Mialiina85
Satasella mukana keskusteluissa
Onnea Hialeah :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pienitimantti, oota ihmeessä siihen asti et menkat on myöhässä, tai ainaki siihen asti et niitten pitää alkaa. Toisilla voi näkyä haamu jo hyvin varhaisessa vaiheessa, toisilla tulee vasta kun menkat on oikeesti myöhässä. Toivoa sulla varmasti on mut koita malttaa oottaa:)
Mullakin eka neuvola 9+0 ja olin vähän ymmälläni, kun niin myöhään... Mutta ilmeisesti täällä muillakin :) Mites ootteko jo kertoneet lähimmäisille raskaudesta vai ootatteko johonkin tiettyyn ajankohtaan?
Yritetään malttaa. :D tein kyllä testin tänäänkin, ja haamuilu jatkuu. Kirjottelen tänne nyt senkin takia et pääsis sinne salaiseen ryhmäänkin joskus jos on tärpätäkseen. :)
Mä tilasin kotitesti.fi testejä ja saan niihin edelleen tosi haalean viivan. Ostin kaupasta sit tänään Pregchekin(????) testejä ja niihin sain megatumman viivan vaikka jouduin tiristää pissaa kuppiin. :D joten kannattaa kokeilla eri merkkistäkin testiä
pc näytti aamulla tommosta. En edes tiedä onko siinä mitään :-D menkat pitäs alkaa mut maha vaan jomottaa niinku menkkaoireita, mut vuotoo ei näy. Nyt voin lopettaa testailun. Digiin saatu 3+. oireeton olen edelleen, mutta hormooni on noussut ihan oikeassa ajassa.

Millä viikolla meet nyt? :)
Mäki ajattelin tässä lähipäivinä viel digin tehä et sais sen 3+ siihen![]()