Esikoista odottavat

Kiitos! :happy: Olin itse laskenut menkkojen perusteella viikoiksi 7+1, mutta lääkäri laski alkion iän mukaan 7+3. Raskaushan sai alkunsa alkionsiirrolla. Tänään on siis 7+4.
Mahtavaa :)
Itse jännityksellä odotan omaa ultraa, vielä kaksi viikkoa.
 
Heippa! Täällä myös yksi esikoistaan odottava. La 4.12 laskurin mukaan (rv 7+2).
Itse aikomuksissa mennä vasta np-ultraan ensimmäisen kerran. Toivotaan, että kaikki hyvin :)
Olo on viimeiset 1,5 vkoa ollut karmea ja huonovointinen. Äklötys mulla jatkuu ainakin koko päivän, ei rajoitu aamuun. Lisäksi sairastanut tässä 2 flunssaa ja silmätulehduksen. Eli parempia aikoja odotellessa :wink
Ja ikää minulla on 28v. ja miehellä 33v.
Lapsi on toivottu, joskin yllätys, että niin pian sai alkunsa. Ehdittiin jättää n. 2kk ennen tärppiä varsinainen ehkäisy pois.
Plussatessa itketti ja mieli kävi vuoristorataa, nyt ehkä jotenkin vähän tasoittunut. Edelleen kyllä herkästi tippa tulee linssiin.
Mukavaa odotusta kaikille!
 
Odotan esikoista ja olen 22v. Niin ihanaa kun vihdoin se plussa tuli Yritetty miehen kanssa 6 kuukautta ja kumpikin oltiin jo ihan varmoja että jotain vikaa meissä on ja lasta ei tule ja unohdettiin koko asia. Laskettuaika 24.12, vauva tulee olemaan paras joululahja ikinä!
 
Meillä varhaisultra ensi keskiviikkona, ei vaan millään jaksaisi odottaa sinne! Maanantaina jo tosin eka neuvola, niin helpottaa varmasti kun pääsee kyselemään onko tää olo (tai olottomuus) ihan normaalia :shy:

Ihan alusta asti on jomotellut molemmin puolin munasarjoja ja nyt kai jotain tuntemuksia kohdussakin. Helpottais vaan tietää, että mikä on normaalia tuntemusta ja mistä pitäis olla huolissaan, mutta kun vuotoja ei kuitenkaan ole niin kai ne ihan normaaleita kasvukipuja on :confused:
Etovaa oloa on ollut parina päivänä, mutta sitäkin miettinyt että onko vaan oman mielen tuotoksia yrittää kehittää niitä oireita, kun ei tosiaan pahemmin ole niitä ollut.

Voi kunpa aika menisi nopeasti, että pääsee näkemään Hipulla olevan kaikki kunnossa! :nailbiting:

Hippu 6+3
 
Ei mullakaan risunen ole ollut juurikaan oireita.. muutamana pvänä ihan vähän lievää etovaa oloa. Muuten vaan turvotusta ja välillä lieviä kipuja ja tuntemuksia kohdussa tai sielläpäin :) mut joo eihän sitä ultraa malta odottaa! Itselläkin mieli rauhoittui vasta kun sinne pääsi. Mulla 2. ultra viikon päästä. Tänään 7+6.
 
Moi muut esikoistaan odottavat! Täällä myös esikoista odotetaan.. omien laskujen mukaa nyt rv 7+2. Odotan neuvolan ultraa, eli vielä saa jännätä jonkin aikaa, että kaikki varmistuu.
Kaikki on siis täysin uutta ja jännittävää! Mukava saada täältä vertaistukea, kun lähipiirissä ei ole nyt ketään esikoista odottavaa. Lähinnä mielessä liikkuu oireet/oireettomuus ja monet ajatukset tulevaisuuden suhteen.

Yleensä olen terve ja vastustuskyky hyvä, mutta pääsiäisenä iski kamala flunssa ja tänään lääkäriin viikon sairastelun jälkeen.
Tsempit meille kaikille odottajille ja mukava kuulla teidänkin raskauden etenemisestä :)
 
Itsekin kamppailin ekat viikot ton oireettomuuden ja epävarmuuden kanssa. Digitestejä meni yksi jos toinenkin oman mielenrauhan takaamiseksi :rolleyes: Mullakin ainoina oireina oli oikeastaan munasarjojen juilinta, etenkin istumaan noustessa/jännittäessä. Nyt viimeiset kolme päivää olleetkin sitten ihan toista. Pahoinvointia on oikeestaan aamusta iltaan, tänään piti ennen töihin lähtöä halailla wc-pönttöä. Melkein jo ikävöin sitä oireettomuutta.:p Tällä hetkellä siis menossa 6+4.
 
Moi!

Täällä esikoista odotellaan, viikkoja omien laskutoimitusten mukaan 7+3. Mulla on ikää 33, ja raskaus on saanut hedelmöityshoidoilla alkunsa, kun puoliso on nainen. Ihan helposti ei käynyt, mutta eka pakastealkion siirto tärppäsi. Ovulaatiossa pientä häikkää, joten päätettiin osin kustannussyistä mennä suht heti ivf:aan. Periaatteessa siis neljäs yritys tärppäs, puolisen vuotta meni koko hommaan (pidettiin taukoja yrityskertojen välissä ihan runsaasti).

