Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mut kaiketi osa noista cb:n vääristä viivoista on varmaan myös kemiallisia raskauksia.. kun on niin herkkä testi. Mitä te ajattelette kannattaako mun tuhlata huomen aamulla se vika cb vai ylihuomenna ? Ottaen tietysti huomioon et onko menkat alkanu sillo.
Mä malttaisin pari päivää. :) Vaikka teidän testejä onkin kiva tiirailla päivittäin. :D

Mä nään kans haamulaisia Unicornilla ja Lumella. Eikä tartte tihrustella!

Täällä tänään kp3 ja vuoto ihan minimaalista. Saa nähdä pakkaako täti jo tavaransa vai miten käy. Muutenkin tuntuu et kierrot muuttuneet esikoisen jälkeen lyhyemmiksi ja menkatkin lyhentyneet. Toivottavasti ei olis mitään häikkää kropassa, kun aina sitä ehtii kaikkea miettimään.

Ovista ja pääsiäistä täällä odotellaan. Miinusta siitä et oon pääsiäisen töissä just kun ovista olis otollista tikuttaa :D

Lume, odota huomiseen jos maltat. Hcg lisääntyy jokatoinen päivä, niin turhaan huomenna kokeilla, kun voi tulla samaa hailua. Ja tiedän, polttelee, polttelee! :grin Olisi niin tehnyt mieli itsekin tänä aamuna testata, mutta odotan huomiseen, jotta viiva toivon mukaan on vahvistunut.

Mä just tossa googlettelin et hormoni lisääntyy 48-72 tunnin aikana. Et sinänsä voihan tuo olla että siksi ei ole testit vahvistunut vielä kunnolla... ku su tein sen ekan haamun ja nyt cb kunnon haamu mut jaa odottamallahan se selviää ja eihän tää sinänsä raketti tiedettä ole, teen siitä vaan itselle vaikeaa :D

Odottelen täällä unicornin gyne käynti uutisia kovasti !

Minkälaista toi valkkari on normaalisti ennen tätiä ? Miten mä en pysty nyt taas muistamaan :/ mulla on ihan valkoista tällä hetkellä ja ajattelin et enteileeköhän sittenkin tädin tuloa.

Lume, odota huomiseen jos maltat. Hcg lisääntyy jokatoinen päivä, niin turhaan huomenna kokeilla, kun voi tulla samaa hailua. Ja tiedän, polttelee, polttelee! :grin Olisi niin tehnyt mieli itsekin tänä aamuna testata, mutta odotan huomiseen, jotta viiva toivon mukaan on vahvistunut.

Oot varsinainen rautahermo :) mä luulen et sieltä pärähtää kunnon leffa viivat <3 :)

Se on kyl totta, :) hei kertokaas tää vaapukan tarina vielä :) tais just sillo olla mulla täti päällä ja en käyny täällä niin usein :)
Tosiaan sain yllätysplussan, ja olin jo toivon heittänyt kierron suhteen! Kp32/28 testasin viimeisen negan, ja pidin päiviä taukoa testailusta. No menkkoja ei vaan kuulunut, joten kp35/28 tein haalean plussan testiin. Siitä viiva lähti nopeasti vahvistumaan ja tänään 8+3. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Olin testaillut mamin testeillä viivanpaikkoja/haamuja. Ja kallistun muidenkin kokemuksella siihen, että ne testit vaan näytti viivanpaikkaa, koska ei niin kauaa olisi samanlaista hailuroiden hailuraa tullut, aloitin testauksen nääs joskus.. dpo9.. :D

Toivottavasti tänne saadaan kunnon plussa aalto :) Monella nyt jännät paikat.

Mä koitan vielä malttaa testien kanssa niin ei turhaan pety. Nyt kp 25/26 yk 14 ei mitään oireita tädistä tai muustakaan.

