Helmikuun pörinät

Hiljaista. Mulla oli lääkäri, vähän ihmetteli kun kohtu niin ylhäällä, mä jo huolestuin. Otti sit ikivanhan ultran ja katto sillä et kaikki hyvin [emoji173] Nyt uskon et ne on potkuja jotka olen tuntenut [emoji4] rv 18+3
 
Hyvä kisu! :) Mulla on neuvola lääkäri vasta maalis-huhtikuun vaihteessa :)

Keskiviikkona neuvola kokeili mun kohdunpohjaa niin oli navan kohdilla jo :) Masu vaa kasvaa :Heartpink 16+3
 
Mulla oli ainakin kohtu navan korkeudella jo nt-ultrassa rv 13. Mutta tosiaan jo viides raskaus ja maha tuli näkyviin taas todella nopeasti. Ja mun lantio ei taida olla kovin tilava :)
 
Mulla oli viime neuvolassa (sillon 15+6) kohdunpohja kuulemma juuri siellä missä pitääkin, eli puolivälissä napaa ja häpykumpua. Mutta odotankin ekaa :)
 
Täällä eka raskaus ja kohtu just navan korkeudella nyt 18+2 :)
 
Mullakin kolmas kun yksi kkm. Ja sanoi lääkäri, et se voi olla ihan rakenteellista. Mut jäi vähän kummittelemaan mieleen silti.
 
Mie en muista miten esikoisesta oli. Maha lähti sillonki ajoissa näkymään. Mulla kans kaksi kkm välissä. Viimeisimmässä oli kaksoset joten kohtu vastasi rv20 kohtua vaikka kkm tapahtu rv10
 
Mulla ite tunnustellen kohtu n. 2cm navan alapuolella, kaksoset ja 2. raskaus. :) rv 16+2
 
17+5 ja nyt tää höpsähtäminen alkaa.. viikonloppuna ostin kirppikseltä kasan vauvanvaatteita ja nyt tilasin jollyroomilta hoitoalustan (hoitopöydän löysin torista) ja pinniksen pehmusteen.. ja itselle vähän äitiysvaatetta. Mutta toisaalta hyvä tehdä hankintoja nyt pitkin kevättä, kun yllättävän paljon maksaa kaikki.
 
Penni, mä huomaan käyväni jokaisella marketti- tai kaupunkikierroksella enää ainoastaan lastenvaateosastot läpi, ja viikonloppunakin kun oli harvinaista kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa niin päädyttiin TAAS vaunuliikkeeseen.. Höpsähtäminen on oikeastaan aika hauskaa :D
 
Me tilattiin eile Sisarusvaunut ja ostin ekat pökät :) seuraava hankinta onki kaukalo. Muute ei tarvi mitää ellei halua
 
Me tilattiin eile Sisarusvaunut ja ostin ekat pökät :) seuraava hankinta onki kaukalo. Muute ei tarvi mitää ellei halua

Millaset sisarusvaunut tilasitte? Meillä esikoinen 3/14, niin tulee aika samalla ikäerolla. Oon miettiny, että millaset härvelit kuljetukseen tarvittas. Esikoinen ei oo innokas liikkumaan omin jaloin. :wink
 
Onhan se, kun kaikki tarvikkeet ja muut ovat niin nättejäkin vielä! Ru:n jälkeen vaunuliikkeitä kiertelemään ja sitteri ja turvakaukalo ja kaikki pitää ostaa, ihan mukavaa puuhaa vaikka verottaa kyllä kukkaroakin :D
 
Minäkin olen ostanut pikkuiselle jo jotain vaatteita :) Muuta ei oikein vielä viitsi hankkia. Ehkä sitä ainakin alitajunnassa vielä jännittää sitä rakenneultraa ja vasta jos siellä kaikki hyvin, voi alkaa katsoa vaunuja, sänkyä yms isompia hankintoja... Mutta ai että sitten kun pääsee vaunuostoksille! Tiedän jo nyt että tuun pimahtamaan ihan totaalisesti :Heartred
 
Millaset sisarusvaunut tilasitte? Meillä esikoinen 3/14, niin tulee aika samalla ikäerolla. Oon miettiny, että millaset härvelit kuljetukseen tarvittas. Esikoinen ei oo innokas liikkumaan omin jaloin. :wink
Carena Gotlandit :) Saanut kehuja paljon ja miinusta vain vauva kopan ahtaudesta ja saatavuudesta. Lekmerillä oli 500€ vähä päälle hintaa nyt. Ja synnytystakuu niin ei haitannut tilata "ajoissa".
 
Oho onpa nopeaa! Viikonloppuna tilasin ja näyttää, että huomenna ois jo haettavissa postista! :) Pääsee nyplää!

Mulla on kyllä toi vimma tullu noiden tarvikkeiden kanssa! :binkybaby
 
Minäkin olen ostanut pikkuiselle jo jotain vaatteita :) Muuta ei oikein vielä viitsi hankkia. Ehkä sitä ainakin alitajunnassa vielä jännittää sitä rakenneultraa ja vasta jos siellä kaikki hyvin, voi alkaa katsoa vaunuja, sänkyä yms isompia hankintoja... Mutta ai että sitten kun pääsee vaunuostoksille! Tiedän jo nyt että tuun pimahtamaan ihan totaalisesti :Heartred

Samoin on rakenneultrajännäys, vika varmistus. Mä olin alkuun ihan innoissani vaunuasioista, mutta hyvä etten alkanut itkeä yks päivä kun vaihtoehtoja yhtäkkiä oli niin monia ja etsin hulluna kaikkien tietoja, hintaeroja ja esim. mittoja kasattuna, ja kaikki mitatkin oli eri lailla ilmoitettu joka paikassa netissä ja aaarrrhh.. Että ei stressiä :D ....
 
Takaisin
Top