Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaa, täällä iltapissasta (n. 6h pidätyksellä) saatu tälläinen viiva ovistestiin! Alkaako olla viimeinkin se o+ :joyful: Pe viimeksi talleteltu, täytyy vielä tässä ennen nukkumaanmenoa talletella koska ensi viikolla menee tosiaan työvuorot miehen kanssa niiiin ristiin ettei paljon keretä näkemään :sad001 Toivottavasti nämä kaksi kertaa riittäisivät :angelic:

kirppu_, kp 21/?, yk1

Liitteet

• IMG_20170326_220608.jpg
    IMG_20170326_220608.jpg
    305.7 KB · Katsottu: 216
Hahaa, täällä iltapissasta (n. 6h pidätyksellä) saatu tälläinen viiva ovistestiin! Alkaako olla viimeinkin se o+ :joyful: Pe viimeksi talleteltu, täytyy vielä tässä ennen nukkumaanmenoa talletella koska ensi viikolla menee tosiaan työvuorot miehen kanssa niiiin ristiin ettei paljon keretä näkemään :sad001 Toivottavasti nämä kaksi kertaa riittäisivät :angelic:

kirppu_, kp 21/?, yk1

Tosi lähellä jo <3

Jaffa, toivotaan että se plussa sieltä pärähtää! :wink tsemppiä piinailuun!

Verikokeet otettu ja tulokset saatu. Hcg nega.
Osaisko joku auttaa näissä kilppari jutuissa..?:rolleyes:
p-t4-v 11.9 pmol/l. <-- elikkä onko tuo hyvä vai huono:grin
Tsh oli 1.9 se taitaaki olla ihan hyvä:)

p-t4-v viitearvot on 9-19. Mulla oli just viimeviikkosissa kokeissa tulos 12 ja lääkäri sanoi sen olevan oikein hyvä. :)

Kirppu, munkin silmään lähellä plussaa muttei vielä plussa. Veikkaan että huomenna sulla on jo o+ tai viimeistään tiistaina. Ei muuta ku hyödyntelemään ;)

Onko kellekään sanottu mitään varomis aikaa ?Että ei saisi tulla raskaaksi tai olisi todennäköistä että raskaus päättyisi keskenmenoon?Siis lähinnä ajattelen kiinnitymistä kohtuun.Meille kohtukuoleman jälkeen sanottiin että odota yhdet kuukautiset.Eilen loppui toiset kuukautiset kohtukuoleman jälkeen.Jos ei tästä kierosta tärppää niin sitten inseminaatioon.Nyt kun alkaa pian Inseminaatiot pelko iski kasvoihin nyt :( toisaalta kyllähän ne lääkärit varmasti tietävät parhaiten mikä on hyvä asia.Tiedän sen jo että ei tästä kierosta tule mitään tärppiä.Nyt menossa 4kp.

Kirppu, munkin silmään lähellä plussaa muttei vielä plussa. Veikkaan että huomenna sulla on jo o+ tai viimeistään tiistaina. Ei muuta ku hyödyntelemään ;)
Harmi vaan kun miehen kanssa menee tällä viikolla työt niin ristiin ettei kotona keretä näkemään :sad001 Mut eilen illalla talleteltiin ja simpathan elää useamman vrk:n, niin jospa se riittäisi :Heartred

Unicorn, nonni toi on kyllä jo musta plussa!! Eikun vaan tallettelemaan ;) just hyvin riitti tikut! :D mullaki jäi oviksen jälkeen vaan yks tikku :D

Juu, Unicorn, on se! Nyt heti hommiin :grin

Täällä kp 28/26-29 ja dpo 15. On vähän semmonen olo, että muuttuu tänään kp 1:ksi. Ääää.

Kp13 ja tuliskohan mun paketti raskauskeijulta tänään, jos tulee niin pääsis tikuttaa. En nyt kuitenkaan malta olla tätä kiertoa tikuttamatta ja kun perjantaina gynelle menossa niin haluun seurata tapahtuuko mun kropassa yhtään mitään. En kyllä usko että ovista bongaan kun ei oo ikinä mitään tuntemuksia ollut, mitä täällä lukee teidän muiden oloja siinä oviksen aikaan niin mulla ei oo yhtään mitään.. Sori, meni omanapailuksi mut ärsyttää tää mun tilanne ihan suunnattomasti.

Jos testi oli tänään o+, tänään on dpo 0 eli tänään ja huomenna on parhaat talletuspäivät! Ja ylihuomennakin saattaa olla vielä ok ainakin aamusta.

Täällä vaan tätiä odotan. Tuleekohan se :woot: Voihan tämän ja eilisen aamun aamuöllötysolo toki muustakin kuin saapuvasta tädistä johtua :wideyed:

..ja nytkin öllöttää vähän kun alkaa tulla nälkä :dead: Mä en ehkä nyt kestä. Jos lähden asioille tästä autollani hurajamaan pitkin Keski-Uuttamaata.

Tänne on tullu noin miljoona viestiä sille väli ku oon ollu täältä pois. Kaikki kyllä lueskelin mut mitään en muista :D Me on vallan tjottailtu, en oo tikuttanu, mut oviksen luulin tuntevani, mutta ei hyödynnetty. Alkaa olla luovuttajafiilis. Taas yks kaveri ilmoitti olevansa raskaana ja tää oma "epäonnistuminen" on saanu näköjään aikaan sen, etten osaa ees enää samalla tavalla olla onnellinen muiden puolesta, ku ennen. Tänään kp 20, eikä niin mitään mainittavaa..

Jos testi oli tänään o+, tänään on dpo 0 eli tänään ja huomenna on parhaat talletuspäivät! Ja ylihuomennakin saattaa olla vielä ok ainakin aamusta.

Täällä vaan tätiä odotan. Tuleekohan se :woot: Voihan tämän ja eilisen aamun aamuöllötysolo toki muustakin kuin saapuvasta tädistä johtua :wideyed:
Eikös ovulaatio ole yleensä seuraavana päivänä ovisplussasta? :) eli tänään olisi Unicornilla dpo -1, huomenna dpo 0. Toki kaikkien kroppa käyttäytyy vähän erilailla, mutta yleensä näin. :)

Takaisin