Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tuo on turhauttavaa kun menkkojen pitäis alkaa, mutta ei vaan kuulu ja testit näyttää negaa. Mulla oma kierto on niin kummallinen, että saattaa venyä yli 40 päivään, mutta kp34 viimeistään alan olla jo kovin levoton. Nyt pari viimeisintä kiertoa on ollut tosi inhimillisiä pituudeltaan, mutta muuten aika vaikeita.

Onko kenelläkään tullu tosi "myöhään" ovulaatio? Mä en tunne sitä mitenkään ja v.vuodon määräkin on aika tasanen pitkin kierron. Tässä kierrossa sain vain vähän tummenemaan viivan kp 14 ja sitten se taas katosi. Mietin oliko lh huippu vain todella matala ja nopea VAI voisiko olla että ovulaatio tuli myöhemmin?
Lopetin testailun kp21/30-31.

Mietin tätä siksi kun kuopukseni on ilmeisesti tälläisen myöhäisen ovulaation tulos. Ainakin se on ainoa selitys sille miksi hän näkyi testeissä vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä...

Joo siis tää on niiin turhauttavaa! Vaikka tokiham voi olla et jostain syystä vasta myöhemmin näyttää positiivista, mutta kun ne ei näytä nyt! No mut pitää vaan keksiä jotain mieleistä tekemistä, eikä miettiä koko asiaa. Joo just niinko onnistuiski..... XD

Joo siis tää on niiin turhauttavaa! Vaikka tokiham voi olla et jostain syystä vasta myöhemmin näyttää positiivista, mutta kun ne ei näytä nyt! No mut pitää vaan keksiä jotain mieleistä tekemistä, eikä miettiä koko asiaa. Joo just niinko onnistuiski..... XD

Joo just niin :) esim vaikka lasten kanssa hiekkalaatikolle? :D jee! No ei sentään sada räntää (enään!) :)

Oo täällähän on puhuttu :D jos tästäkin sais aktiivisen ketjun :)

Tääll mennään toista kiertoa kakkosen synnytyksen jälkeen.. ovista ei oo vielä ollut ja kp on jo 36 :rolleyes: joku superpitkä kierto tulossa..

Mrs Smith ovishan voi olla tullut sen kp21 jälkeen myös. Ovuloimaton kierto silloin tällöin on myös ihan normaalia.

Kyllä tässä on pakko yrittää keskittyä muuhun, kun tää kiertokin näyttää menevän ihan älyttömäks :rolleyes: edellinen kierto oli 31 päivää.

En kehtaa huudella raskaaksi 2017- ryhmässä tästä mutta täällä voin sen todeta: parasta lääkettä kuumeiluun ja jatkuviin pettymyksiin tuo omat lapset <3 <3
Olisi ihan kamalaa sietää pettymyksiä ilman heitä <3

En kehtaa huudella raskaaksi 2017- ryhmässä tästä mutta täällä voin sen todeta: parasta lääkettä kuumeiluun ja jatkuviin pettymyksiin tuo omat lapset <3 <3
Olisi ihan kamalaa sietää pettymyksiä ilman heitä <3

Harvinaisen totta. Väitän, että mun oli jopa helppoa selvitä keskenmenosta, koska sairaalasta kotiutuessa vastassa oli kaksi pientä ihmettä <3

Joskus tuntuu, että nuo kaksi pientä kasvavat ihan liian nopeasti! Ja tunne siitä, että yksi puuttuu, on todella vahva. Lapset syntyneet -14 ja -15.

Ja mitä siihen myöhäiseen ovulaatioon tulee niin mulla ovis on yleensä aina todella myöhään. Tunnistan sen läheisyyden suht hyvin ilman testejäkin, mutta en osaa yhtään sanoa mikä on se the huippupäivä. Mutta siis mun ovis on tosiaan joskus jopa vasta kp25-30.

Harvinaisen totta. Väitän, että mun oli jopa helppoa selvitä keskenmenosta, koska sairaalasta kotiutuessa vastassa oli kaksi pientä ihmettä <3

Joskus tuntuu, että nuo kaksi pientä kasvavat ihan liian nopeasti! Ja tunne siitä, että yksi puuttuu, on todella vahva. Lapset syntyneet -14 ja -15.

Ja mitä siihen myöhäiseen ovulaatioon tulee niin mulla ovis on yleensä aina todella myöhään. Tunnistan sen läheisyyden suht hyvin ilman testejäkin, mutta en osaa yhtään sanoa mikä on se the huippupäivä. Mutta siis mun ovis on tosiaan joskus jopa vasta kp25-30.

Mustakin tuntuu et yks puuttuu!! Oon jo vahingossa sanonutkin että mulla on kolme lasta kun joku kysyi asiaa :D

Mielenkiintoinen juttu toi myöhäinen ovulaatio... eli sillon mulla voiski olla esim dpo 7-8 ja raskaus ei näkyisi testissä... no aika näyttää :)

Viimeiset piinaavat päivät menossa alkaako menkat vai onnistaako vihdoin. Hiukan vihlontaa munasarjojen kohdalla. Pettymyksiin auttaa omiin lapsiin keskittyminen. Kp 29/25-31 yk 16. Muuten lääkkeiden aikana ovis on ollut kp 12-18.

Miulla on varmaan krooninen vauvakuume, kun aina synnäriltä oon sen napannu mukaan :D kolme tuntus itsestä hyvältä määrältä, mutta ei se neljäkään huonolta kuulosta ;) mutta sittenhän sen näkee miltä tuntuu ja monta saa.. tahtoisin lapset suht pienillä ikäeroilla (osittain myös olosuhteiden pakosta, kun mikään ehkäisy ei sovi). Miusta on ollut ihana seurata kun tytöt koko ajan enemmän leikkivät yhdessä :) ikäeroa 1v6kk..

Mun lapsilla on ikäeroa tasan vuosi oikeastaan ja nyt kun kumpikin on tahtoiässä, koen että ikäero olis voinut olla vähän isompikin :D

Mun ei todellakaan pitäny tehdä lapsia pienellä ikäerolla mutta jotenkin siinä vain kävi niin että 1v9kk tuli ikäeroksi :) tosi raskasta kun toinen oli vastasyntynyt ja toinen pahimmassa uhmassa mutta nyt en vaihtaisi! Niin kivasti sujuu leikit :)

Meillä lapsilla on ikäeroa 1,5v, kuopus on 7,5kk ja esikoinen 2v. Ihan näin pienellä ikäerolla ei pitänyt mutta eipä tuo ole haitannut. Mietin huvikseni millaista olisi olla nyt raskaana kun on kaksi lasta hoidettavana, joista toinen uhmaa aika huolella.

Vitsit kun määkin haluaisin yrittämään, mutta mies on tiukkana ehkäisyn kanssa = ilman kumia ei ole seksiä. Ja noh mulle on varattu 2vkon päähän kierukan laitto... Mutta mää jatkan kuumeilua ja mies on sentään suostunut siihen että kolmas tehdään mutta tietyin ehdoin mm pitää odottaa se 5-6v...

Meillä lapsilla on ikäeroa 1,5v, kuopus on 7,5kk ja esikoinen 2v. Ihan näin pienellä ikäerolla ei pitänyt mutta eipä tuo ole haitannut. Mietin huvikseni millaista olisi olla nyt raskaana kun on kaksi lasta hoidettavana, joista toinen uhmaa aika huolella.

Vitsit kun määkin haluaisin yrittämään, mutta mies on tiukkana ehkäisyn kanssa = ilman kumia ei ole seksiä. Ja noh mulle on varattu 2vkon päähän kierukan laitto... Mutta mää jatkan kuumeilua ja mies on sentään suostunut siihen että kolmas tehdään mutta tietyin ehdoin mm pitää odottaa se 5-6v...

Jospa se mies siitä vielä heltyy kun lapset vähän kasvaa :) perustele sillä et kannattaa tehdä sarja suunnilleen samanikäisiä niin leikit sujuu paremmin.

Meillä on lapsilla 2 vuotta ikäeroa. Mielestäni tämä on ihan sopiva. Toki aika kultaa muistot. Nytkin toivoin parin vuoden ikäeroa, mutta joku päätti toisin. Jos jossain vaiheessa onnistaa niin ikäeroa melkein 4 vuotta tai enemmän.

Meillä on tulossa kolmas lapsi 2v3kk ikäerolla. Välillä tuntuu kyllä, oliko tämä ikäero kaikista järkevin, kun on kaksi 2v uhma-ullaa kotona, mutta eiköhän se siitä jotenkin. Ainakin nyt tuntuu, että helpompi, kun on kaikki sitten kerralla tehty. :) Ovat joskus myös isoja ja sitten ehtii toivottavasti ehkä elää enemmän itselleenkin. :)

Kp 1. Kierto hiukan lyheni ja seuraavaksi sitten tupla annos clomia eli 2 päivässä toivottavasti ei tule enempää oireita niistä. Huomenna gyne soittaa, että tiedän milloin kannattaa mennä seuranta ultraan.

Tänne vois kanssa lähettää menkat.. kp37/31(?) :(

Takaisin