Tosiaan sain yllätysplussan, ja olin jo toivon heittänyt kierron suhteen! Kp32/28 testasin viimeisen negan, ja pidin päiviä taukoa testailusta. No menkkoja ei vaan kuulunut, joten kp35/28 tein haalean plussan testiin. Siitä viiva lähti nopeasti vahvistumaan ja tänään 8+3. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Olin testaillut mamin testeillä viivanpaikkoja/haamuja. Ja kallistun muidenkin kokemuksella siihen, että ne testit vaan näytti viivanpaikkaa, koska ei niin kauaa olisi samanlaista hailuroiden hailuraa tullut, aloitin testauksen nääs joskus.. dpo9.. :D

Ihana tarina <3 siis saitko sä viivanpaikkoja just tossa kierrossa sillon peräkkäin vai vaan negaa ? :)

Jotain kummittelua näen Lumen ja Unicornin testeissä, vahvistumisia ja tsemppiä odotteluun!

Iskalltille isosti onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan!

Itsellä vaikuttaisi ovu lähestyvän, testiviiva jo melkein yhtä vahva kuin kontrolli, ei kuitenkaan niin vahva kuin on edellisissä kierroissa ollut. :) Nännit vielä ihan aristamattomat, ennen on niiden arkuudesta pystynyt toteamaan ovun. Asioita hankaloittaa TAAS vti, nyt jo kyllä saanut lääkkeet, mutta estolääkitystä ei vieläkään. :(

Positiivisena se, että varattiin pääsiäisen seutuun kanarianmatka. :) Vähän lohdutuksena tuosta km:sta, kun en suostu raskaana lentämään. Mutta olisikohan sitten kuitenkin tuossa raskaus aluillaan... :rolleyes: Menee ainakin piinapäivät ehkä vähän helpommin! :hilarious: Mutta sitten toisaalta vähän huolettaa juuri tuohon herkkään aikaan lähteä lentelemään.. Mutta niin ovat lentoemännätkin ym. kautta aikain lisääntyneet onnistuneesti, että ehkä turha huolehtia moisesta?

Kp 14/26 (?)

Ihana tarina <3 siis saitko sä viivanpaikkoja just tossa kierrossa sillon peräkkäin vai vaan negaa ? :)
Sain viivanpaikkoja ja negaa peräkkäin. Vahvemmin ne näkyi testin kuivuttua. Huomasin et täällä keskustelua kans cb plustestistä, ja etsin arkistoista mun testin, jossa väärä haamu ekasta kierrosta. Laitan sen tähän.

Liitteet

• IMG_3125.JPG
    IMG_3125.JPG
    146.9 KB · Katsottu: 200
Ilmeisesti noi mun haamuja ja viivanpaikkoja vaan . Gyne sanoi että ennen kuukautisten pois jääntiä on ihan turha edes testailla kun ne on vaan niitä haamuviivoja eikä kerro kuulemma mistään mitään. Selvä.

Gynellä siis käyty. Jäi vähän huono fiilis. Kaikki kunnossa onneks joten rakenteellisesti ei mitään vikaa pitäs olla. Ultralla kaikki vastaa kierron vaihetta. Kp27/28-32 dpo8 ja keltarauhanen näkyy ja on jo vähän surkastunut. Joten menkkoja odotellessa! Limakalvo hyvä. Ei kuulemma kannata alkaa millään ruveta raskautta pakottamaan. En saanut reseptejä enkä muutakaan. Mutta ainakin tuli nyt käytyä, että kaikki ok.

