Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä viel yks. Mun silmään siinä nyt taas sitten on vahvempi haamu ku mitä aamulla. Käyn hyomenna ostaa pari eri merkkistä testiä apteekista jos saan olla kotona, Laitoin just opettajalle viestiä että jos saisin olla loppuviikon kotona meillä ei sinänsä kyllä ole läsnäolo pakkoa... mutta kuitenkin saas nähdä mitä se vastaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1491309982.347399.jpg

Vielä spämmään yhden ku on kuivunu anteeksi ihan kamalasti tää viestin spämmäys tänne. Musta vaan tuntuu et eilen se päiväisen testi oli jo tosi vahva et sen näki sokeakin ja nyt tänään tälläsiä haaleita vaikka niissä nyt koko ajan joku viivanpaikka hyppii.
ImageUploadedByVau Foorumi1491311127.998120.jpg

Kiva kun Lume spämmäät :p näitä testi kuvia on niin kiva tihrustaa! Ei malta oottaa että pääsis jo omiakin tihrustelemaan, mut sinne on vielä piiiiiitkä aika..

Mut niin kyllä tos vikassa ainakin näkyy viivaa suht vahvastikin ja musta siinä on ihan väriäkin :o :)

Mulla ei ilmeisesti nyt ole muuta elämää tällä hetkellä kun saan tehdä koulu hommia kotona :D mutta oon nyt itkeny ja ollu normaali vuoron perään... sit katon testiä ja välillä nään jotain ja välillä en. Argh. On siinä mustakin vähän väriä, mä jäin miettii et kun noi tän aamuset pidin sen 3sek pississä ja tän ja eiliset pidempään et onkohan sillä sit jotain merkitystä :/ hmmm no huomen käyn ostaa vielä kasan apteekista ja jos niihin ei tule yhtään mitään ostan clomit valmiiksi odottamaan tätiä ja uutta kiertoa josta sit alkaa hoidot :)

Minkälainen iskallt sulla on kierto normaalisti ? :)
30-33 päivää, oviksesta ei mitään käryä, kun en ole ikinä vielä tikuttanut. Minä tein sunnuntaiaamuna rfsu:n "erittäin herkän testin", jonka pitäisi näyttää plussaa jo 4 päivää ennen kuukautiset jää pois. Puhdas negahan se oli. Tänään olisi kp 33 ja aamupissasta tuohon Apteqin testiin ilmestyi tuo haamu. Aluksi sekin näytti negalta ja kävin välissä juomassa lasin vettä. Sitten tihrustin vielä uudemman kerran.

Mä heitin jo roskiinkin kaikki tehdyt testit, tuli ihan semmonen ahdistunut olo. Kun aikaisemmissa on selvät viivat ja nyt näissä tänään tehdyissä vaan ihan pienet ja hailakat.

Sama!!!! :D roskiin lenti kaikki päivällä ja alko vaa v*tuttaa!!

30-33 päivää, oviksesta ei mitään käryä, kun en ole ikinä vielä tikuttanut. Minä tein sunnuntaiaamuna rfsu:n "erittäin herkän testin", jonka pitäisi näyttää plussaa jo 4 päivää ennen kuukautiset jää pois. Puhdas negahan se oli. Tänään olisi kp 33 ja aamupissasta tuohon Apteqin testiin ilmestyi tuo haamu. Aluksi sekin näytti negalta ja kävin välissä juomassa lasin vettä. Sitten tihrustin vielä uudemman kerran.

Se ei kyl ainakaan kamalan haalea ole <3 joten toivotaan että se vaan lähtee tummumaan ! Oispa Mulla yhtä kylmäiset hermot kuin sulla ja osais olla testaamatta :D tulee vaan tosiaan tätä turhaa murhetta. Mutta Mullakin kierto sen 30-33 että saas nähdä miten käy :)

Lume, mä pidän aina vähintään 10sek pissassa tikut ja muistaakseni esim cb:n ohjeessa oli että pissaan dipattaessa väh 15sek pidettävä. Älä luovuta vielä. Musta tossa vikassa näkyy jotakin :)

Se ei kyl ainakaan kamalan haalea ole <3 joten toivotaan että se vaan lähtee tummumaan ! Oispa Mulla yhtä kylmäiset hermot kuin sulla ja osais olla testaamatta :D tulee vaan tosiaan tätä turhaa murhetta. Mutta Mullakin kierto sen 30-33 että saas nähdä miten käy :)
Toivotaan kovasti! Pakko olla rautahermot tai rahat on mennyttä mielenterveyden kera! :D Tympii se rfsu:n testi, kun maksoi saman verran kuin kahden paketti Apteqin testejä.
Nega testi repii niin sielua. Vaikka tietäisi testin olevan nega, niin kaikki se toivon menetys konkretisoituu siinä yhdessä viivassa. Sitä aina niin toivoo plussaa, vaikka ei olisi miestä ikinä nähnytkään! Aina on se pieni "mitä jos" toivonkipinä.

