Plussa vai ei?

Mä tein yhen rfsu:n tuolta kaapista, eipä se tulos oo oikein mihinkään suuntaan muuttunu. Kai mä voin vähän rentoutua ja tehdä vaikka sunnuntaina seuraavan jos sillon näyttäis vahvempaa viivaa?

IMG_20170216_130712.jpg

Mä päätin just että teen sanotaan vaikka ens viikon tiistaina digin, ennen sitä en tee yhtään testiä enkä sen jälkeen, ellei se oo positiivinen ja ellei menkat tuu ajallaan.

Elisabethhh: Mikäli kyse keskenmenosta niin valitettavasti sille ei noin aikaisessa vaiheessa voi tehdä mitään, eivätkä neuvolassa pysty asiaa tarkistamaan. Noin pienillä viikoilla tuskin huolivat polillekaan.. Vaikka vaikeaa onkin niin ei auta kuin katsella mihin tilanne kääntyy :( Toivottavasti kyseessä olisi harmitonta alkuraskauden vuotoa!

Moikka!

Anteeksi, oon ollu tosi kiireinen tän viikon enkä oo yhtään kerinny tänne vastailee! :( Nyt sit onkin aikaa, kun jouduin saikulle. Todennäköisesti sisäilman ongelmat aiheuttaa mulle äänen käheyttä enkä nytkään pysty puhumaan, voi olla työpaikan vaihtokin edessä. Ei ihme, ettei tässä stressissä raskaudu, niin kovin ottaa pannuun!

Täällähän on elätty jännittäviä aikoja! Ärsyttävää tosiaan tuollainen, että toisinaan näyttää negaa ja toisinaan plussaa. Mullahan näytti kans haamua yks päivä, sen jälkeen tullu vaan puhtaita negoja.. Menkkojen pitäis alkaa tänään, ja hiukan alavatsassa tuntuukin. Jos ei kuitenkaan ala niin onneks on vielä yks testi huomisaamulle odottamassa! :D Jos vaikka ihme tapahtuisi!

Kääk se viiva vahvistuikin vielä :nailbiting: tää on ehkä selkein toinen viiva mikä mulla on koskaan näkyny..!! Koitin vangita kuvaan, en tiedä miten onnistuin:

IMG_20170216_134133.jpg

Muokattu viimeksi:
Yhdyn edelliseen (Paapuun), jos kyseessä olisi varhainen keskenmeno tai kemiallinen ei sille mitään voi eikä polille meno auta (eivätkä ota). Harmillista jos näin kävi, mutta tilannetta kannattaa seurata. Jos raskaus on päällä sen voi todeta sitten rv. 7 ultrassa onko kaikki kunnossa.

Niin mä
Vähän päässäni järkeilinkin, etten lähde minnekkään kun ei hyödytä mitään.

Lähinnä kävi mielessä verikokeiden ottaminen josko näkyis onko alhainen vai korkea hcg.
Samanlaista hailakkaa näytti edelleen ja nyt siis olis 4+6..

Niin mä
Vähän päässäni järkeilinkin, etten lähde minnekkään kun ei hyödytä mitään.

Lähinnä kävi mielessä verikokeiden ottaminen josko näkyis onko alhainen vai korkea hcg.
Samanlaista hailakkaa näytti edelleen ja nyt siis olis 4+6..

Aika nihkeesti vissiin verikokeita ottavat. Toki kai yksityisesti voi hankkia palveluja. Paras on ottaa seuranta eli kaksi verikoetta 2 päivän välein.
Toivotaan, että raskaus jatkuu normaalisti. Muuta ei kai voi kun odottaa ja toivoa parasta.

Voih, tuntuu, että nyt on paljon ollut kemiallisia. :( Melkein kannustaisin siihen ettei kannata liian aikaisin testata tai liikaa tuijotella viivan paikkoja jne.. Voi olla helpompi olla tietämättä varhain päättyneistä kemiallisista ja turhista viivan paikoista. :( Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ehkä parasta itseään suojellakseen. Toki jokainen tuntee itsensä parhaiten ja tietää, miten reagoi tällaisiin.

