Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin mä
Vähän päässäni järkeilinkin, etten lähde minnekkään kun ei hyödytä mitään.
Lähinnä kävi mielessä verikokeiden ottaminen josko näkyis onko alhainen vai korkea hcg.
Samanlaista hailakkaa näytti edelleen ja nyt siis olis 4+6..
Moikka!
Anteeksi, oon ollu tosi kiireinen tän viikon enkä oo yhtään kerinny tänne vastailee!Nyt sit onkin aikaa, kun jouduin saikulle. Todennäköisesti sisäilman ongelmat aiheuttaa mulle äänen käheyttä enkä nytkään pysty puhumaan, voi olla työpaikan vaihtokin edessä. Ei ihme, ettei tässä stressissä raskaudu, niin kovin ottaa pannuun!
Täällähän on elätty jännittäviä aikoja! Ärsyttävää tosiaan tuollainen, että toisinaan näyttää negaa ja toisinaan plussaa. Mullahan näytti kans haamua yks päivä, sen jälkeen tullu vaan puhtaita negoja.. Menkkojen pitäis alkaa tänään, ja hiukan alavatsassa tuntuukin. Jos ei kuitenkaan ala niin onneks on vielä yks testi huomisaamulle odottamassa! :D Jos vaikka ihme tapahtuisi!
Voih, tuntuu, että nyt on paljon ollut kemiallisia.Melkein kannustaisin siihen ettei kannata liian aikaisin testata tai liikaa tuijotella viivan paikkoja jne.. Voi olla helpompi olla tietämättä varhain päättyneistä kemiallisista ja turhista viivan paikoista.
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta ehkä parasta itseään suojellakseen. Toki jokainen tuntee itsensä parhaiten ja tietää, miten reagoi tällaisiin.