Helmikuun Hulinat!

Gagezzz

Piirimestaruustason postaaja
Helmimammat 2017
Tässä kuussa alkaa jo tapahtua! Itellä kyllä saattaa venahtaa maaliskuuhun, mutta eihän sitä koskaan tiiä.
 
Vastahan kesällä toi foorumin etusivu oli täynnä eri kuukausien laskettuja aikoja, jotka koitti ennen tätä. Nytkö jo on meidän vuoro? :eek:
 
Nimenomaan! Käsittämätöntä miten yhtäkkiä ollaankin jo täällä. ;D
 
Hui, nyt on jännittävät viikot käsillä :) Oli koko ajan tunne, että synnyttäisin tammikuun puolella, laskettuun enää 2 päivää, mutta tää taitaakin viihtyä yksiössään vähän liiankin hyvin, että saa varmaan tällä menolla vielä 2 viikkoa ootella (aika laimeita tuntemuksia tähän asti ollu).
 
Jää yllätti autoilijan ja onnistuin ajamaan puskaan autoni. Vauhti ei edes ollut kova kun olin pihaan juuri kääntynyt, mutta kun oli alamäkeä niin ei jarrutukset siinä sitten auttanut.
Ainoat vahingot onneksi tapahtui ainoastaan sireenipuskalle ja siinä olleille jouluvaloille. Ja mun huippukuski-egolle tuli kova kolaus tästä amatöörivirheestä.
 
Mulle tuli nyt ihan pöllö ajatus tosta synnyttämään lähtemisestä. Kun ollaan suunniteltu että taksilla mennään kun kättärillä on niin huonosti parkkitilaa, niin nyt mä rupesin miettimään, että mä en halua sitä taksikuskia siihen tilanteeseen :D Ja musta tuntuu että taksikuski haluaa yhtä vähän synnyttävää naista autoonsa valuttamaan kaikki limatulpat ja lapsivedet. On sitä kyllä ihmisellä pinnallisia ongelmia...
 
Mulle tuli nyt ihan pöllö ajatus tosta synnyttämään lähtemisestä. Kun ollaan suunniteltu että taksilla mennään kun kättärillä on niin huonosti parkkitilaa, niin nyt mä rupesin miettimään, että mä en halua sitä taksikuskia siihen tilanteeseen :D Ja musta tuntuu että taksikuski haluaa yhtä vähän synnyttävää naista autoonsa valuttamaan kaikki limatulpat ja lapsivedet. On sitä kyllä ihmisellä pinnallisia ongelmia...

Mäkin oon pohtinu tätä kuljetusasiaa! Ehdotin miehelle et mennään viikonloppuna kaartelee kättäriä ympäri ja tsekkaamaan et onks ilmaisia ja aikarajoittamattomia paikkoja kuinka paljon ja missä asti. Muakin vähän vaivaa ajatus ottaa taksi noin intiimissä tilanteessa, riippuen kyl vähän et kuinka "synnyttävässä" tilassa olen tuossa kohtaa... :p ja haluisin myös ottaa ihan sikana tavaraa mukaan ihan vaan varmuuden vuoks, niin jos mentäis omalla autolla niin voisin pakata sen täyteen kaikkee mitä voisin kuvitella tarvitsevani... :grin

Mut pitääpä pakata sairaalakassiin jätesäkki ja joku pyyhe jos päädytään taksikyytiin, ni voi sit levitellä ne penkille taksikuskin helpotukseks :grin
 
Jep, mä oon käyny jo kattomassa parkkipaikat, niitä 4h paikkoja on parkkiksella, mutta aika vähän. Rajottamattomia joidenkin katujen varressa. Meillä mies on taksin kannalla, ehkä saan vielä pään käännettyä... Tai sit pyyhkeet ja jätesäkit peliin :grin
 
Jos meille tulee käynnistys, niin sitte varmaan mennään taksilla, kun tietää etteivät ainakaan kotiin sieltä enää käännnytä. Jos synnytys käynnistyy itestään niin sit voi olla et mennään omalla autolla, ei huvittais taksilla suhata edestakas kaikkien kamppeiden kera. Ainakin tällä hetkellä itsellä semmoinen olo, että jos synnytys käynnistyy luonnollisesti ni oon ihan ulalla, että kauanko kotona kannattais odotella :wideyed:
 
Harvemmin sinne liian myöhään menee, monet käännytetään vielä kotiin hakemaan vauhtia :) Onneks täällä "maalla" ei ole parkkipaikoista pulaa, teillä siellä hankalampaa!
 
Hyvänen aika kun siirryttiin helmikuuhun niin muksuka alko vaan pulahtelemaan :O johan alkaa itteeki jännittää
 
Aikamoinen vauvaryhmä tänne tupsahtanut eilen! Todella paljon onnea kaikille uusista vauvoista!! :Heartbigred
 
Johan putkahtelee vauvoja:p. Onnea kaikille ja kärsivällisyyttä meille vielä odottaville...:gen113Täällä ois alkamassa vika viikonloppu tätä raskautta, ja hyvä niin, vaikka kauhistuttaa mihinkä sitä taas joutuu jahka synnärille käy tie keskiviikkona:nailbiting:
 
Onnea kaikille pikkusen saajille jo tässä vaiheessa = )

Ite tänään jynsäsin saunan ja suikutilat siinä toiveessa että alkais täällä kin tuntuu tää raskaus joltain mutta ei ollu kovin paljoo vaikutusta mihinkään..
 
Olipa naurussa pidättelemistä kun aloin sääriä sheivaamaan :D ihan uutena ilmennyt näemmä hieman kankeutta kun ei se jalka noussukkaan enää niin näppärästi lavuaarin reunalle ...siinä sitten vääntelin ja kääntelin, mutta onnistus kumminkin! :D
 
Outo olo ollut muutaman päivän. Tuntuu, että katon ulkopuolisena muiden elämää ja tekis mieli vaan vetäytyä itekseen ja nukkua kellonympäri. Minne jäi pesänrakennusvimma ja iloinen täpinä? 9 päivää laskettuun aikaan.
 
Takaisin
Top