Plussanneita?! :)

8f8be3e86966eebf86c7780b3a4312ae
jee, viiva tummenee :Heartred
 
Diann, hui miten aikasin olet jo alkanut testaamaan! :woot: Itse olen jotenkin oudosti osannut odottaa siihen että kuukautiset on jo useamman päivän myöhässä. Tämä on outoa kun yleensä olen hitsin malttamaton kaiken suhteen :shy: Mutta tosi kiva kun raskaudesta saa tietää jo noin alussa kun itse sitä on jännännyt sitten ne 2 viikkoa ihan hermona :p:)
 
Pookkana: joo siis mä oon ihan kauhee näitten testien kanssa! Mut en kestä sitä epätietoisuutta. Ainahan siinä on se riski että jos kovin aikaisin testaa niin onkin kemiallinen. Onneksi nyt jo dpo13 niin tämänpäiväinen menee varmasti jo ihan normi testailun piikkiin ja on suht luotettava :D melko aikaisin se plussa alkaa näköjään näkymään nykytesteillä.
 
En olis kyllä itse uskonut että mulla näyttäis näin aikaisin. Yleensä ovistestit ei ole esim toimineet ollenkaan joten oletin ettei sitten raskaustestitkään..
 
Säännöissä vissiin oli ettei täällä sais mainostaa facen ryhmiä ollenkaan.
 
Last edited by a moderator:
Moikka, pakko oli liittyä, kun en facebookista mitään ryhmää löytänyt. Mulla laskurin mukaan nyt rv 7-0 ja la mahdollisesti 9.12. Eka neuvola on 28.4. Np-ultra menee kuulemma toukokuun lopulle. Mulla on -09 ja -07 lapset ja miehellä -05, tämä olisi meidän eka yhteinen.
 
Olot on ollu tosi vaihtelevia, kuin myös huolen määrä. Alkuun ei ollut huonoa oloa (plussasin 4+jotain) eikä tissit kipeet. Epäilin, kun näin paljon etiäisiä ja sitten ei menkkoja tullut. Siitäpä oireet alkoi lisääntyä, kärsin palelusta, närästyksestä ihan ensin. Jatkuu edelleen, lisänä jatkuva huono olo ja välillä aika väsynyt. Nälkä on, mut lähtökohtaisesti mitään ei tee mieli. Tissit on kohtuudella kipeet ja turvotusta löytyy..Hengästyttää myös niinku olisin tosi paljon pidemmällä jo.
 
Tänään plussattu, laskettu aika 24.-25.12. omien laskujen mukaan. Tämä on toinen lapsi, jota yritetty enemmän ja vähemmän aktiivisesti reilu vuoden. Esikoinen on nyt 3,5-vuotias. Vielä vähän hämmentynyt olo, kun oli puoliksi ehtinyt jo asennoitua siihen ettei sitä toista välttämättä tulekaan. Nyt sitten luvassa ihana joululahja, jos kaikki menee hyvin.
 
Yhdeksäs! Vau, siinä on katrasta :D
 
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan, tänään plussattu ja la näyttäsi olevan 26.12, mutta jos menee kuten esikoisen kanssa, niin tammikuulle menee.
Joulukuussa edellinen plussaus, joka osoittautui kohdun ulkopuoliseksi. Hiipui kuitenkin itsestään pois. Toivottavasti nyt olisi kiinnittynyt oikeaan paikkaan.
Olen 34 v ja isäntä 40v, esikoinen vuoden tietämillä.
Sisarus hänelle olisi enemmän kuin tervetullut:happy093

Piipaapöö 4+6 (laskurin mukaan)
 
Plussasin viime perjantaina elikkäs 21.4. Itkuhan siinä tuli kun niin onnellinen olin...laittelin siinä onnesta soikeana itseä töihin valmiiksi ja aloin miettimään että teinköhän varmasti oikean testin ja ja roskiksesta kaivoin niin sehän olikin ovulaatiotesti :smiley-angry016

No eipä siinä enään paljon pissattanu ja illalla ei näkynyt raskaustestissä mitään. Olin kuullut joskus että ovulaatiotesti reagoi ennen kuukautisia ja olin nyt ihan varma että tässä oli niin käynyt. :confused:

No onneksi on nuita testejä kaapit täynnä kun pidemmän aikaa on jo yritetty ja sain seuraavana aamuna tehtyä testin ja siihenkin ilmestyi se toinen haalea viiva :love7 Nyt sitten ei auta toivoa muutakuin että kaikki menisi hyvin ja meilläkin olisi joulu/uudenvuoden tiimoilla vauva sylissä!
 
Hei!

Tulenpa minäkin tänne ihmettelemään kun tänä aamuna tuli heti plussa testiin, piti isännälle soittaa töihin että jos hyvin menee niin hän saa joululahjaksi uuden nyytin. Iski epäilys kun "menkat " oli kolme päivää sitten sellanen hetken väriläiskä vaan.
Laskurin mukaan arviolta 4+6 viikkoja ja LA 27.12.
Toki oma kierto ei ole vielä aivan niin vakiintunut synnytyksen jälkeen, mutta eiköhän tuo silti joulukuulle mene. :hilarious:
Nuorimmainen on siis syntynyt viime marraskuussa 28. pvä. Muut muksut -07 ja -10.
Edellinen raskaus alkoi valemenkoilla, mutta tiesin tehä testin ku oireet oli niin selkeät jo ennen sitä (pahoinvointia). Ne menkat kestikin sellaset pari viikkoa. Oli piinaavaa aikaa odotella yksityiselle ultraan ku pelkäsin että kaikki on tullu pihalle.
Onneksi nyt näyttäisi siltä ettei tarvi mitään vuotoja katsella. Toki jos vanhat merkit pitää paikkansa niin vuotoa saattaa tulla sitten kun olisi seuraavien menkkojen aika joskus n. vko 9 tienoilla.
 
Hui, varmaan tosi piinaavaa, jos tulee valemenkkoja :/ Silloinkin, vaikka niitä osaisi odottaa.
 
Takaisin
Top