Moikka!

Anteeksi, oon ollu tosi kiireinen tän viikon enkä oo yhtään kerinny tänne vastailee! :( Nyt sit onkin aikaa, kun jouduin saikulle. Todennäköisesti sisäilman ongelmat aiheuttaa mulle äänen käheyttä enkä nytkään pysty puhumaan, voi olla työpaikan vaihtokin edessä. Ei ihme, ettei tässä stressissä raskaudu, niin kovin ottaa pannuun!

Täällähän on elätty jännittäviä aikoja! Ärsyttävää tosiaan tuollainen, että toisinaan näyttää negaa ja toisinaan plussaa. Mullahan näytti kans haamua yks päivä, sen jälkeen tullu vaan puhtaita negoja.. Menkkojen pitäis alkaa tänään, ja hiukan alavatsassa tuntuukin. Jos ei kuitenkaan ala niin onneks on vielä yks testi huomisaamulle odottamassa! :D Jos vaikka ihme tapahtuisi!

Mulla on kans ollu sisäilmaongelmaa töissä. Onneksi nyt maanantaina aloitan uudessa ja PUHTAASSA paikassa. Ne vaikuttaa tosi paljon ja monessa rakennuksessa on sitä valitettavasti

Mie päätin kyllä tämän kierron jälkeen että tästä lähtien en testaa ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Säästyy niin monelta mielipahalta ja pettymykseltä. Varsinkin kun tätä taivalta tehty reilusti yli vuosi niin alkaa todella turhauttaa niiden negojen tuijottelu.

Täällä olis kp 29/28 :/ tein sit kuitenkin sen testin, vaikkei pitäny, ja puhdas negatiivinen oli taas. Totesin tossa et tissit on kasvanu ja aika "muhkeat", myös mies totesi et onpas ne kasvanu parissa päivässä. Viimeksi ollu tämmöset kun olin raskaana. Eikä enää oo alavatsatuntemuksiakaan! Voi ku ei ne menkat alkaiskaan!

ArvoAava: joillakin se plussa tulee vasta kun menkat ollu hetken aikaa jo myöhässä, täällä pidetään peukkuja!

Voih, tuntuu, että nyt on paljon ollut kemiallisia. :( Melkein kannustaisin siihen ettei kannata liian aikaisin testata tai liikaa tuijotella viivan paikkoja jne.. Voi olla helpompi olla tietämättä varhain päättyneistä kemiallisista ja turhista viivan paikoista. :( Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ehkä parasta itseään suojellakseen. Toki jokainen tuntee itsensä parhaiten ja tietää, miten reagoi tällaisiin.

Mulla ei oo ottanu kemialliset mitenkään koville, oon aina ollu tietoinen että jos testi näyttää jotain liian aikasin niin on se kemiallisen mahdollisuus. Oon ennemmin lähteny sit uuteen kiertoon aina sillä asenteella että ainakin tiedän että ollaan hedelmällisiä ja hedelmöitys voi tapahtua, sit vaan jossain kierrossa (toivottavasti ja tuntuu et myös luultavasti just tässä kierrossa) se sit kiinnittyy kunnolla ja se baby tulee :) <3

Deb, just näin, että jos pystyy asian ottamaan suht rennosti, niin tosi hyvä juttu. :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Deb: Itsekin oon kyllä siinä mielessä iloinen tästä juuri olleesta kemiallisesta, että tietää ainakin jotain tapahtuvan :) Tämä oli nyt toinen koko yrityksen aikana joka alkanut 10/15 ja edellinen viime kesäkuussa. Kamalampaa olisi jos ei olisi yhtään mitään saanut aikaan..

Plääh, alkohan ne menkat sieltä. Eli kp1 täällä nyt. Vaikka sen jotenkin arvasin ni jessus et tuntuu pahalta. En oo nukkunu neljän jälkeen, ei vaan pysty nukkumaan. Tää on vaan niin epäreilua.

Takaisin