Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eilen ja tänään on ollut kyllä ikäviä kipuja oikeanpuoleisessa rinnassa. Pistää välillä niin, että pitää oikein ähkäistä kivustaKuuluu varmaan asiaan. Nukun edelleen ilman liivejä, ja kotonakin olen ilman, ainoastaan kodin ulkopuolella liikkuessa on liivit, tosin ei mitkään kovin tukevat. Pitäisi varmaan mennä liivikauppaan, hyi
Ehkä nuo kivut johtuvat sitten juuri siitä, että tukea ei ole riittävästi? En vaan osaa nukkua kunnolla, jos on jotakin päällä, mutta kai siihen tottuisi sitten...
Mä valittelin asiaa jo siellä ekalla neuvolakäynnillä, mutta vastaus oli vaan, että saattaa mennä ohi, kun selkä löytää itselleen uuden hyvän asennon. Neuvolalääkäristä en ole kuullut puhuttavan mitään. Seuraava neuvola-aika mulla on tän kuun lopussa ja sinne toivottiin isääkin mukaan. Silloin rv 17+1, voiskohan se sit olla neuvolalääkäri eikä tavallinen neuvola? Hirveän huonosti saa infoa, kuitenkin esikoista odotan ja kaikki on ihan uutta.Tiiu, minä ainakin asiasta sanoin neuvolassa ja pääsin sitten nla-lääkärille, joka laittoi lähetteen eteenpäin. Tosin ns.ekstra käyntiä ei lääkärille tästä koitunut, vaan samalla hoidettiin se alkuraskauden lääkärikäynti. Seuraava sitten loppuraskaudessa ellei muuta tule välissä.