Käski laihduttaa ja unohtaa ovistikutukset sun muut ettei liikaa ala stressata. Sitä painonpudotustahan mä just stressaan. Kun se ei putoo vaikka olisin viikon syömättä. Tai söisin ohjeen mukaan. 6kg lähtee, niinkun nyt lähtenyt lähtenyt ja jämähtää siihen. Kerääntyy vaan kylkiin kaikki! Mä oon laihduttanu kolme kertaa 30kg joten osaan kyllä ja tiiän kikat, mutta nyt ne ei vaan toimi. :/

En tiiä mitenkä tässä nyt jatketaan. Meillä ei varmaan tuu seksiä harrastettua koskaan oikeeseen aikaan jos en tikuta, koska jos ei yritetä niin meidän sekstailut ajottuu just menkkojen loputtua ja sit ennenku ne alkaa. Yleensä näin. Keskellä kiertoa mies ei jaksa joka kolmas päivä eikä aina ees kerran viikossa. Tai sitte ei pysty mitenkään vaikka haluais.

Stressaan painonpudotusta kun en ehdi liikkumaan niin kun haluaisin .. ja ruokavaliolla laihduttaminen ei sovi mulle näköjään kun ei se tipu mihinkään nesteiden jälkeen enää. Ja oon niin äkänen kun en saa ruokaa ettei mies kestä mua enkä mä itteäni. Täytyy varmaan hyväksyä itsensä nyt sit tämmösenä ja olla vaan onnellinen tosta esikoisesta <3 raskautuu joskus sit vahingossa, jos niin tarkotettu.

:(

Unicorn 27/28-32 dpo8

Kiitos vaapukka :) toi cb on samannäköinen kuin mun joten luulenpa et täti tekee tuloaan ja pc oli kans tänään vahva viivanpaikka mutta mutta... mä päätin nyt et yritän olla miettimättä asiaa enää sen kummemmin ja sit ens kiertoon clomien avulla sillä fiiliksellä et nyt onnistuu :) mut toisaalta ois ihana tehdä vaapukat :D <3

Ei kannata menettää toivoaan vaikka ois tosi haalea viiva monta päivää. Hormonia erittyy aluksi hitaasti. Mulla ihan samoja hailuroita tullut ja raskaana olen ollut. Myös kemiallinen tuli näkyviin. Noihin testeihinhän ei pitäisi tulla mitään jos ei ole raskaushormonia elimistössä. Tietysti jos niitä kuivuttua katsoo, voi tulla viivanpaikka. Tsemppiä, että viivat lähtisi vahvistumaan. Rouvakettusen plussaa jännitän täällä [emoji4].

Unicorn, harmi että jäi negatiivinen fiilis gynekäynnistä! :( Musta voit jatkaa oviksen tikuttamista halutessasi. Muutenhan stressaat tuota tallettelujen osumista. Teet just niinkuin ite haluat tehdä! Mut positiivista että ei mitään rakenteellista ongelmaa ole :)

Ilmeisesti noi mun haamuja ja viivanpaikkoja vaan . Gyne sanoi että ennen kuukautisten pois jääntiä on ihan turha edes testailla kun ne on vaan niitä haamuviivoja eikä kerro kuulemma mistään mitään. Selvä.

Gynellä siis käyty. Jäi vähän huono fiilis. Kaikki kunnossa onneks joten rakenteellisesti ei mitään vikaa pitäs olla. Ultralla kaikki vastaa kierron vaihetta. Kp27/28-32 dpo8 ja keltarauhanen näkyy ja on jo vähän surkastunut. Joten menkkoja odotellessa! Limakalvo hyvä. Ei kuulemma kannata alkaa millään ruveta raskautta pakottamaan. En saanut reseptejä enkä muutakaan. Mutta ainakin tuli nyt käytyä, että kaikki ok.

Käski laihduttaa ja unohtaa ovistikutukset sun muut ettei liikaa ala stressata. Sitä painonpudotustahan mä just stressaan. Kun se ei putoo vaikka olisin viikon syömättä. Tai söisin ohjeen mukaan. 6kg lähtee, niinkun nyt lähtenyt lähtenyt ja jämähtää siihen. Kerääntyy vaan kylkiin kaikki! Mä oon laihduttanu kolme kertaa 30kg joten osaan kyllä ja tiiän kikat, mutta nyt ne ei vaan toimi. :/

En tiiä mitenkä tässä nyt jatketaan. Meillä ei varmaan tuu seksiä harrastettua koskaan oikeeseen aikaan jos en tikuta, koska jos ei yritetä niin meidän sekstailut ajottuu just menkkojen loputtua ja sit ennenku ne alkaa. Yleensä näin. Keskellä kiertoa mies ei jaksa joka kolmas päivä eikä aina ees kerran viikossa. Tai sitte ei pysty mitenkään vaikka haluais.

