Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinaki toivottavasti toinen käännös yritys onnistuu:) minkä kokoseks epäilevät pikkusen kasvavan? Et onko pt synnytys ihan kokonaan pois suljettu?

Siitä en saanut arviota ollenkaan!
Jos ensi viikolla saisi tuon painon ynm tietää paremmin, kun meen synnärin puolelle :shy:

Ponya Tervetuloa :)
Niinaki No johan on kumma:/ pyydät sit ens viikolla arvion jos ne ei sitä muuten saa annettua, pt synnytyksessä kun olis hyvä tietää lapsen koko, mut toivotaan että uusi käännös yritys onnistuu;)

Pitää muistaa pyytää tuo arvio ja myös tämänhetkinen kokoarvio, koska sekin meni ohi kun ne lääkärit sääti siinä.
Eikä laittanu mitään neuvolakorttiinkaan ylös :/

Niinaki, mitä ne kysy enneku alko kääntelee vai kysykö mitään? Oon lukenu vaik minkälaisii kommentteja siintä kääntöyrityksestä (hyviä/huonoja) ni on alkanut vähän mietityttää et kannattaako se edes yrittää..? Mut kyllä tuo pt:kin jännittää kun onhan siinäki riskit yms

Miuq mä oon synnyttänyt yhden ylläri ptn, vauva oli kyl pieni 2,9kg, mut jos tiedossa että lapsi pt niin kerkiää perehtyä paremmin siihen mahtuuko aikakautta, käynnistetäänkö aikasemmin vai suoraan sektio... mun mielestä pt synnytys oli helppo, vaikka oli ensimäinen:)

huoh sais alkaa pikkune tulee jo. ärsyttää ku illal eka tiheäst kivuttomii supparei tuntitolkul, sit polttoi ja napakoi supparei, yks kunnolline ja sit loppu ku seinää. sais ny päättää tuleeko jo. 5pvä kuluttuu anoppi muuttaa ja ukko joutuu auttaa niit yli 50km pääs, sit max pari pvä ja joutuu mennä pääkaupunkii veljeää vastaa kentälle satojen kilsojen päähä.

Miuq, ei ne hirveesti mitään kysellyt ennen kääntämistä. Puhuttiin viikoista ja missä asennossa on, kun se ultralla eka toki katottiin.

Äippäx4 ja Niinaki, pitää yrittää olla jännittämättä ennakkoon :) sf-yläkäryällä Mut eihän sekään välttämättä kokoa kerro. Onneks on varattuna tuo koko- ja syta arvio, muutenhan en ees tietäis/osais varautuu ees tämmösiin :)

Mä meen ihan hyvillä mielin ensi viikolla uusiks kääntöyritykseen. Ennemmin mä kääntöä haluan yrittää, kun sektioon joutua. Ei jäänyt mitenkään huono maku eilisestä, vaikka lääkäri olikin kokematon ja pyysi toista auttamaan ja ne yhdessä siinä sähläsivät :grin
Nyt tuntuu että ylämaha olisi mustelmilla, mutta ei näy vielä ainakaan mitään.

Eipä se sektio mitenkään paha oo, synnytystapa sekin on. Alatiesynnytyksen riskeistä puhutaan liian vähän ja samalla korostetaan sektion riskejä.

T. Neljäs sektio ens kuussa...

Näinhän se on, riskitöntä synnytystä ei taida ollakaan, vaikka ja mitä voi tapahtua jos sikseen on...

Mulla ei oo (onneks?) kerenny tulee mielipidettä että kumman tavan ehdottomasti valitsisin. Tärkeintähän on että sillä tavalla Vaavi ulos saadaan mikä on turvallisinta kumpaakin ajatellen. Heh,mieskin sanoi jo tuossa aiemmin että älä ala ajattelee liikaa sitä että millä tapaa, hän arvostaa suuresti oli sitten kumpi tapa tahansa :) <3 ja tottahan se on!

En tarkoittanutkaan, että sektio paha / huono vaihtoehto olisi!
En mäkään sillei oo päättänyt / miettinyt, että ehottomasti joku tietty vaihtoehto pitäisi saada. Kuhankun muksu ulos tulee, ei ole väärää tapaa :happy:

Jännityksellä odotan, että miten vielä käy!
Tasan kuukausi laskettuun aikaan :dummy:

Näinhän se on että ensiks meinaa tulla ulos liian aikaisin ja sittekö sais niin ei millään... Noh katotaan keskiviikkona mitä päättävät

Yllätys yllätys mietin vieläkin sitä kääntämisyrityksen mahdollisuutta... :) Niinaki, Onks Sul istukka takana? Luin jostain että jos on istukka edessä niin silloin ei suositella käännöstä. Sanoko ne semmoisesta mitään? Mulla se on tuossa etuseinämässä... :/ =)

Takana on mulla istukka. Ei puhunut siitä ollenkaan mulle ainakaan.
En osaa kyllä sanoa vaikuttaako tuo jos on edessä!

Onko muilla ollut että alaselkä kokoajan tosi kipee ja samalla mahaa kiristää kokoajan ja alakertaan tulee viiltävää kipua.. mitä tää on?

Juu ja perjantai ja täällä uusi reissu Gravidaan! Tsemppiä valmiiksi sulle jo! :happy:

Kyffiii ei kokoajan mut ajoittain, kuulostaa siltä että pikkuinen painaa todella alhaalla... siis noiden vihlasujen/alaselkä kipujen osalta... mullakin toi maha kokoajan kipeen pinkee kun tää punkee itseään mahasta läpi...

Takaisin