

Ultra takana, ja helpotus melkoinen jälleen kerran :happy: Ihania kuvia saatiin, mutta tärkeimpänä tieto, että kaikki on hyvin. Rakenteiden tarkistamisessa oli lääkärillä täysi työ, sillä pikkuinen ei ois malttanut olla hetkeäkään aloillaan, aivan villi meno :hilarious: Painoarvio 388g, viikot nyt 20+3, tais vastata hiukan vanhempaa, mutta ei mainittu tarkkaa lukemaa. Ja sukupuolta ei haluttu tietää, tai mies ei halunnut ja se sopi mulle. Appivanhemmat vaan ei saata uskoa, ettei tiedetä, ja voivat olla tosi rasittavia asian johdosta :rolleyes::grin
 
Ooh me ei saatu mitään tollasia 3D kuvia :eek: tai siis ei otettukaan kuin tavallisella ultralla. Mut pääasia tietty että kaikki hyvin :)
 
Joo, muutama päivä rakenteeseen. Jännittää kyl aivan h*lvetisti! Tekis mieli jättää koko homma välistä ja synnyttää vaan sit se mitä sieltä on syntyäkseen. Vaikken mikään uskonnollinen ihminen olekaan, yritän elää niin, ettei karman laki mua jatkuvasti rankasis:) siitä huolimatta kaikkien p*skojen juttujen on kyl vaan tapana tapahtua just mulle. Ihanaa et ihmiset on saanu kaikki positiivisia tuloksia rakenteesta, itse oon saleen taas se tilastoputooja jolla on p*ska tuuri...
 
Meillä oli rakenneultra ja pikkuinen kasvaa keskiarvojen mukaan ja muutenki oli kaikki kohdallaan. Näyttäisi kovasti siltä että sadaan jouluna pikku Prinssi :) Meinasi kyllä hiukan jännittää ja aamulla tulikin yökkö hampaita pestessä :D
 
Täällä 15. pvä rakenneultra. Äkkiä se varmaan tulee vastaan ku päivät tuntuu muutenkin aina loppuvan kesken.
 
Mulla 18! Otin lomaakin siihen neljä päivää ennen, että menis mahd nopeeta aika. :D
 
Käytiin rakenneultrassa, kaikki hyvin. Elimet kaikki paikoillaan ja vauva on hyvin kasvanut.
Mukavaa oli kun kätilö kertoi koko ajan mitä kohtaa katsellaan ja mitä mittaa.
Istukka on edessä ja onneksi tarpeeksi ylhäällä, ettei osu sektioarpeen eikä ole kohdunsuulla.
Kätilö kysyi halutaanko tietää sukupuoli, niin sanoin, että ei haittaa jos kertoo, jos näkyy sopivasti.
Esikoisesta saatiin tietää vasta kapaloituna, niin ehkä näin sitten etukäteen tällä kertaa kiva.
Sieltä sitten näkyi erehtymättömästi pojan haarat ja saatiin siitä kuvakin mukaan :joyful: ! Toinen :dummy: jantteri tulossa meille siis!
Mies tokas, että kumpi vain on hyvä, mutta pojat on helpompia.
 
Mulla se on torstaina :nailbiting:
 
Nuukis, eikö tossa kuvassa näy pikkuinen pippeli? :)

Mä en kyllä näe. Näyttää enemmän jalalta :p Meillä tuli semmoinen sivuprofiili kuva, että mun äiti heti tokas että onkos tossa pippeli ja sanoin että joo :rolleyes: Ei jäänyt kauheesti arvailun varaa, että kumpi on tulossa :grin
 
En mäkään nää. Mut haitanneeko tuo jos toinen just kertoi ettei he halua tietää. :wink
 
Nuukis, eikö tossa kuvassa näy pikkuinen pippeli? :)

Heh, no voishan tuon niinkin varmaan tulkita, ite oon kans pitänyt jalkana. Ja ois kyllä ollu lääkäriltä "kiva" veto antaa kuva, jossa näkyis, kun tosiaan ei haluttu tietää :hilarious:
 
Vaikka oon kyl surkee tulkitsemaan kuvia, niin täytyy kyllä sanoa, että jos tuo olisi pippeli niin ei se ainakaan mikään pikkuinen olisi! Kyllä se kaiketi on toinen jalka
 
Takaisin
Top