Stressaan painonpudotusta kun en ehdi liikkumaan niin kun haluaisin .. ja ruokavaliolla laihduttaminen ei sovi mulle näköjään kun ei se tipu mihinkään nesteiden jälkeen enää. Ja oon niin äkänen kun en saa ruokaa ettei mies kestä mua enkä mä itteäni. Täytyy varmaan hyväksyä itsensä nyt sit tämmösenä ja olla vaan onnellinen tosta esikoisesta <3 raskautuu joskus sit vahingossa, jos niin tarkotettu.

:(

Unicorn 27/28-32 dpo8

Onneksi kuitenkin siellä kaikki kunnossa rakenteellisesti :) <3 se on hyvä asia! Olen vähän eri mieltä gynen kanssa siitä että aikaiset testit ei meinaa mitään, mutta jokainen tavallaan.

Meinasitko jatkaa ovistikuttelua vai jättää sen pois gynen ehdotuksesta ? Ja painosta älä ota stressiä <3 kyllä se aikanaan laskee ja syödä pitää mutta terveellisesti :) paraskin täältä huutelemaan kun maha kasvaa ja jenkkikset vaan levenee. Odottelen innolla milloin itse saan laihdutus kehotuksen.

Nyt vaan Leuka rintaan ja kohti uusia plussatestejä <3 halirutistus <3

Unicorn, hyvä että kaikki oli hyvin! :) mun mielestä voit ihan hyvin jatkaa oviksen tikutusta. Ite ainakin huomasin että se vähentää stressiä kun oikeesti tietää millon pupuilla, kun meilläkään kovin vilkas seksielämä ei ole :D

Virtuaalinen hali Unicorn! Miustakin kannattaa tehä just niin kun itestä tuntuu hyvälle eikä antaa niin paljon painoarvoa muidwn sanomisille, vaikka olisivatkin lääkäreitä yms. Ja onhan noita todellakin paljon tapauksia, jossa selviä plussiakin tehty paljon ennen menkkojen poisjääntiä.. Ja itteänikin kyl ressais paljon enemmän se, ettei tikuttais ovista eikä siis tietäs millon se on.. Joten jatka ihmeessä, jos siltä tuntuu! Hurjasti tsemppiä ens kierroon!!! <3

Itekkin pitäis käydä gynellä.. Tyhmää tunnustaa, mut en oo käyny muuten ku raskaana ollessa sörkittävänä :D Oon aika varma, et miul on pcos, eli täytyisi kyl mennä tutkituttamaan, mut miten se ajan varaaminen voikaa olla niiin kovin hirveen vaikeaa...

Mä taas koen, että ovistikuttelusta on nimenomaan hyötyä! Oon toki aina tikuttanu ovista vaan sillä clearbluen digitestillä, joten ei oo niin ressaavaa tulkittavaa kun viivoista, mutta ainakin tietää millon se sit on ja pystyy panostaan. En vois kuvitellakaan et jossain kierrossa mentäis vaan sokkona.

Mulla alko aamulla tuhruttelu ja näyttää melkein kääntyvän kunnolla menkoiks :( Muuten olisin sen jo uskonutkin, mut mun kierto on ollu tasan 39 päivää ja nyt vasta menossa kp 36. Niin jäätävä päänsärky myös, että kai se on sit tää kierto tässä :( Jos ei yöllä ala kunnolla niin testaan vielä aamulla. Vähintään ois kiva saada varmuus, että sais otettua buranaa!

Takaisin