Plussa vai ei?

Mamin testit -verkkokaupasta ostin ovistestejä, puikkomallisia. Tummuuko yleensä viiva pikkuhiljaa vai ilmeestyykö plussa nopsaan lähes tyhjästä..? :D Mulla ainakin aiemmin tummunut eri testeillä pikkuhiljaa ja nyt nuo ensimmäistä kertaa käytössä..

Sponttaanisti äiten yllyttämänä tein laimeesta pissasta testin ja...

IMG_20170220_183812.jpg

IMG_20170220_184506.jpg

!! LAIMEESTA pissasta! Huomenna aamupissasta toinen :p

Pienitimantti, mä en oo aivan varma mut ihan kun siinä jotain haamun/viivanpaikanpoikasta näkyis?

Pienitimantti, mä en oo aivan varma mut ihan kun siinä jotain haamun/viivanpaikanpoikasta näkyis?

Sepä se. Eilen illalla sain silmiin nähtävän haamun. Aamulla negatiivinen ja nyt illalla toi punanen mytty :-(

Sepä se. Eilen illalla sain silmiin nähtävän haamun. Aamulla negatiivinen ja nyt illalla toi punanen mytty :-(

Mä sain muutama päivä sitte haaleen plussan, sit pari negaa ja nyt ton. Koita vielä parin päivän päästä :) mikä kp sulla on?

Nyt tän aamun testistä ei voi erehtyä, tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Ei osannu edes yllättää huolimatta tosta eilisestä hailurasta. Luultavasti täti kaahaa tänään kylään ja saan taukoo vauva-ajattelusta taas hetkeks! Voisin haluta taukoo siitä pidemmäkskin aikaa, en kuitenkaan aio alottaa mitään ehkäsyä mutta lopetan kalenterin tuijottelun ihan kokonaan, ja vielä enemmän: lopetan kehon liiallisen kuuntelun ja keskityn vaikka käymään salilla.

Kp26/26-28.

Nyt tän aamun testistä ei voi erehtyä, tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Ei osannu edes yllättää huolimatta tosta eilisestä hailurasta. Luultavasti täti kaahaa tänään kylään ja saan taukoo vauva-ajattelusta taas hetkeks! Voisin haluta taukoo siitä pidemmäkskin aikaa, en kuitenkaan aio alottaa mitään ehkäsyä mutta lopetan kalenterin tuijottelun ihan kokonaan, ja vielä enemmän: lopetan kehon liiallisen kuuntelun ja keskityn vaikka käymään salilla.

Kp26/26-28.

Harmittelut negasta! Kauan ootte yrittäneet?

Pienitimantti, ollaan yritetty 2v nyt.

Täti nyt ei ota tullakseen vaikka juilii menkkamaisesti, tänään piti alkaa kuitenkin.

Joo, pitää sitten olla tääkin huono tuuri, että sekä ovis- että raskaustesti käyttäytyy oudosti :bored: negoja kai kuitenkin molemmat :confused:
Ja kiertopäivä on aivan veikkaus, kun pitäis olla kp13, mut tulikin "uudet menkat" ja on kp4. Niin teinpä sit poissulkumielessä testit :p

Liitteet

• IMG_20170221_160951.jpg
    IMG_20170221_160951.jpg
    319.5 KB · Katsottu: 392
Ovistestissä nään LaraS hyvin haaleen viivan, mutta siis ovikseks nega kyllä. Mulla käy joskus kans noin että joko samasta pissasta tehdyt kaks testiä näyttää keskisormee, tai sit samasta pakkauksesta (pc tai rfsu) otetut kaks kettuilee.

Deb niin on ovistikkukin nega, tosin ennätin jo luulla että plussa pärähtää (jos nyt on kp13, niin olisi mahdollista). Alkoi tulla se viiva heti :eek: mutta jäikin noin haaleaksi sitten :bored:
Turha kai toivoa sitäkään ovista, kun ei jää tikkuun.

LaraS, Raskaustestissä astetta erikoisempi viiva poikittain. :D On kyllä jännä tilanne sulla, hmm mitä jos toiset menkat olisikin nyt jotain kiinnittymiseen liittyvää? Toki oviksen aikaankin toisilla vuotelee.. Oliko vuoto millaista?

Takaisin