Plussa vai ei?

Tein tänään aamulla samaisen testin ja siihen ei tullut minkäälaista haamua edes testiajan jälkeen ja nyt illalla tuli tuo haamuviiva jossa mielestäni hieman punaista. Kun testiajalla katsoin puikkoa näytti siltä, että juuri testi viivan kohdalle pakkautui väriä, mutta kävin vilasemassa testiä noin tunnin päästä uudelleen kun väri tasaantuu ja sitten näkyi selvästi ilman tihrustelua. No ei muutako uutta testiä huomenna. Katsotaan. Aina näin varhaisessa vaiheessa testattuna pitää olla pienellä varauksella. Toivotaan parasta :)

Pistä huomenna kuvaa testistä teon jälkeen ! Toivotaan parasta :)

Pompo tässä mun testi dpo11 viime raskaudessa. Tuosta se lähti tasasesti vahvistumaan. Testi on sofin 25miu.
46277-1d0279deec55f5f79c9c64b1edf84782.jpg

muok. jaa eipäs aukeekaan toi mun kuva isommaksi.:shifty:

Tein tänään aamulla samaisen testin ja siihen ei tullut minkäälaista haamua edes testiajan jälkeen ja nyt illalla tuli tuo haamuviiva jossa mielestäni hieman punaista. Kun testiajalla katsoin puikkoa näytti siltä, että juuri testi viivan kohdalle pakkautui väriä, mutta kävin vilasemassa testiä noin tunnin päästä uudelleen kun väri tasaantuu ja sitten näkyi selvästi ilman tihrustelua. No ei muutako uutta testiä huomenna. Katsotaan. Aina näin varhaisessa vaiheessa testattuna pitää olla pienellä varauksella. Toivotaan parasta :)

Uutta vaan :) odottelen innolla täällä sun testiä! Totta :) toivotaan parasta! :) +++

Tein aamulla testin.. samaisen. Heti, kun punaväri taustalta oli hävinnyt alkoin viiva kuultaa sieltä takaa n. 15 min testin teon jälkeen. Mitä enemmän kuivahtaa sitä näkyvämmäksi viiva tulee. Ja itse asiassa eilen olikin dpo 8 ja tänään dpo9. Kuvaa oli vaikea saada niin, että viiva näkyisi hyvin. Laitan kuvan joka otettu n. 10min testin jälkeen. Näkyy hailura.

Käyn kyllä hakemassa vielä jonkun toisen testin tänään.

Liitteet

• 20170512_055701.jpg
    20170512_055701.jpg
    331.6 KB · Katsottu: 353
Kyllä näyttäis molemmilla henalla ja pompolla haamut olevan. <3

Hena kääk, vitsi ihan mahtavaa jos päästään yhdessä tammikuisiin!! Vahvistumista!!

Pompolla myös joku haamunen näkyy :)

Hena kääk, vitsi ihan mahtavaa jos päästään yhdessä tammikuisiin!! Vahvistumista!!

Pompolla myös joku haamunen näkyy :)

Niinpä!!! No katotaan viikonloppuna uudestaan. Jos tänään ei tule lisää testejä testaan vasta sunnuntaina tai maanantaina uudestaan (jos maltan olla testaamatta :D)

Minä tein tänään kp 21/25-27 uuden aamupissasta ja puhdas nega oli. Olisko eilinen testi ollut viallinen vai mitä tää on? Sain eilen kuitenkin sen haamun vähemmällä pidättämisellä päivällä aikaiseksi..

Pompo, kokeile preg check testiä :) Mie sain dpo 10 sillä jo näin hyvää viivaa.
e7f522e9c0dadac87fda25a1cc51dd93

Itse asiassa kävin aamulla ostamassa pregcheckejä. Niihinkään koskaan mulla tullut mitään. Katsotaan mitä niihin ilmestyy vai ilmestyykö. Teen puolen päivän maissa testin, kun pidätellyt 4 tuntia. Ostin Predictor earlyn myös, sen teen illalla.
Tossa predictorissa ei lue mikä herkkyys siinä on, vaikka sanoo että 6 pvää aikaisemmin voi tehdä testin. Tietääkö kukaan? Onko muuten sama, kuin first response?

Mamari monet on saaneet päiväpissasta vähällä pidättämisellä paljon paremman viivan kuin aamupissasta, mukaan lukien minä, joten ite en oo viittinyt aamupissasta enää edes tehdä ;)

Ihana kun te jaksatte ylläpitää toivoa, vaikka ite on jo kerennyt kirota kaikki testit maan rakoon ja päättänyt etten enää ikinä testaile vaan huomaan sit joskus vasta mahan kasvusta.:D :smiley-ashamed004

Takaisin