Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aika hyvin vahvistukin. Luulen, että ovis tulee 12 tunnin kuluessa, kun eilen jo sait ekan plussan digiin. Täysin epätieteellinen arvaus tietenkin :)
LaraS,
Aika hyvin vahvistukin. Luulen, että ovis tulee 12 tunnin kuluessa, kun eilen jo sait ekan plussan digiin. Täysin epätieteellinen arvaus tietenkin :)
Deb ennemmin väittäisin mamintestissä olevan vikaa kuin apteekin, niihin mameihin tosiaan tulee tosta vielä vahvempiakin viivoja ihan turhaan, omakohtaisella kokemuksella. Ja eiks unicorn saanu hyvät viivat silloin jo dpo2kin :D
Hei kaikille! Puolen vuoden jälkeen täällä taas :) kp 31/28. Mitä mieltä ootte tästä? Tein pregchekckin, ja toinen viiva tuli heti tikun alkuun mistä otin sitä valkosta teippiä pois..? Onko muilla näkynyt näin?![]()
Nehän kohtaa sitten oikein sopivasti, munasoluhan selviää vissiin 12 tuntia ja siittiöt ui paikalle 12 tuntia :) (villi veikkaus jälleen)Alkaakohan LH laskee heti oviksen tapahduttua?
Klo 9:30 vielä aamulla hymynaamalla, ja tossa 1-2h sitten tuntu kipua alavatsalla, limaa kauheesti, paleltaa ja päätä särkee.. ja nyt n 14:30 ei enää hymynaamaa ja viivatkin haaleemmat.. virtsa oli kyllä rakossa sen 3-4h että pitäs tarpeeks voimakasta olla. Kerkeeköhän talletukset mennä perille jos tässä illan mittaan vielä pupuilee?!:)
Nehän kohtaa sitten oikein sopivasti, munasoluhan selviää vissiin 12 tuntia ja siittiöt ui paikalle 12 tuntia :) (villi veikkaus jälleen)
Niille muuten jotka testaa ovistestillä raskautta. Mulla ei näyttänyt silloin ennen plussaa ovistestit mitään erikoista. Joskus näyttänyt nega kierrossa aika tummaa testiviivaa mutta ei kuitenkaan yhtä tummaa kuin kontrolli. Nyt dpo 16 kun raskaustesti on jo reilusti positiivinen, ovistestikin näyttää plussaa. En siis luottaisi että ovistestillä saa ainakaan nopeammin tulosta kuin raskaustestillä vaikka mullakin ovistesti oli herkkä.