Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne on kyllä petollisen halpoja!Pitäsköhän testata? Mies meni ostaa testit valmiiks ku piti tiistaina vasta testata, mut nyt ne tossa kuumottelee mua.. Aamun pissasta tein yhden, mutta se kettuili mulle ja sitä punertavaa väriä oli oudosti koko tikussa silleen aaltoilevasti, ettei olis voinu edes tulkita mitenkään.. joku maanantaikappale varmaan. Houkuttelis tehdä yks nyt, voinhan sit ostaa tiistaita varten pari lisää kun ei noi marketin testit oo niin kalliita :angelic:
Pitäsköhän testata? Mies meni ostaa testit valmiiks ku piti tiistaina vasta testata, mut nyt ne tossa kuumottelee mua.. Aamun pissasta tein yhden, mutta se kettuili mulle ja sitä punertavaa väriä oli oudosti koko tikussa silleen aaltoilevasti, ettei olis voinu edes tulkita mitenkään.. joku maanantaikappale varmaan. Houkuttelis tehdä yks nyt, voinhan sit ostaa tiistaita varten pari lisää kun ei noi marketin testit oo niin kalliita :angelic: