Plussa vai ei?

Mäkin heitän tänne kuvan tosta parin päivän takaisesta testistä, dpo10 oli sillon. Toisessa ketjussa ihmiset oli näkevinään siinä jotain, mä en nähny edes toivomalla :hilarious: huomenna tulee vasta lisää testejä niin pieni väli tässä. Stressi- ja yritysvapaa kierto menossa, mut lankesin kuitenkin tekemään yhden testin ajoissa kun sellanen oli kaapissa :hilarious:

IMG_20170422_123232.jpg

Ja kuivana sama testi:

IMG_20170422_130922.jpg

13fdeff2503b79a6c8baec2e469193f3
dpo 15 eli 4+1 iltapissasta. Siis en olis ikinä uskonut että mulla vahvistuu viivat näin hyvin. Oon niin iloinen ja onnellinen. <3 nyt lopetan näitten omien spämmäämisen ja keskityn teidän ihaniin plussan alkuihin. Pakko vaan jakaa jollekin tätä onnea kun en kehtaa kaikille tutuille heti kertoa :D

Ihanaa Diann :)

Täällä vissiin o+ ?
Aika haalea viivatesti, mut digi näyttää hymynaamaa. Flow-sovellus ennustaa ovista tiistaiksi. :)

Enpä olis pelkästään noista miniliuskoista arvannut.. hyvä kun on digitaalinen olemassa! :P

Unicorn kp15/28, dpo-1, yk4(11)

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1493067968.142690.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493067968.142690.jpg
    59.2 KB · Katsottu: 249
  • ImageUploadedByVau Foorumi1493067983.748503.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493067983.748503.jpg
    63.9 KB · Katsottu: 274
Tsemppiä Deb ja ihanan vahva viiva Diann!!! :):smiley-bounce012 itse en testaillut enää viikonloppuna, ei uskaltanut :smiley-bounce022 tänä aamuna otettu verestä hcg, katsotaan näkyykö siellä mitään... :eek: menkkajomotusta koko ajan ja tissit vaan älykipeet... Että jos ei raskautta, ei menkkoja, niin mitä tapahtuu :wideyed:

Mä tein nyt kun heräsin (kyllä, heräsin n klo11 :hilarious:) heti ekasta pissasta mamin puikkotestin kun olivat tulleet postissa, niin kovin negalta näyttää mun silmiin. Tais olla susi testi se eilinen apteekin testi..

IMG_20170425_113504.jpg

Öhhh... Hcg alle 1 :wideyed::banghead: ja lääkäri ois nyt sit varattu mut tietäähän tuon että ajat menee pitkälle.... Eka terkkarin luo kuitenkin ens viikolla, sit katotaan hormonitasoja muutenkin verikokeisiin. No, uutta yritystä putkeen. Onnea kaikille muille kuitenkin plussatuulista:Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Arianrhod voi kurjuus :/ nyt kuitenkin on tiedossa tilanne, ei enää epäselvyydessä tarvi olla. uuteen yritykseen vaan, tsemppiä!

Deb jospa tuossa testissä onkin vika :bag: :nailbiting:

Minä en edes saanut hcg-labroja, vaikka tikussa eilenkin vielä haamuili ja niukkaa vuotoa (jonka nyt lasken silti menkoiksi) nyt kolmatta päivää on. Mikään ei oo niin ahdistavaa, kuin epätietoisuus. Mutta kaipa se mullakin oli vaan kemiallinen, vaikkei enemmän vuodakaan. Kipuilut on kyllä erilaisia, vaikkakaan ei kovia.

Arianrhod, pahoittelut :(

LaraS, en kans tiedä, tein toisen nyt tokasta pissasta ja siinä näkyy jotain, mut osaako joku sanoo että eikö noihin mamin puikkotesteihin tullu herkästi viivanpaikkaa?

IMG_20170425_133701.jpg

Arianrhod, pahoittelut :(

LaraS, en kans tiedä, tein toisen nyt tokasta pissasta ja siinä näkyy jotain, mut osaako joku sanoo että eikö noihin mamin puikkotesteihin tullu herkästi viivanpaikkaa?

View attachment 54426

Tulee herkästi viivanpaikka, mutta tulee herkästi kuulemma myös oikeakin viiva :)

Kyllä tuossa punaista näkyy, mutta testaisin kyllä ihan muilla testeillä :/

Takaisin