Liikkeet ♡

Älkää murehtiko, mulla toinen lapsi tulossa, istukka takana (eli pitäs tuntua helpommin) niin aloin tunteen vasta n vkolla 17+ jotain...

Kyllä ne iskut sieltä hiljalleen vahvistuu ku pikkunen kasvaa..
 
Joo mulla kans istukka edessä, ja tänään neuvolassa sydänäänet kuului kyllä. :)
 
Joo mulla kans istukka edessä, ja tänään neuvolassa sydänäänet kuului kyllä. :)
Minulle ei sanottu ultrassa missä kohtaa istukka on, phyh. Mutta sydänäänet kuului tänään todella hyvin, eikä tarvinnut anturilla runnoa :woot:
 
Meillä kovasti mies on koittanut tuntea liikkeet, mutta vielä ei ole onnistanut. Ja muutenkin pikkuinen taitaa potkia "sisälle" päin, sillä itsekään en ole tuntenut kädelle kuin muutaman kerran liikkeet. Kovia potkuja ja myllerryksiä tuntuu kyllä usein! :love7
 
Mä tänään tuntenut pienoisia hipaisuja. Ensin epäilin mutta kun ajelin autolla ne toistui samassa kohtaa :) rv 13+0
 
Nyt oon kyl aika varma et pikku kaveri liikuskelee välillä. Tuntuu sellaselta hassulta :D parhaiten tuntuu, kun oon menossa nukkumaan ja olen kyljellään tai sit välil, kun oon ihan vaan paikallaan. Täysin selkeästihän ei tunnu, mulla vielä tuo istukka edessä. Nyt 15+3.
Tunnen siis kaverin liikkuvan, mutta vatsan päältähän en vielä mtn tunne xD
 
Mulla on ollut nyt hankalaa kuunnella dopplerilla sykettä. Saa melko kauan etsiä verrattuna aiempaan. Aiemmin löytyi helposti aina samasta paikasta. Nyt kun saan kuuluviin niin jumputus kuuluu ehkä muutaman sekunnin ja kaveri lähtee taas karkuun. :D pientä väreilyä ja kuplintaa tuntuu välillä, muttei sen suurempaa. 17+2
 
Tuntuuko teillä liikkeet tasaisesti eripuolilla? Mulla tuntuu usein ja eniten vasemmalla puolella, toisinaan oikeella puolella ja keskellä vatsaa. Oiskohan pikkuinen sitten eniten jalat vasemmalle päin, kun siellä ne kovimmat ja voimakkaimmat iskut tuntuu. :p

Mä tänään tuntenut pienoisia hipaisuja. Ensin epäilin mutta kun ajelin autolla ne toistui samassa kohtaa :) rv 13+0

Hippunen2, tuntemukset voi hyvinkin olla liikkeitä. Itse oon nyt ihan satavarma, että ne tuntemukset, joita tunsin jo rv 12 eteenpäin, on ollut pikkuisen liikkeitä eikä mitään muuta! :love017
 
Mä tunsin torstaina ultrassa kun pikkuinen potki sitä ultralaitteen anturia vasten, niin siitä oon oppinu nyt sitten vähän seuraileen liikkeitä ja kyllähän niitä samoja muljahduksia välillä huomaan. Mulla ei kyllä tunnu mitään kutittelua tai ilmakuplia mistä monet täälläkin puhuu. Eilen nukkumaan mennessä tunsin kädellä mahan päältä potkuja vaikka sisäpuolelta en niin vahvasti tuntenut. :)
 
Mä oon kaks kertaa tuntenut jotain epämääräistä, mutta en oo varma onko ne ollut potkuja. Vielä pitää odotella... Nt-ultrassa kätilö sanoi, että mulla on istukka edessä, mutta saattaa vielä vaihtaa paikkaa. Haluaisin niin kovasti jo tuntea liikkeet!!
 
Täällä ne tuntuu enemmän oikealla :)

Tämä on kolmas raskaus joten kyllä nämä liikkeiltä vaikuttaa :)
 
Itelläni huomenna 14+0 ja neljäs raskaus enkä odota tuntevani liikkeitä vielä moneen viikkoon kun edellisetkin tuntuneet vasta n. 19+ viikoilla vaikka istukat olleet kaikista takana. Nyt en vielä tiedä minne tuo istukka päättää ittensä sijoittaa tuolta sivusta nököttämästä. :)
 
Nyt on 14+6 ja olen melko varma liikkeistä, en täysin varma kuitenkaan :D kädellä kun hellästi painanut mahaa, niin on sellaisia kalamaisia muljauksia ja pyristelyjä tuntunut. Ei käteen kuitenkaan vielä. Ja välillä olen huomannut, kun on "kasassa" istunut, niin on muljumista tuntunut. Ehkä viikon päästä voi olla jo varmempi liikkeistä.
 
Mä en oo yhtään varna tunnenko vielä mitään, eka tulossa ja ei mitään hajua miltä liikkeet pitäis tuntua. Muutamia kertoja oon ajatellut, että vois olla liike: lyhyt "naputus" kertaalleen (ellei ollut elohiiri) ja muutama isompi muljahdus (vou myös olla suoli). Nyt siis 16+2 ja luulen että saan vielä suht kauan odotella selkeitä tuntemuksia.
 
Meinasi kyllä pieni pelko hiipiä, kun viikko sitten rv16 tuntui monena päivänä putkeen liikkeitä ja sitten yhtäkkiä loppui eikä tähän asti tuntunut mitään. Mielenrauhan saamiseksi piti käydä neuvolassa mutka (normikäyntien välissä 6 viikkoa). Terkkari koitti saada 10min sydänääniä kuuluviin vaan ei meinannut löytyä. Kyllähän ajatus jo alkoi juosta ja kaikki mahdolliset uhkakuvat piirtyä vaan sitten pikkuinen ilmeisesti kääntyi parempaan asentoon, kun kauhea möyryminen kuului ja sitten saatiin sykkeet kuuluviin :Heartred huh, onhan tämä odottaminen välillä stressaavaa!
 
Ei ole tuntunut liikkeitä vielä ollenkaan. Istukka takana ja viikko nyt 17+0. Malttamattomana täällä odottelen :)
 
Takaisin
Top