Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Enpä tiennyt ennen kun pläräsin netin läpi, että Suomessa toimii toinenkin jakeluyhtiö joka voi kuljettaa myös kirjeitä (laskuja tms), varhaisjakelun seassa. Tarkistin niin tää mulle tullut lasku oli juurikin ko. firman jakelema, tullu siis aamulehden jakelun mukana :hilarious: mammaksin tilaus voi siis sittenkin tulla vielä!

Äääh tänne on tullut taas viikonlopun aikana hirmuinen määrä tekstiä! Ite seurailen vaan koneella tätä ja en ole viikonlopun aikana ehtinyt konetta avaamaankaan :woot:

Kiitos kaikille kun jaoitte menkkavaivanne :grin Mä itse yleensä joudun ottamaan sen buranan tai kaks just kp1-2, mut monelta kuullut, ettei tarvi särkylääkkeitä ollenkaan, niin alkoi jo hieman epäilyttämään nuo omat kivut. Nyt tässä kierrossa en tarvinnut ollenkaan särkylääkettä, kun oli niin niukka vuoto. Epäilinkin, että olis vähän niukemmat menkat tällä kertaa, kun oli oviksenkin aikaan niin onnettomat limat. Selkeesti clomit vaikuttaneet limakalvoihin :shifty:

Deb varmasti löytyy vaihtoehtoisia lääkevalmisteita lugeille. Itellä on kokemusta vaan teroluteista ja lugesteronista. Olikohan sellainenkin kuin Lutinus? En tiedä :)

Bambi Mulle tulee lugeista yleensä hyvin samantapaisia oireita kuin raskausoireet :) Vilun tunnetta, jatkuva pissahätä, välillä jopa pahoinvointia. Ei kuitenkaan mitään ihan kauhean vahvoja oireita, että ihan normaalia elämää pystyy niiden kanssa elämään :grin Onko sulla minkälainen annostus niissä? Mulla on 100mg aamulla ja 200mg illalla ja ohjeen mukaan kuuri jatkuu kunnes vuoto alkaa tai rv 10 asti. Toki ite oon nyt testaillut dpo 13 ja negan ollessa lopettanut ennakkoon, ettei kauheesti kierto venähtäis. Tosin mulla on nyt kolmessa lugekierrossa alkanut vuoto heti kahden päivän sisällä viimeisestä lugesta.

Mun puolesta Babe voi osallistua keskusteluun, jos tuntuu, että täällä on sulle tukea ja apua :)

Täällä on moni samoilla alkukierron kierronpäivillä menossa, mutta miten oviksen käy, niin se on mysteeri :nailbiting: Osalla letrot käytössä ja osalla on luomukierros. Itse luomuilen nyt varmaan parisen kiertoa ainakin ja sitten kattotaan mitä seuraavaksi. :)

Kuinkas monella on nyt piinapäivät menossa? :woot:

Bambi apua, miten jännää!! :nailbiting: saisitpa kyytiläisen mukaan ja olispa sinnikäs tarrautumaan matkaan :) tsemppiä odottelun piinaan!

Alina Luulen, että kp1-2 pari buranaa kipuun on ihan normaalia. Siinä mennään voimakkaisiin kipuihin, että joutuu ottamaan esim panadol+Burana suurina annoksina.
En tiiä piinailuista, mutta tänään luulisin olevan dpo1 :rolleyes:

Babe tervetuloa mukaan.

Luen itse pääsääntöisesti foorumia puhelimen sovelluksella ja siinä ei näy allekirjoitukset. Piti ihan sitä varten kirjautua puhelimella netti versioon, että edes joskus näkee nuo allekirjotukset.
Vielä pari päivää ja olisi käynti gynellä, jotta sais lähetteen julkiselle. Luettuani netistä niin eka tulisi kutsu Hyvinkäälle ja jos hoitoja tarvii niin sitten Helsinkiin. Itse en halua lääkitystä, ennekuin simpat on myös tutkittu.