Varhaisultra on vasta vajaan viikonpäästä, jospa tää sitten alkais tuntua todellisemmalta! Nyt viimeiset päivät oon kyllä kärsinyt aika kovasta aamupahoinvoinnista, eli kai tää sitten on totta ☺. Jännittää ja huolestuttaa vähän kaikki, mutta jospa tää tästä!
 
Me mentiin suoraan ivf:ään koska inseminaatiossa on niin paljon huonommat tod.näk. tosin piti ivf:ssäkin odotella toisen hoidon ekaan passiin ennen kuin tärppäs. Eli 5.siirto. Meillä meni 9kk. Aatella et joillakin monta vuotta..
 
Niinpä! Pidän itseäni kyllä onnekkaana kun noin nopeesti onnistui. Lääkäri kyllä totesi aika alkuunsa, että mun kohdalla raskautuminen meni ihan normitodennäköisyyksissä ja että ihan ajan kysymys oli. Itehän olin jo asennoitunut syksyllä menemään uusintakierrokselle, pessimisti ei pety jne...
 
Mulle tää on kans ensimmäinen, miehelle toinen. Jotenki vähän helpottaa ku tietää että toisella on jo kokemusta näistä jutuista vaikka itelle kaikki onki uutta ja jännittävää. Me jätettiin vuosi sit ehkäsy pois koska oon tosiaan jo 37, ja päätettiin sillon että tulee jos on tullakseen, mutta hoitoihin ei lähetä. No, vuos siinä meni mut tärppäs kuitenki vielä :D
 
Mä oon 37 ja esikoista odotan. Takana on kaksi keskenmenoa viimeisin vuonna 2010. Hakeuduttiin lapsettomuustutkimuksiin eikä kummastakaan löytynyt syytä, joten yritettiin inseminaatiota pari kertaa. Niilläkään ei tärpännyt. Päätettiin, että hoitoja ei jatketa ja ruvettiin totuttelemaan ajatukseen ettei meistä tule vanhempia. Nyt sitten yhtäkkiä tein positiivisen raskaustestin 7 vuoden plussattoman ajan jälkeen! :)
Menee päiviä etten muista koko raskaana olemista ja toisina päivinä taas ei oikein muuta pysty ajattelemaankaan. La olis 12.12 eli nyt on menossa 6+5.
 
Meille esikoinen tuloillaan myös. LA 10.12, saattaa muuttua vielä kun ultraan päästään.
Tonne esittelyyn laitoinkin taustoja, 26v ja mies 32v. Jotenkin todella epätodelliselta tuntuu, kun ei oo juurikaan oireita. Ultra on reilun viikon päästä - josko sieltä sais varmistuksen raskaudelle :) silti ihan onnen kukkuloilla :D
oon ite terv.alalla töissä, joten tuntuu että tiiän liikaa riskeistä ja kaikista mahd. esteistä mitä voi raskauden alussa (ja miksei koko ajan) sattua niin en oikein osaa nauttia tästä, vielä.. Aika ristiriitaista :D ja vielä se kun ei oo takana aikasempia raskauksia. On vaikeeta tää pohdiskelu.
 
Meille tulossa esikoinen! Nyt 8+2 laskurin mukaan menossa, 2.4 digitaalinen testi näytti 2-3vko. Tärppäsi heti kierukan poiston jälkeen :Heartred Mietityttää kaikki tuntemukset ja että onkohan kaikki ok. Ei pelota kun tietää ettei raskaus oo mikään uus juttu tässä maailmassa. Sellanen tuntu, että kaikki ok, mutta myös sellanen tuntu, että olis kaksoset tulossa...? Voikohan olla? Onko kellään täällä kaksosia tulossa? Voi olla, että mahan kasvu on vaan uutta :^D
 
Meille tulossa esikoinen! Nyt 8+2 laskurin mukaan menossa, 2.4 digitaalinen testi näytti 2-3vko. Tärppäsi heti kierukan poiston jälkeen :Heartred Mietityttää kaikki tuntemukset ja että onkohan kaikki ok. Ei pelota kun tietää ettei raskaus oo mikään uus juttu tässä maailmassa. Sellanen tuntu, että kaikki ok, mutta myös sellanen tuntu, että olis kaksoset tulossa...? Voikohan olla? Onko kellään täällä kaksosia tulossa? Voi olla, että mahan kasvu on vaan uutta :^D
Onnea! :) Meillekin esikoinen tulossa. Tarkemmin tiedetään ensiviikon alkuraskaudenultrassa et mikä meininki. Kuulostan nyt kamalalta, mut toivottavasti meille ei olis kaksosia tulossa. Toki jos asia olisikin niin, ni eiköhän sit totu pikkuhiljaa siihen ajatukseen.
Onko teillä suvusssa kaksosia? Mun isä on kaksonen :D noh mut katotaan miten käy.
 
Takaisin
Top