Niin on, aina on se toivonkipinä. Niinkuin nytkin. Koko päivän tullut ihan haaleenruskeeta vuotoa, mahaa välillä ihan vähän jomottelee, vähän menkkatyylisesti. Eikä sitä vuotoa nyt ees tullu joka kerta ku vessassa oon käynh. Oon aivan varma että menkat on alkamassa, mut siti toivon, että tää vuoto johtuiskin kuitenkin raskaudesta.:/ olihan iskalltillakin vuotoa, eikö vaan? Plaah, en mä silti usko, menkat alkaa vaan ajoissa.:/
Kp 26/25-29 (ja yleensä siis 28-29), dpo 11-12?, yk6.

Osaiskin olla niin ettei elättelis toivoja. Just oon miettiny että tuun varmaan taas rytinällä alas näistä pilvilinnoista.

Toupie, toivotaan että olis raskaudesta johtuvaa harmitonta vuotoa.

Mun mieskin sano eilen et älä mieti asiaa kun romahdat sitten kun menkat alkaa. Se toive mikä on joka kuukausi ja sitten kun sieltä romahdetaan ja tajutaan ettei vieläkään on aivan kamala olo. Et aina sitä toivoo ja kuuntelee itseään ja miettii olisiko sittenkin ja kun se yks viiva vaan piirtyy esiin :(

Samoin nyt mietin että onkohan ne testit sit sen takia haaleampia kuin toissapäivänä kun uitin niitä vähemmän aikaa pississä kuin niitä testejä joissa oli vahvemmat viivat, ja sit samaan aikaan ajattelee et hitto mä olen typerä :( Huoh.

Lume kp30-30-33 dpo12

Muokattu viimeksi:
Lume, voihan se myös olla ihan eri päivien virtsan koostumuksestakin kiinni, et kuin vahvaa se virtsa on jne. Tsemppiä.

Meikäläinen ajatteli jospa sitä alkaisi kirjoitella tännekin, kun kuitenkin seuraan tätä keskustelua aika aktiivisesti. Tällä kp 01 pyörrähtänyt käyntiin ja kovin pettynyt olen - ihme menkka kipuja oli koko viikon, joita ei yleensä mulle tule ennen menkkoja ja sit vielä kaupan päälle pari päivää oli semmonen outo krapula olo.. kai sit vaan kaikki tän samanaikaisen flunssan piikkiin. Huoh :shifty:

Ollaan oltu nyt vuos ilman ehkäisyä tai sellasella tjottailu meningillä. Oliskohan tää nyt kolmas kierto "kunnon yrittämistä". Kesäkuussa oli kemiallinen. Mä pyörittelen kovasti ajatusta, että millon sitä pitäisi marssia lääkäriin jos ei ala nappaa. Mies on sillain "mut eihän tässä oo vielä kuin muutama kk yritetty".. Hankalaa.. Ovistestejäkin oon miettinyt, mut meinaan saada itteni hulluks jo himotestaamalla raskaustesteillä tulenkohan pöpiks ovis testejen kanssa :D

Nii en sit tiedä, tässä vasemmalla tän päivän ja oikealla eilinen et onhan toi aika Paljon haaleampi :(
ImageUploadedByVau Foorumi1491324665.304550.jpg

toupie, oli eilen ja toissapäivänäkin vähän veristä vuotoa/veritippoja, joka vessareissulla ei minullakaan tullut. Enemmän tuli määrällisesti kuitenkin kiinnittymisen aikaan.

Minäkin voisin tänne liittyä, viime kierron lähinnä seurailin keskustelua ja kirjoittelin tuolla Toinen haaveissa -ryhmässä.

