Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pienitimantti, oota ihmeessä siihen asti et menkat on myöhässä, tai ainaki siihen asti et niitten pitää alkaa. Toisilla voi näkyä haamu jo hyvin varhaisessa vaiheessa, toisilla tulee vasta kun menkat on oikeesti myöhässä. Toivoa sulla varmasti on mut koita malttaa oottaa:)

Täällä ois kanssa plussa! Voin kyllä olla aikasessa, kun vasta dpo 12, mutta en malttanu olla kirjottamatta Hauskinta tässä on se, että lääkärin mukaan mun ei pitäny tulla tästä kierrosta raskaaksi. Olin syöny clomeja, ja kun ultrattiin, sanoi ettei oo toiminu. Kuinka hyvä, että silti kuuliaisesti metsästin sitä ovulaatiota :D

Mullakin eka neuvola 9+0 ja olin vähän ymmälläni, kun niin myöhään... Mutta ilmeisesti täällä muillakin :) Mites ootteko jo kertoneet lähimmäisille raskaudesta vai ootatteko johonkin tiettyyn ajankohtaan?

Pienitimantti, oota ihmeessä siihen asti et menkat on myöhässä, tai ainaki siihen asti et niitten pitää alkaa. Toisilla voi näkyä haamu jo hyvin varhaisessa vaiheessa, toisilla tulee vasta kun menkat on oikeesti myöhässä. Toivoa sulla varmasti on mut koita malttaa oottaa:)

Yritetään malttaa. :D tein kyllä testin tänäänkin, ja haamuilu jatkuu. Kirjottelen tänne nyt senkin takia et pääsis sinne salaiseen ryhmäänkin joskus jos on tärpätäkseen. :)

Mullakin eka neuvola 9+0 ja olin vähän ymmälläni, kun niin myöhään... Mutta ilmeisesti täällä muillakin :) Mites ootteko jo kertoneet lähimmäisille raskaudesta vai ootatteko johonkin tiettyyn ajankohtaan?

meillä eka nla vasta kun viikkoja 10+4,joka onmun mielestä ihan omituista (varsinkin kun aika varattiin jo n. 3pv ennen ku menkkojenkaan ois pitäny alkaa...)... siinähän on jo "eka" ultraki jo melko ajankohtanen, ja sitä ennen pitäs muistaakseni ottaane jokku verikokeetki.....

Yritetään malttaa. :D tein kyllä testin tänäänkin, ja haamuilu jatkuu. Kirjottelen tänne nyt senkin takia et pääsis sinne salaiseen ryhmäänkin joskus jos on tärpätäkseen. :)

Mä tilasin kotitesti.fi testejä ja saan niihin edelleen tosi haalean viivan. Ostin kaupasta sit tänään Pregchekin(????) testejä ja niihin sain megatumman viivan vaikka jouduin tiristää pissaa kuppiin. :D joten kannattaa kokeilla eri merkkistäkin testiä

Tupsahdan täältä ujosti mukaan. Eilen kp 28/32 sain haalean (mutta selvästi näkyvän) plussan rfsu:n liuskaan. :rolleyes: Aika herkillä siis mennään vielä, mutta keskityn nyt vain nauttimaan tästä odottamattomasta luomutärpistä.

Mä tilasin kotitesti.fi testejä ja saan niihin edelleen tosi haalean viivan. Ostin kaupasta sit tänään Pregchekin(????) testejä ja niihin sain megatumman viivan vaikka jouduin tiristää pissaa kuppiin. :D joten kannattaa kokeilla eri merkkistäkin testiä

ImageUploadedByVau Foorumi1500028979.831672.jpg pc näytti aamulla tommosta. En edes tiedä onko siinä mitään :-D menkat pitäs alkaa mut maha vaan jomottaa niinku menkkaoireita, mut vuotoo ei näy. :o

Täällä ollaan ihan oireitta, mutta testit jo näin vahvat. Kai se täytyy uskoa, vaikka jotenkin varovaisen epäileväinen olo. Päivä kerrallaan ja parasta toivoen. Nyt loput pari testiä saa jäädä kaappiin odottamaan todella epätoivoista päivää. :woot:

Liitteet

• IMG_20170714_150006.jpg
    IMG_20170714_150006.jpg
    455.7 KB · Katsottu: 67
Takaisin