Äääh tänne on tullut taas viikonlopun aikana hirmuinen määrä tekstiä! Ite seurailen vaan koneella tätä ja en ole viikonlopun aikana ehtinyt konetta avaamaankaan
Kiitos kaikille kun jaoitte menkkavaivanne

Mä itse yleensä joudun ottamaan sen buranan tai kaks just kp1-2, mut monelta kuullut, ettei tarvi särkylääkkeitä ollenkaan, niin alkoi jo hieman epäilyttämään nuo omat kivut. Nyt tässä kierrossa en tarvinnut ollenkaan särkylääkettä, kun oli niin niukka vuoto. Epäilinkin, että olis vähän niukemmat menkat tällä kertaa, kun oli oviksenkin aikaan niin onnettomat limat. Selkeesti clomit vaikuttaneet limakalvoihin
Deb varmasti löytyy vaihtoehtoisia lääkevalmisteita lugeille. Itellä on kokemusta vaan teroluteista ja lugesteronista. Olikohan sellainenkin kuin Lutinus? En tiedä :)
Bambi Mulle tulee lugeista yleensä hyvin samantapaisia oireita kuin raskausoireet :) Vilun tunnetta, jatkuva pissahätä, välillä jopa pahoinvointia. Ei kuitenkaan mitään ihan kauhean vahvoja oireita, että ihan normaalia elämää pystyy niiden kanssa elämään

Onko sulla minkälainen annostus niissä? Mulla on 100mg aamulla ja 200mg illalla ja ohjeen mukaan kuuri jatkuu kunnes vuoto alkaa tai rv 10 asti. Toki ite oon nyt testaillut dpo 13 ja negan ollessa lopettanut ennakkoon, ettei kauheesti kierto venähtäis. Tosin mulla on nyt kolmessa lugekierrossa alkanut vuoto heti kahden päivän sisällä viimeisestä lugesta.
Mun puolesta
Babe voi osallistua keskusteluun, jos tuntuu, että täällä on sulle tukea ja apua :)
Täällä on moni samoilla alkukierron kierronpäivillä menossa, mutta miten oviksen käy, niin se on mysteeri

Osalla letrot käytössä ja osalla on luomukierros. Itse luomuilen nyt varmaan parisen kiertoa ainakin ja sitten kattotaan mitä seuraavaksi. :)
Kuinkas monella on nyt piinapäivät menossa?