Plussa vai ei?

Noonu varovasti onnea :)

Testailusta...
Niin täälläkin kemiallinen tuntuu jo edistykseltä, joten siinä mielessä se tuplaviiva tikussa tuo hyvän mielen (uskon, että 1 kemiallinen käynyt viime vuoden lopulla). Toki siinä tulee sekin pettymys, kun ajatukset alkaa jo laukata tulevaisuuteen.. kaksipiippuinen juttu, jokainen tekee oman fiiliksen mukaan.
Vialliset testit aiheuttaa enemmän mielipahaa ainakin mulla. eBayn liuskatesteissä ollut osa susia, joillakin ihan luotettavia tuloksia (eli negoja) saanut. Onpa noissa marketti- ym testeissäkin joillain ollut virheellisiä, niin vähän varauksella suhtaudun jokaiseen tikkuun o_O

Vaapukka 28/28. Kiitos onnentoivotuksista, hetken voi ainakin iloita tästä toivottavasti pidempäänkin.

Noonu, olitkin laittanu tänne kuvan, kyselin sitä tossa toisessa ketjussa. Onnittelut!!! <3

Tulispa itellä samanlaiset kun seuraavan kerran testailen, luultavasti huomenna :)

Muistaakseni täällä oli puhetta siitä että miten tulkita testi jos testiviivan vieressä vain pieni neliö?? Laitan kuvan kun pääsen kotiin

Mirellan, unohdit laittaa sen kuvan :D

Mä jännään täällä alkuviikkoon ennen ku teen seuraavaa testiä :nailbiting:

Eilen (ylempi) ja tänään (alempi) testailtu, omaan silmään näyttäisi haamuilua olevan :)

Liitteet

• 20170218_144519.jpg
    20170218_144519.jpg
    234.7 KB · Katsottu: 494
Joo on Mirella outo neliö siellä! Ikinä en oo tollasta nähny o_O

Sinso, ihan selkeät plussat! Onnea :Heartpink

Mä täällä ihmettelen, ku menkat kesti yhteensä jonku 30 tuntia. Ja vuoto oli tosi niukkaa. Yleensä vuodan ku seula, verenvuototaudin/ -taipumuksen vuoksi,vähintään 3 päivää. En kestä tätä kropan pelleilyä :shifty:

Kirjottelinkin tuonne aiemmin vuodosta joka alkoi plussauksien jälkeen. Nyt on vuoto jatkunut jo 3päivää ja enää ei näy plussaakaan testissä. Voiko jostain erottaa onko tämä ollut kemiallinen raskaus vai normi keskenmeno?
Kipuja ei ole joten eikai tässä tarvitse odotella kun vuodon loppumista ja uutta kiertoa? Vähän typerä olo kun en itsekkään oikeen tiedä mitä omassa kropassa on juuri tapahtunut. tarkoitan, että mietin esim onko nämä jo kuukautiset jos onkin ollut kemiallinen raskaus vai voiko tyhjentymisvuoto olla näin kuukautisvuodon tapaista?

Muokattu viimeksi:
Kirjottelinkin tuonne aiemmin vuodosta joka alkoi plussauksien jälkeen. Nyt oon vuoto jatkunut jo 3päivää ja enää ei näy plussaakaan testissä. Voiko jostain erottaa onko tämä ollut kemiallinen raskaus vai normi keskenmeno?
Kipuja ei ole joten eikai tässä tarvitse odotella kun vuodon loppumista ja uutta kiertoa? Vähän typerä olo kun en itsekkään oikeen tiedä mitä omassa kropassa on juuri tapahtunut. tarkoitan, että mietin esim onko nämä jo kuukautiset jos onkin ollut kemiallinen raskaus vai voiko tyhjentymisvuoto olla näin kuukautisvuodon tapaista?
Voi miten kurjaa, olen tosi pahoillani. :( Mulla ennen esikoista oli tosi selkeä kemiallinen, joka taisi päättyä noin 5+0, silloin vuoto oli muistaakseni hyvin samanlainen kuin ihan tavallisissa kuukautisissa.

Ei voi erottaa kumpi kyseessä. Jos raskaus menee alussa jo kesken niin ei välttämättä eroa huomaa kuukautisten ja tyhjentymisvuodon välillä. Eikä tarvitse odottaa uutta yritystä vaan. Et jos jotain positiivista niin keho ainakin yritti jotain. Toivottavasti pysyvä plussa ens kiertoon.
Muk.kun lähti enne aikojaan.

elisabethhh, Pahoittelut. :sad001 Mulla oli ennen esikoista kemiallinen, oli oireita, sain plussan ja sitten pian alkoikin kovat krampit ja runsas vuoto. Esikoinen tärppäsi mukaan heti seuraavasta kierrosta. Kehonhan pitäisi olla jotenkin hedelmällisempi vielä keskenmenon jälkeen.

Elisabeth pahoittelut [emoji20]

Hitsin ovistestailut..Hymynaamaa ei ole tullut,olen tehnyt aina saamaan aikaan pregcheckin tikut. Alla kuva.Onko tuo tämän aamuinen jo plussa?Mietin että jos lh-huippu ei nouse niin korkeaksi kuin clearblue vaatii.Aiemmissa kierroissa tikuilla ollut vastaava plussa ja ovis tapahtunut.

ImageUploadedByVau Foorumi1487494039.659845.jpg

Takaisin