Meillä siis toisen yritys alkoi viime kierrossa silleen varovaisen virallisesti. Esikoinen täyttää parin viikon päästä 2v ja itse oon kuumeillut toista siitä lähtien. Vaikka ei tuo raskaus ja synnytys ollut mikään helppo. Poika syntyi reilun kilon painoisena rv 30+6 ja ehdin pari viikkoa makailla sairaalassa tarkkailussa. Onneksi kuitenkin kaikki on mennyt suht hyvin keskosuudesta huolimatta. Niin ja ennen esikoista taustalla vielä 2km (rv8 ja rv12).

Siis toinen yrityskierto alkoi maanantaina ja elättelin jo toiveita et tuosta ekasta olisi tärppi käynyt, kun olot oli sellaiset. No katsotaan kauanko saa kuumeilla, greippimehun aattelin ottaa käyttöön kunhan täti pakkaa tavaransa ja pääsee tositoimiin :)

Ja Vargynja sekä Lume ovat ainakin tuttuja. Lumen tilannetta jännittyneenä seurailen kun niin toivoisin että saisit jo vihdoin pysyvän plussan.

Terv. Freyja86 kp 2/27-30 ja yk2

Mäkin pidän vähintään 10sek pissassa tikkua. Pissaan aina purkkiin ja dippaan siinä. Vaikka olis puikko. :D Oon onnistunu kastelemaan koko testin märäks ja pilalle kun pissasin kerran vahingossa testi-ikkunaan. Ja mun mielestä luotettavampi aina pissatakin purkkiin, tulee varmasti pidettyä tarpeeks pitkään , eikä mee testejä hukkaan . :)

Kunpa tosiaan oliskin rautahermot. Pitäs vaan päättää että yhtään testiä en osta ennenku menkat myöhässä. Piste. Mutta sitten niitä tulee ovistestien kylkiäisenä ja homma menee plörinäks ja taas alkaa himotestailu kun siihen ekaan pämähtää joku viivanpaikka :D hahaha. Tyhmää. En osaa, en pysty.

Huomenna gyne ja pelottaa ja jännittää. Voiko ne siis tehä niin että mä maksan siitä käynnistä yksityisellä toista-kolmatta sataa ja sit ne lähettää mut kotii "pudota painoa"-kehotuksen kanssa ilman mitään reseptejä mihinkään? Rahastaavat vaan? Kyllä mä tiedän että painoa pitää pudottaa ja se onkin kokoajan työnalla. 6kg lähtenytkin viime raskaudesta, mutta nyt vaan junnaa. Kilpparikokeeseen on julkiselle jo lähete kyllä , kun vaan pääsis käymään.

Ultraakohan ne siellä automaattisesti vai pitääköhän sitä erikseen pyytää / kannattaako se? Mitä siitä vois kierron kannalta olla hyötyä / mitä siellä vois siis näkyä ? :)

Illalla 4h pidätyksellä apteekin ultra:
ImageUploadedByVau Foorumi1491326172.934174.jpg

Tyhmää, en ala. Plussa mulle heti nyt. Seuraava testi viikon päästä ellei täti tuu ennen sitä. Jos maltan. Nyt ei oo enää muita kun ovistestejä. Dippailen niitä sit varmaan huvikseen loppukierron ihan vaan huvin vuoks ja urheilun kannalta. Tänään taas ovistesti helottaa plussana :D Koomista.

Tervetuloa siska ja freyja86!

Siska, mä ajattelen niin, että jos yhtään ottaa paineita seksistä ja sen riittävyydestä niin silloin ovistestit voi jopa helpottaa asiaa kun saa paremmin selville milloin peittoja kannattaa heilutella. Voi sit muun ajan ottaa rennommin. Ja onhan se tikkuun pissaaminen hauska harrastus. :)

Unicorn, mun kokemukset yksityisestä gynestä on sellaset, että haluavat asiakkaiden saavan rahoilleen vastinetta, joten ihmettelisin, jos lähettäisivät kotiin pelkän laihdutuskehotuksen kanssa. Ultraavat varmasti vähintään pyydettäessä ja itse aain ainakin hyvin tietoa missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa ja myös mahdolliset kystat ja muut poikkeavuudet näkyy. Kyselet vaan kaikkea mikä askarruttaa. Kyllä se gyne sit sanoo, jos johonkin ei osaa vastata. Ja kysy mitä vaihtoehtoja sulla olisi, mitä hän ehdottaisi avuksi. Tsemppiä!

Takaisin