Huhtikuun höpinät

Jokos muuten siellä salaisessa ryhmässä käy kova keskustelu? Vielä en ole saanut sinne lupaa liittyä, vaikka kriteerit jo täyttyy....

Miksi et oo saanut liittyä, jos kriteerit täyttyy? Mullakin pitäis kriteerit olla täynnä mut vielä en oo pyytänyt liittämistä kun aattelin oottaa 8.5. ultran.

Moniko jo on salaisessa?
 
Mä oon kans miettiny sitä salaista puolta että onko siellä vielä ketään... jos sitten ultran jälkeen miettis. Oliko se jotenkin niin että siitä salaisesta ryhmästä ei pääse sitten eroon jos haluais...?
 
Mää oon siellä. Ei vielä oikeen mitään jutusteluja. Uudet jäsenet hyväksytään aina olikohan se ti ja to päivällä.
 
Pääsee eroon. Mä siis laitoin jo viestin, mutta kaipa siinä hetki menee, ennen kuin siihen ylläpitäjä ehtii reagoida.
 
Pääsee eroon ja sieltä potkitaan ulos jos ei ole tarpeeksi aktiivinen :) Siinä menee helposti pari päivää ennen kuin pääsee sisälle. Ei tässä mikään kiire vielä ole!
 
Salaisen ryhmän keskustelut näkyy vaan niille jotka on siellä salatussa ryhmässä. Se tulee tuohon lasketun ajan ryhmän keskusteluiden yläpuolelle ja sinne voi luoda ketjuja samalla tavalla kuin tänne. Esikoisen salattu ryhmä oli loppua kohden aktiivisempi kuin julkinen puoli ja siellä oli pidemmät sepustukset esim synnytyksistä jne :) Siellä uskaltaa paremmin jutella henkilökohtaisempiakin vaikka ei sekään mitenkään ''turvassa'' ole kun netissä kumminkin keskustellaan.
 
Iskallt salaisen ryhmän viestit ei näy julkisesti vaan pelkästään ryhmän sisällä eli siellä voi puhua henkilökohtaisempia asioita.. ohjeet pitäisi löytyä joulukuiset 2017 alta eli muiden keskustelujen tavoin.. eikö sinulla näy?
http://forum.vau.fi/index.php?threads/1589859/
 
Siis ei oo totta! Kätilöopisto suljetaan! Mihin kettuun mä sit meen synnyttämään?! Oisin niin halunnut molemmat lapset synnyttää samassa paikassa. :sad001
 
  • Tykkään
Reaktiot: TK
Mä kans harmittelin sitä.. onhan siitä puhuttu kyllä jo pitkään mutta nopeesti siitä tuli totta.
Mut voi olla et meille tulee anyway synnytys naistenklinikalle, katotaan..
 
Mekin varmaan koitetaan naistenklinikalle. Viimeksi just ja just ehdittiin kättärille kun olin jo täysin auki siinä vaiheessa. Ja kättäri meille lähin. Vähän alko jännittää että synnytänkö nyt seuraavan kotiin, autoon, ambulanssiin vai osunko johonkin sairaalan tapaiseen :D
 
Mä luin jostain et B6-vitamiini auttaisi pahoinvointiin. Onko kukaan kokeillut toimivaksi?
 
Mä luin jostain et B6-vitamiini auttaisi pahoinvointiin. Onko kukaan kokeillut toimivaksi?

Kokeiltu on, mutta ei ainakaan minulla ollut mitään näkyvää eroa. Ihan samanlainen pahaolo vitamiinista huolimatta. Joillekin tepsii ja toisille ei. Kannattaahan se kokeilla, jos sattuiskin siihen ryhmään, joille tepsii :)
 
Mä luin jostain et B6-vitamiini auttaisi pahoinvointiin. Onko kukaan kokeillut toimivaksi?

Ootteko huonovointiset kokeillu apteekista ostettavia pahoinvointi-rannekkeita? :) ite en oo kokeillu mut ilmeisesti niistä joilleki on apua. Selailin tänää neuvolasta saatuja lappuja niin oli niissä mainittu.
 
Mekin varmaan koitetaan naistenklinikalle. Viimeksi just ja just ehdittiin kättärille kun olin jo täysin auki siinä vaiheessa. Ja kättäri meille lähin. Vähän alko jännittää että synnytänkö nyt seuraavan kotiin, autoon, ambulanssiin vai osunko johonkin sairaalan tapaiseen :D


Helpommin sanottu kun tehty,mutta älä suatta jännitä...siinä osaa kyllä luannostaan toimia jos synnyttään joutuu muualla ku sairaalassa...
*Muoks...jos siis lähtökohtasesti vauva oikeinpäin ja ns.normisynnytys ootettavissa...

Ite toivon vaan ettei se tapahdu missään kassajonossa tyyliin:oops:

Nimimerkillä edellinen synnytys ekasta vähän ehkä tuntuu jtn selässä -tuntemuksesta 3min ja poika mun käsissä...onneks olin kotona:shy:
 
Ootteko huonovointiset kokeillu apteekista ostettavia pahoinvointi-rannekkeita? :) ite en oo kokeillu mut ilmeisesti niistä joilleki on apua. Selailin tänää neuvolasta saatuja lappuja niin oli niissä mainittu.
Ai sellasiakin on, pitääkin käydä apteekista kyselemässä :)
 
Ootteko huonovointiset kokeillu apteekista ostettavia pahoinvointi-rannekkeita? :) ite en oo kokeillu mut ilmeisesti niistä joilleki on apua. Selailin tänää neuvolasta saatuja lappuja niin oli niissä mainittu.

Mun työkaverille nää pahoinvointirannekkeet oli koko raskausajan pelastus. Itellä ei esikoista odottaessa ollu mitään oireita, mutta jos nyt tässä raskaudessa ilmenee pahoinvointia nii aion kyllä ehdottomasti kokeilla niitä :)
 
Mun työkaverille nää pahoinvointirannekkeet oli koko raskausajan pelastus. Itellä ei esikoista odottaessa ollu mitään oireita, mutta jos nyt tässä raskaudessa ilmenee pahoinvointia nii aion kyllä ehdottomasti kokeilla niitä :)
Loistavaa! Toivottavasti minunkin kohdalla toimisi, niin pystyisi liikkumaan sohvalta ja vessasta muuallekin :D mies saa huomenna hakea sellaisen mulle.
 
Ootteko huonovointiset kokeillu apteekista ostettavia pahoinvointi-rannekkeita? :) ite en oo kokeillu mut ilmeisesti niistä joilleki on apua. Selailin tänää neuvolasta saatuja lappuja niin oli niissä mainittu.

Edellisessä raskaudessa sain ison avun rannekkeista. Käytän niitä myös matkapahoinvointiin hyvin tuloksin :happy:
 
Takaisin
Top