Plussa vai ei?

Minustakin on vielä mahikset, koska ovulaation ajankohta on epäselvä ja ei voida tietää oletko todellisuudessa 4+4 vai esim 3+5.

ImageUploadedByVau Foorumi1499357584.123820.jpg
? En oo varma dposta mut näkyykö tuossa jotakin

Mä en luota noihin pcn testeihin enkä kyllä rfsu enkä clearbluen siihen easy testiin mitä myydään Prismassa ja citymarketeissa kun on antaneet 2 viikkoa jotain haamuja tai hailuroita viivoja..

08dce9b97bc2e61fc36045c64fc69998

1b4f5db0e3466937e7259e861aa05f14

Tässä muutama esimerkki, tosin eri asia et näkyykö ne tänne laittaessa. Kerkesin jo tyhjentää kuva kansion kun se täyttyi pelkistä testi kuvista ja alkoi muisti herjaa täyttä..

Kävin verikokeessa kun ei tuntunu nuo viivat vahvistuvan. Hcg 15 ja tuskin on raskautta. Menkat ei oo vielä alkanu ja kierto nyt heittää vähän häränpyllyä niiden primojen takia muutenkin varmaan. Menkoista laskettuna pitäs olla 4+4 . Meen maanantaina uudestaan kattomaan mihin suuntaan on lähteny.

Onkohan kaikki mahikset nyt menetetty? Ei kellään olis kokemusta?

Mulla oli kesäkuussa 2016 labratuloksissa hcg 16,8 ja rv5+4 ja se odotus meni kesken :(
Toki sulla voi olla myöhäinen ovis..

Katruska.. okei. Ei mulla oo noin vahvoja viivoja vielä tullu mihinkään... Missä vaiheessa sulla oli se hcg 16? Siis rv?

Tässä mun viivat:

ImageUploadedByVau Foorumi1499407108.377978.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1499407115.067528.jpg

Maanantaina uusi hcg labra, onko tuplaantunu normaalisti..

En saa lisättyä tänne kuvaa :facepalm:
Mutta siis. Tein tänään aamulla rfsun rtestin, koska menkkojen alku olisi ollut eilen. Mennään tänään käyttämään ravintolalahjakortti ja halusin varmistaa että saan rauhassa ottaa viiniä. testiin piirtyi kaksi viivaa, toinen kylläkin haaleampi. Wtf, mitään, ei siis mitään oireita ole! :wideyed::facepalm: pitiköhän toi testi paikkaansa:wideyed::wideyed:

En saa lisättyä tänne kuvaa :facepalm:
Mutta siis. Tein tänään aamulla rfsun rtestin, koska menkkojen alku olisi ollut eilen. Mennään tänään käyttämään ravintolalahjakortti ja halusin varmistaa että saan rauhassa ottaa viiniä. testiin piirtyi kaksi viivaa, toinen kylläkin haaleampi. Wtf, mitään, ei siis mitään oireita ole! :wideyed::facepalm: pitiköhän toi testi paikkaansa:wideyed::wideyed:

Unohda viini :D onnea!

Tinkerbell88 eihän se oireettomuus mitään kerro. Kaikenlisäksi ainakin minun mielestä (ja monen muun) rfsu antaa tosi hailakoita viivoja vaikka tietäis että on tukevasti paksuna joten kun muut testit antaa jo ihan viivoja niin rfsu jotain haluroita :) Jos toinenkin viiva ilmestyi testiajalla niin kyllä se vaan positiivinen on. Mie testaisin toisella testillä vielä varmuuden vuoksi ja jättäisin viinit tänään juomatta :wink ONNEA!

alinah Mulla on yleensä niin "tarkat" viivalasit että nään viivoja sielläkin missä ei pitäis, mutta nuissa sun kuvissa en kyllä nää mitään?

Itse en usko että testin merkki mitään kertoo, jos on raskaana ja elimistössä on hcg:ta niin kyllä se jotenkuten jossain vaiheessa pitäisi piirtyä testiin kun testiin (raskaustesteihin siis). Eri asia miten hailuja viivat sitten on, joka testissä kuitenkin on se viivanapaikka johon sen värin on tarkoitus piirtyä. Kotitestien myötä naiset on alkaneet tutkailla herkästi jokaista "viivanpaikkaa ja haamuviivaa" ja ehkä alkaneet tekemään sen pohjalta johtopäätöksiä <- sanoo joku lääkäri. Totuushan kuitenkin on että jos on raskaana ja käyttää minkä merkkistä testiä hyvänsä pitäisi siinä noin yleensä ottaen (toki joillain näkyy vasta tosi myöhään) jotakin väriä olla viimeistään kun testaa silloin kun kuukautiset on jo myöhässä. :)

Muokattu viimeksi:
Ehkä ette näe, sen tiedän että kuvan laatu huononee tänne laittaessa mutta moni silmäpari nähnyt facebookissa yhdessä ryhmässä mun testejä joissa niitä viivoja on näkynyt ja niissä on väriäkin ollut.
Mutta joo, jatkossa en tänne laita mitään. Hyvää kesää!

Takaisin