Pakko vielä pikkasen hehkuttaa. Nyt jo seitsemän kuukautta ilman tupakkaa
:smiley-bounce016

Tosi paljon tekstiä tosiaan viikonlopun aikana, kun itsekin olin poissa foorumilta taas viikonlopun ajan.

Mielenkiintoista on ollut lukea noista lugeista nyt, kun itselläkin ne perjantaina alkamassa. Minullekin lääkäri sanoi ohjeeksi, että kaksi viikkoa ensin, jonka jälkeen r-testi, ja jos on plussa niin kuuri jatkuu. Mutta ei just suoranaisesti sanonut että jos on nega niin voiko silloin lopettaa suoraan ton lugen. Mutta käsitin, että siihen loppuis.

Huomenna se pregnyl-pistos. Oon miettinyt, että ei varmaankaan kannata aamulla vielä pistää, niin sais parhaiten sit tallettelutkin ajastettua. :grin vaikka ei siellä salamana varmaankaan mitään tapahdu. Mutta siis ohje oli, että pistopäivänä ja seuraavana on tärkeintä talletella. Eilen jo tosin aloitettiin, jottei ainakaan myöhästytä :hilarious:

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon ja meneillään olevaan kierron vaiheeseen!!
Debin varmistustestiä erityisesti tällä hetkellä jännäilen :nailbiting:

Kissankulta mä pistin pregnylin 36 tuntia ennen punktiota jotta munasolut vapautuisi rakkuloiden keskelle juuri punktiota varten. Eli varmaan pistopäivä ja seuraava hyviä talletteluun, simppojenhan on hyvä olla siellä jo valmiiksi hollilla:wink

Mulle soitti juuri lääkäri, vain yksi alkio on selvinnyt ja se siirretään tänään. Onneksi nyt edes yksi mutta silti melkein itku tuli, mikä niissä muissa on vikana? Samaan aikaan oon onnellinen että edes jotain siirrettävää mutta toisaalta ahdistaa että mitä jos sekään ei pärjää.. Alina kyseli ketkä piinailee, eli täällä ainakin yksi ihan superpiinailija!:nailbiting::confused:

Bambi "vain yksi", mutta yksi on selvinnyt ja siirretään! :love017 sitten sulla on kyytiläinen matkassa, ihanaa! Tuu sitten kertomaan, miten meni :) onnea matkaan!

Bambi ihan tosi paljon onnea sulle matkaan! Onneks edes yks selvisi, mä toivon todella että siitä tulee sun esikoinen! <3

Kissankulta jännäilen sunkin puolesta, toivottavasti auttais luget!

On: mä täällä pidättelen pissaa, 4h menny ja ihan jäätävä pissahätä, mutta postin pitäs tulla ihan kohta! :nailbiting: en pety jos ei plussaa, en osaa uskoo kaikesta huolimatta että siellä jotain olis, mutta jännittää ihan tosi tosi tosi tosi paljon!

Nyt tuli testit!! Joudun vielä hetken tosin pidättelemään ku mies on just suihkussa :hilarious: en viitti mennä viereen pissimään purkkiin :grin

R-testi näytti tältä:

IMG_20170227_132945.jpg

Ei siellä ainakaan enää mitään oo, jos tossa on haamu olevinaan ni se tarkottaa varmaan luultavasti sitä että menny kesken ja vielä on vähän Hcg-hormonia kehossa.

Mut sit kastoin myös ovistestin huvikseen, ja ihmettelin että jo kp6 näytti tältä:

IMG_20170227_140324.jpg

Ei siis kauheen pitkä kierto oo taas tiedossa, kun nähtävästi ihan lähipäivinä tulee ovis!

No voi vitsi, toivoin muhevaa plussaa kuitenkin :oops:
toivottavasti ovis ei ihan vielä tule kuitenkaan.

Mä jäin vähän ihmettelemään tota haamuilua (en tiiä kuin hyvin näkyy kuvassa, silmällä näki. Vaikee ottaa kuvaa ku noi david liuskat on niin pieniä), ja lisäks vielä sitä että kp6 noin tumma viiva ovistestissä?

Babe tervetuloa ja pikaista plussaa toivon sinullekin! :)

mauste minä myös ollut lähes savuton vähän päälle 7kk, hieno suoritus sinulla! Minä siis poltan vieläkin sillon kun otan siideriä/viiniä noin kerran tai kaksi kuukaudessa, mutta sehän jää sitten kokonaan pois jos/kun plussa tulee :happy: Hyvä että teilläkin asiat etenee. Samaa mieltä tuosta, että simpat kannattaa tutkituttaa ennen hoitoja, ettei sitten menee turhaa aikaa ja rahaa hukkaan, ja onhan tämä kaikki muutenkin henkisesti niin raskasta.

Bambi harmi että vain yksi selvisi, mutta jospa se olisi se the yksilö jonka saatte syliin saakka :Heartred Tsemppiä hirmuisesti siirtoon ja tolkuttomasti liimaa kyytiläiselle!

ON: Kp5/23-28. Ei onneksi eilen tullu yhtä huonoa oloa kun toissa iltana, vähän päätä särki. Tänään aamulla/aamupäivällä oli niin voimakkaita poltteluita/jomottelua vasemmalla puolella että oli pakko ottaa 500mg Panadolia että pystyin olemaan töissä. En usko että ne enää menkkakipuja on, jokohan siellä folli rytinällä kasvaa :hilarious: Päätä myös vähän särkenyt mutta niin pienesti ettei oo lääkettä vaatinu.

Bambi, olkoon tämä yksi nyt huippuyksilö, jolla on kunnon tarrasukat!! :) Miten meni siirto, millainen kokemus oli?

Kissankulta, hyviltä kuulostaa tallettelut, kun kerran jo eilen aloititte. :) Nekin uimarit saattais jo riittää, mutta siis tottakai hyvä talletella vielä lisää.

Deb, en halua olla ilonpilaaja, mutta käsittääkseni raskaana ollessa toi ovistesti olis ihan kunnolla positiivinen, eli viivat ois vähintään yhtä vahvat. Voi toki olla, että olen väärässä...

Jollekin muullekin piti kai kirjoittaa jotain (oli tullut työpäiväni aikana taas hirmuisesti viestejä, kiva), mutta nyt en muista enää. Tsemppiä kaikille kiertoihin/piinailuihin!

ON: Kp20 (ei ovista), 6 Teroa syöty, 4 jäljellä, ei ainakaan vielä vuoto ole alkanut (loppuvuonna parissa kuurissa alkoi kuurin aikana, vaikka kesällä/syksyllä monessa kuurissa alko nätisti pari päivää vikan Teron jälkeen).

Debillä siellä ehkä jotain yritystä on ollut.. nyt vaan uuden oviksen bongailuun! Koska olitte menossa lääkärikäynnille? Jos kuitenkin tärppäisi jo ennen sitä:rolleyes:

Triana kiva kuulla että vointi jo parempi:)

Frozen jospa ei se täti tuliskaan:shy: koska meinaat testata?

Helinä tais kysellä luge annoksesta, mulla 200mg kaksi aamulla ja kaksi illalla. Ja pikkuhousunsuoja koko ajan:yuck:

Siirrosta selvitty, nyt on kyytiläinen matkassa! Toimenpiteenä oli nopea ja kivuton. Mun suurin huolenaihe oli onko virtsarakko tarpeeksi täynnä, kun sen pitää siirrossa olla. Join edeltävän tunnin aikana yli litran vettä ja tuplaespresson että olis ultralla varmasti hyvä näkyvyys:laughing002 nyt piinailu alkakoon! 13.3. r-testi:nailbiting:

Takaisin