Pk-seudun odottajat

pookkana

Päivystävä dosentti
Huhtikuunmammat 2015
Joulukuun mammat 2017
Esikoista odottaessa tavattiin jo raskausaika ihan kasvotusten höpöttämään ja vauvojen synnyttyä jatkettiin tapaamisia. Olisiko täällä innokkaita "miittaajia"? Vähän aikasta vielä, mutta kiva tietää kiinnostaisiko muita :)
 
Juu, täällä yksi ilmoittautuu mukaan! Varsin kiva olis saada vertaistukea, erityisesti kun ensimmäinen lapsi kyseessä ja on käytännössä ihan pihalla kaikesta! :wideyed:
 
Jossain vaiheessa vois kiinnostaakin :) ihan kiva idea! Mä kyllä tiiän et näillä näkymin tuun olemaan aika kiireinen mammaloman alkuun saakka, et jos aikaa löytyy niin miksei :grin
 
Samanlaista ketjua olen miettinyt :)
Mä oon vissiin aika paljon vanhempi ku monet :woot:, mut miksipäs ei! Jos vanhoja kelpuutetaan :smug:
 
Samanlaista ketjua olen miettinyt :)
Mä oon vissiin aika paljon vanhempi ku monet :woot:, mut miksipäs ei! Jos vanhoja kelpuutetaan :smug:

Suurin osa mun mammakavereistä on semmoiset 15 vuotta vanhempia kuin minä :p Sama elämäntilanne yhdistää yllättävän paljon :)
 
Mä en asu tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla, mutta pidän itseäni lähinnä Helsinkiläisenä pitkän pk-seutu asumisen jäljiltä. Käyn siellä koulutuksen vuoksi väh 1xkk (monesti useemminkin) ja suurin osa kavereista asuu siellä. Eli voisin norkoilla tässä ketjussa, jos se sopii :).
 
Voi olis kyl kiva! :) Oonki harmitellu sitä että vaikka ite jo 29 niin kenelläkään mun läheisellä kaverilla ei oo lapsii eikä serkuilla :/ ihan yksin oon :sad001
 
Mäkin oon kiinnostunut, ainakin sit vähän myöhemmin, kun tästä tulee todellisempaa:happy:
 
Sitten kun tulee ajankohtaisemmaksi niin voisi sopia asioista vaikka tuolla salaisen ryhmän puolella!
 
Pitäis varmaan tsekkaa, et joko sitä pääsis liityyy salaisiin.. oon vähän laiskasti tänne kirjoittanut, ku mulla tulee aina huono olo, ku tuun tänne foorumille :grin Joskus alussa luin jitain oire-ketjua, minkä jälkeen oli pakko oksentaa, ku lukenu toisten pahoinvoinneista, ni vieläki jotenkin etoo täällä :grin
 
Tai ehkä helpommin vois tehdä yksityisviestiketjun, niin mukaan pääsee myös ne jotka ei ole tuolla salaisella puolella :) Tosiaan varmaan ajankohtaisempaa syksymällä, mutta minä en hätähousuna malttanut jäädä odottaa :p
 
Joo mäki tulen messiin, niin ihanaa on tapailla nykyisten mammakavereiden siis syyskuisten2016 kanssa ja nähdä lapsien kehittyvän :) Tosin joudun sit raahaa tuota alle 1 veetä mukana mut se tuskin haittaa :)
 
Mä voisin kanssa ehkä tulla, ei oo oikeen ketään tuttuja samassa tilanteessa. :)
 
Mulla kanssa mukana tuo 2v, mutta hän on aika tottunut viihdyttämään itseään kun aikuiset juttelee tylsiä :grin
 
Takaisin
Top