Plussa vai ei?

kata, Kyllähän tuon saattaisi jo plussaksi laskea! Ehdottomasti nyt vaikka varuilta hyödyntämään. :wink

Niin munkin mielestä [emoji1] Tai sitten se on juuri nousemassa ja illalla olisi se hymynaamakin. Talleteltu viime yönä [emoji106]Täytyy illalla vielä mies kellistää kun ollaan menty joka toinen päivä -taktiikalla niin katsotaan jaksaako se [emoji23]

kata_, mun mielestä kanssa viimeisen voisi jo plussaksi laskea. Ehdottomasti kannattaa hyödyntää!:wink

Dpo 9 (en oo kyllä satavarma) väriä tuli, mutta se on musta menny ton viivanpaikan reunojen yli vähän ja on tollanen suttuinen, voiko tota laskea, näkeekö kukaan muu mitään?

Liitteet

• IMG_2521.JPG
    IMG_2521.JPG
    734.1 KB · Katsottu: 428
Santra, ikään kun olis haalee viiva, mut sit se niinku sanoit ni sekottuu vähän tohon punaseen väriin mikä jatkuu tossa.. onks toi kuivana otettu kuva? Jos ei niin ota kun kuivuu ja kato sit. Huomenna vaikka uutta testiä :)

Täällä pitäs tänään alkaa kuukautiset. Herkkä rtesti näytti selvää negatiivista. Joten kai tää kierto oli tässä ja nyt vaan odotellaan menkkoja :-/

Kata, eiköhän se aikalailla plussa ole. ;)

Santra, ehkä kannattaa tehdä uusi testi? :) Tuosta on kyllä kovin vaikea sanoa. Peukut pystyssä.

Pitäsköhän testata? Mies meni ostaa testit valmiiks ku piti tiistaina vasta testata, mut nyt ne tossa kuumottelee mua.. Aamun pissasta tein yhden, mutta se kettuili mulle ja sitä punertavaa väriä oli oudosti koko tikussa silleen aaltoilevasti, ettei olis voinu edes tulkita mitenkään.. joku maanantaikappale varmaan. Houkuttelis tehdä yks nyt, voinhan sit ostaa tiistaita varten pari lisää kun ei noi marketin testit oo niin kalliita :angelic:

Pitäsköhän testata? Mies meni ostaa testit valmiiks ku piti tiistaina vasta testata, mut nyt ne tossa kuumottelee mua.. Aamun pissasta tein yhden, mutta se kettuili mulle ja sitä punertavaa väriä oli oudosti koko tikussa silleen aaltoilevasti, ettei olis voinu edes tulkita mitenkään.. joku maanantaikappale varmaan. Houkuttelis tehdä yks nyt, voinhan sit ostaa tiistaita varten pari lisää kun ei noi marketin testit oo niin kalliita :angelic:
Ne on kyllä petollisen halpoja! :grin Esikoisesta tein vaan Apteekin testit ja nyt olin ihan hämilläni, ku tsekkasin kaupassa noita hintoja! Siis pari euroa pari testiä, wow. :D

Kiitos teille! Sitten vain toivomaan parempaa onnea. Tosiaan imetän vielä esikoista öisinkin ja olen ajatellut etten edes tule raskaaksi vielä. Nyt tosiaan ainakin tiedän, että keho toimii normaalisti. Hyvä niin!

Pienitimantti,kuivuneessa testissä näkyy harmaa viiva ainakin,sellanen ohut.Voi olla viivanpaikka tai sitten haamu?[emoji4]

Pienitimantti, Minäkin näen ehkä viivanpaikan tai haamujen esiäidin. Huomenna uutta testiä kehiin? :)

Joo teen huomenna uuden laitan sit kuvaa :) mulla ei ikinä oo tullu pregchekkeihin viivanpaikkaa. Varsinkaan silmällä nähtävää. :o

Testaa vaan kohta uudestaan! Mulla tuli edellisessä raskaudessa ennen plussaa "sekasin oleva tikku", punasia poikittaisia! viivoja monta siihen testialueelle.

Eilen oli silmillä nähtävä haamu. Nyt aamulla tuli negatiivinen? Testi on ollu näissä sama. :-| voisiko vaikuttaa kun eilen tein testin illalla ja tänään aamulla?

Alkuraskaudessa hormonimäärät on joillakin niin pieniä vielä (vaihteluväli yksilöittäin on tosi iso), että riippuen virtsan vahvuudesta, tulee plussaa tai nega. Siinä auttaa vain aika, että lopputulos selviää. Tsemppiä ja plussia piinailijoille!

Takaisin