Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Kiitos kaikille osanotoista! ♡ Toisaalta parempi näin, niin ei tarvinnu kärsiä kivuista enempää. Mulla on sillä puolella pieni suku, voi kun tää mun kroppa alkais toimia niin voisi vähän kasvattaa sitä, ei oo vuosikausiin syntyny lapsia sinne kellekään (eikä kyllä itse asiassa äitinikään puolelle).

Mauste, upeaa, että asiat alkaa edetä! :)

Deb, ois kyllä varmasti helpotus, jos vika olisikin vain ajoituksessa, koska se on helposti korjattavissa. :)

Triana, tsemppiä ultraan, tule sitten kertomaan miten meni! :)

Frozen, meidän perheessä kävi niin, että isoveli oli entisen kihlattunsa kanssa yrittänyt saada lasta, yrittivät vissiin puolisen vuotta ilman tärppiä. Sit meidän vaari menehtyi (oli tosi rakas meille kaikille, mutta oli kans kärsiny kivuista niin ei tarvinnu sit enää kärsiä, levätköön rauhassa <3), ja kuukausi sen jälkeen rupesivat odottamaan mun veljenpoikaa, kohta 4v :) Toivotaan sinne vastaavanlaista tärppiä! Ikävä asia, enkä tarkota tätä mitenkään pahalla, vaan uskon jotenkin että huonojen asioiden kanssa kulkee käsi kädessä aina jotain hyvää :)

Olis tosiaan hienoo jos nyt tässä kierrossa tulis tärppi, miehenki kanssa mietittiin että ei olla mun alkukierrosta ennen selkeitä ovisoireita heiluteltu peittoja, vaan vasta kun on jo eggwhitea tullut ja muita mitkä viittaa ovikseen - nyt ei edes tuu vielä eggwhitea (ehkä vähän), ja kohta plussaa ovistesti! Kumma miten sitä oppii omasta kehosta niin paljon pissimällä tikkuun :hilarious:

Mauste, hienoa että hommat etenee!

Bambi mä odotan innolla sun tuloksia, koitat vaan ottaa rauhallisesti <3

Triana tsemppiä huomiseen ultraan!

Kiitos Eltsi! :) Joko te pian lähdette reissuun?

Deb, jep, kaikenlaista sitä omasta kehosta tosiaan tässä oppiikin! Kiitos, otin kirjoituksesi kaikin puolin vain hyvällä, mukavaa että jaoit tuon tarinan. :) Minäkin haluaisin kovasti uskoa, että ikävien/surullisten asioiden kanssa käsi kädessä kulkee myös jotain hyvää. Tuntuu, että meidän molempien lähisukulaisia on viime aikoina vain kuollut (mieheni isä kuoli 10 vuotta sitten, mun pappa vuosi sitten ja nyt siis mun setä), mutta yhtään ei ole syntynyt tilalle. Jospa senkin aika tässä vielä joskus olisi... :)

En tienny laitanko sympatiaa vai optimistisen, mutta laitoin optimistisen koska oon sitä mieltä että nyt alkais olla hyvä aika lisääntyä! Paljon paljon paljon tärppejä sinne ja muillekin!

Frozen otan osaa :(
Triana täällä samat fiilikset,harmittaa viekäkin kun ei sitä inssiä pääse koittaan.. mut täällä ei oo mitään nippailuja ollut vielä,äh tapahtuukohan tuolla ees mitään,normaalia kosteampaa vaan.. mulla se ultra vasta maanantaina kp.12, tuuhan heti krtoon kuulumiset,jännäilen ja tsemppailen täällä!!
Deb monesti kehotetaankin olemaan tallettelujen suhteen ajoissa varsinkin jos on hitaat simpat, kahtapäivää ennenkin ovista, koska on hyvä jos simppoja on siellä valmiiksi odottelemassa, kun ne elävät kauemmin ja munasolu vaan sen 24h niin on varmempi mahdollisuus tärppiin. tsemppiä tähän kiertoon!!

Osanotot Frozen täältäkin ♡ jaksamista surutyöhön.
Noi ovisoireiden bongaillut on mulle kyllä olleet aivan hepreaa alkuun! Sinänsä tää lääkehoito (letrot+pregnyl+lugesteron) on hyvä, että ainakin on selkeästi määritelty millon on syytä olla peittojen välissä :grin meillä huomaa, että on vaikutusta sillä, että onko ns pakko olla jonain päivänä seksiä vai onko huvin vuoksi. Näin on vähemmän paineita, kun ei tarttee kalenteria katsoa sänkypuuhien osalta kuin ne pari päivää ja muutoin saadaan nauttia vapaasti..

Tänään siis alkaa lugesteron kuuri! Piinaviikot alkakoon, jee.. onneksi tän päivän jälkeen alkaa myös hartaasti odotettu talviloma, joten saa muutakin mietittävää. Tarkoituksena tavata sukulaisia ja ystäviä ja varmaankin hiukan harvaksemmin täälläkin ehtii käymään. Sitten taas kaikista piinaavimpia päiviä teidän seurassanne vietän lomaviikon jälkeen :cat:

Helinällä taisi ainakin olla loma myös ensi viikolla ja oliko Eltsinkin lomamatka jo ovella? Hyvää lomaa myös sinne!

Paljon piinailijoita eri vaiheissa :) jes! Jännittävää :nailbiting:

Täällä on vissiinkin dpo5. Aamu alkoi kummallisella nälän ja pahoinvoinninsekaisella ololla. Terolutitkaan ei ole vielä alkanut, niin ei voi siitä olla kiinni. Ja metformiinista ei tällaisia oloja aamuisin oo. Edellisissä kierroissa näillä dpo: illa on terot jo olleet ja pahoinvointia, minkä oon laittanut hormonien piikkiin... :rolleyes:
Voi kehno, tässä alkaa jo kuvittelemaan vaikka mitä :banghead: :hilarious:

LaraS dpo5? ; kp14/27-30?

Deb, mäkään en aina tiedä, minkä noista arvioista laittaisin, koska osa samasta kirjotuksesta on just ansainnu esim. sympatiaa ja osa optimistisen arvion. :)

Helinä, kiitos! Mullakaan ei Clomi-kierroissa ollu kummempia nippailuja ja silti löyty johtofolli (tai niin ainakin lääkäri sillon aina tulkkas, että ois johtofolli, varma en tietty voi olla ku ei tullu ovista). Kosteus kuulostaa lupaavalta. :)

Kissankulta, kiitos! Tsemppiä Lugejen kaa ja hyvää lomaa! :) Kunpa nyt parin viikon sisään saisit kaksi viivaa tällaisten apujen jälkeen! :)

LaraS, jospa noi oiskin nyt niitä oireita? Lupaavalta kuulostaa!! :)

Rentoa piinailuja kaikille jotka piinailette <3

LaraS, pidän peukkuja et olis niitä oireita!

Mulla tulee tänään päiväpissasta ovisplussa :happy: nyt näytti tältä verrattuna eiliseen päivään:

IMG_20170303_112624.jpg

Ja päiväpissasta 14-16 aikoihin on aina vahvempi viiva ollu, tässä esimerkki:

IMG_20170303_112942.jpg

Pakko saada mies kallistettua sänkyyn vielä tänään :nailbiting: nyt on kyl tehty 3 päivänä putkeen, ja eilinen oli tän päivää puolella yöllä.. tallessa on simppoja, mutta jotenki tuntuu et mahdollisuudet pienenee kummasti jos tänään ei vielä tallettele :hilarious:

Deb ja sitten se ovis on tosta testiplussasta 24-48 tunnin kuluttua, että vielä parinakin päivänä saat kellistellä :wink

Deb ja sitten se ovis on tosta testiplussasta 24-48 tunnin kuluttua, että vielä parinakin päivänä saat kellistellä :wink

Jep, mitähän mä keksin että pidän ton miehen mun tahdissa? :hilarious:

Viime kierron muistiinpanojen mukaan oltiinkin kyllä oikeessa ajassa ahkeria, mutta ehkä se ei ollukaan kemiallinen? Epäilen omiaki muistikuviani siitä millasia ne haamut on ollu :hilarious: Ehkä outo vuoto johtu siitä jos en viime kuussa ovuloinu?

Tsemppiä Deb talletteluille;).

Oon ollut taustoilla kun on ollut kauhea kiire, mutta ajattelin tulla päivittämään kuulumisia. Viime viikolla oli ensikäynti naikkarilla. Kävi niin onnellisesti että heti viime viikolla alkoi uusi kierto ja suunnitelmana oli inseminaatio pistoshoidoin. Pistelin gonalia viisi päivää hyvin pienellä annoksella ja tänään oli seurantaultra. Vaste oli niin hyvä, ettei ehditä tekemään inssiä tähän kiertoon, koska ovis ajoittuu viikonlopulle. Yksi yli 20 mm johtofolli löytyi ja limakalvo erinomainen. Tänään vielä ovitrelle ja ensi viikolla lugesteron tukilääkkeeksi. Ja petipuuhia viikonlopuksi:). Toivoa siis todellakin on, vaikka letrot/clomit eivät toimisikaan. Mullahan kokeiltiin syksyllä kolme kiertoa letroja, joista yhdessä saatiin jonkinlaista vastetta. Limakalvokin oli paljon parempi nyt. Itselle tuo pistely on iso asia, kun olen kauhean piikkikammoinen, mutta ihan hyvin nekin on menneet.

Oon ollut hyvin tyytyväinen julkiseen puoleen tähän mennessä, ja tosi nopeasti päästiin heti tositoimiin. Harmi vaan kun inssi nyt menee sivu suun, mutta pääasia että pistokset tuntuvat toimivan.

Mukavaa viikonloppua naiset!

Ultrassa näkyi vasemmassa munasarjassa kolme isompaa follikkelia kooltaan 7-11mm, muutama pienempi. Oikeata munasarjaa ei varmuudella saatu näkyviin. Kohdun limakalvo reilu 6mm. Hyvältä siis näytti :) Nyt vaan jää vähä hämärän peittoon että monta follia siellä kasvaa isoksi ku ei ens viikolle oo ultraa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin