Mulla on kyllä pieni pelko myös edometrioosista, esimerkiks kuukautisten ensimmäisenä päivänä sattuu aivan hirveesti jos suolessa on tavaraa, ja sit vielä ummettaa niin se ei auta asiaan ollenkaan.. ja aiemmin puhuinki niistä kivuliaista ilmavaivoista, tuntuu siis kirjaimellisesti siltä aina hetkellisesti (kuukautisten ekana päivänä), että joku puukottais alaselkää sisältä päin.. tajusin tässä vasta eilen että mitä jos onkin endometrioosin oireita? Toisaalta ne kivut on vaan menkkojen ekana päivänä..
Lisäks mulla on iskiasta ja ärtyneen suolen oireyhtymä (tai sellaseks sitä on sanottu, suolen toimintahäiriöitä siis).
Lisäks mulla on iskiasta ja ärtyneen suolen oireyhtymä (tai sellaseks sitä on sanottu, suolen toimintahäiriöitä siis).
Uskon siis, että mulla ainakin on ollut suuri apu jo pelkästä progesteronituesta, mutta toki vielä sitä pysyvää kyytiläistä kaivattaisiin.
) eikä kyllä voi sanoa että varsinaisesti olis sattunut yhtään. Punktion jälkeen sai vielä kahvia ja sämpylää ja keksejä ja suklaata ja hyvin maistu. Nyt on onnellinen olo et on ohi ja saalista saatiin ja maha on vaan vähän kipee jos liikkuu. Maanantaina kuulen päästäänkö alkio siirtämään!
nykyään menee paremmin, en joudu edes joka viikko turvautumaan rauhottaviin, mutta siis noussu toleranssi niin korkeelle että pelkään ettei vaikuta tarpeeks mikään esilääkitys.. (tk-lääkäri jolla 7v sitte kävin hakemassa paniikkihäiriö-diagnoosin, määräs suoraan vahvimmat diapamit, vaikka laimeempiki ois riittäny sillon ja siks menny yli kun toleranssit noussu suht nopeestikin..).

Elikkä täällä kp3/23-28, kipuja edelleen mutta helpottanu huomattavasti jo :)