Helmikuun Hulinat!

Ahaa, pojat tekee paluun :) No, mun pitäis kohta pyöräyttää tyttö, LA on ens sunnuntai. Voisin mieluusti kyllä synnyttää vaikka nyt heti... :cat:
 
Nonii ja kuka olis tänki arvannu! Valittanu tässä koko raskauden ajan että kun on ollu nii helppoo ja ollu nii oireeton ja hyvä raskaus taas..

No nyt on sit flunssa, kurkku kipee ja 37,5 kuumetta = ( ihan kauhee vilu ja vauva liikkuu ihan hullun lailla plus että mulla on nii kylmät jalat että oikeen nilkkoja sätkee..

Voisko joku fixsumpi kertoo että otanko ihan vaan panadolii ja lepään vai olisko hyvä soittaa synnärille kun on kuumetta nyt näin lähellä la (39+1)? Esikoisrn kanssa nousi kuumr ja tulehdusarvot synnytyksen aikana..
 
38,4 = (

Soitin synnärille ja panadolia sano että pitää ottaa nyt 1g 3 kertaa päivässä, juoda paljon ja seurata että vauva liikkuu normaalisti. Jos kuume jatkuu 3 päivää tai vauva ei liiku tarpeeks nii sit tarvii synnärillä käydä näytillä..
 
Mun synnytys käynnistyi flunssakuumeen aikana. Särkylääkettä napaan vaan sallituissa määrin.
Luonto hoitaa kyllä jos synnytys alkaa.
Vauvan liikkeet on tärkeitä seurata eli hyvä kun liikkuu :)
Tsemppiä!
 
Uhhuh. Iltapalaks hirvee kasa jauhelihasoppaa.. oli vaan ihan kauhee nälkä. Koko illan popsinu jotain nii joskohan jo yön selviäis.. :D
 
Kaikki muut tuntuu huomaavan mulla kokoajan noita synnytystä ennakoivia oireita paitsi minä itse. Vähän valitan tuolilta noustessa että kylläpäs tuli taas paineita haaruksiin niin hyvä ettei olla synnärille jo kuskaamassa :D

Sama niin äiti kuin kaveritkin päivittelee "kuvittele, että saatat synnyttää jo koska tahansa" ja vaikka tiedän asian - niin ei sellainen olo ole vielä yhtään itellä että kohta se tulisi, eikä oikeestaan tarvekkaan saada pojua vielä ulos kun ei se tuolla masussakaan elämää haittaa. Tottakai odotan, että tulispa mutta en yhtään hysteerisenä että jokojoko vaan oon sitä mieltä että hän tulee kun on valmis :) joten hieman naurattaa kaikkien muiden hysteerisyys :D
Vielä hetken 38+0, paikat pehmenneet mutta kiinni - kanavaa n. 2cm jäljellä
 
Muokattu viimeksi:
Mulla alko 23.50 kauhee kylki kipu ja vatsa meni ihan kovaks ja alko kauheet krampit. Oltin abaut tunti siinä kotona ja sit synmärille. Täällä olin käyrillä ka kiitos mun vatsakrampin vauav syke oli 180!!
Vaikka sain lääkettä ja helpotti niin että pystyin rentoutumaan nii vauan syke oli edeleen liian korkee ja lääkäri päätti sit kiireelisen sektion kun ei kaikki ollu hyvin.

Kohta puolin meen ultraan ja tutkitaan että löytyykö mitään syytä vatskrapille joka tän "synytyksen" lauks..

Mutta vauvan hyvinoinin kannalta tää oli hyvä.
 
Hyvä että kaikki meni hyvin nanna! Ja toivottavasti selviäis krampeille syy!
 
Johan se rantautui flunssa meidän katon alle. Ihan just en ihan kauheasti olisi kaipaillut. Pari päivää alkuun oli kurkku tosi kipeänä ja sitten alkoi pärskiminen ja niistely. Kuumetta ei vielä toistaiseksi, toivottavasti ei tulekaan. Miehen kanssa meillä on samat oireet, muilla toistaiseksi ei. 39+0 poksahti tänään. Toivottavasti menee nopeasti ohi.
 
Takaisin
Top