Helmikuun Hulinat!

edith;
mulla oli kanssa 2-3 päivää ennen synnytystä semmonen eristäytymis fiilis.Luulempa että on joku luonnollinen valmistautuminen loppukoitokseen,jos oikein muistan ni eläimetkin käyttäytyy näin :joyful:
 
Hei mul on ollu sama fiilis nyt pari päivää. Haluisin olla vaan yksin ja tuntuu et mitään en saa aikaiseksi ja vähän "outo" olo
 
Hyvää syntymäpäivää mulle! Tänään 29v = )

Aamulla sain nukkuu pitkään ja rauhassa kieitää aamukahvit ja juoda ne omassa rauhassa ja hiljasuudessa kun mies oli lähteny ulos pojan kaa = ) voiko sitä paljoo enempää vaatii = ) pienistä asioista ne arjen ilot on tehty :Heartred
 
Heippa, vieläkö mahtuu mukaan yksi helmikuinen massu? Vähän myöhään, mutta parempi kait kuin ei milloinkaan :)
Täälläkin ootellaan jo innolla tulevaa synnytystä. Minulla varmaan käynnistellään kun vauva on jo aika isokokoinen ja minulla raskausdiabetes.
Ainiin ja minun laskettuaika olis 28.2. :)
 
Onnea Nanna88 :)

Ja tervetuloa HopeOfBaby :) tänne mahtuu kyllä mukaan!

Minulla on tiistaina ultra vauvan koon vuoksi, silloin rv 39+6!
 
Onnea Nanna88! :)

Tervetuloa HopeOfBaby :) koska sulla on painokontrolli? :)

Hemppa tsempit ultraan! Saattavat käynnistää samalla ?

Täälä alkaa elämä pikkuhiljaa normalisoitua, kun vauvaki alkaa voittamaan rotaviruksen :) enää satunnaisia ripuleita tulee. Bilirubiiniarvotki on lähteny nyt viimein laskuun :) mies on vielä keskiviikkoon asti kotona, sitte loppuu isyysloma. Toisaalta odotan sitä että se palaa töihin ja toisaalta oma jaksaminen mietityttää, onneks esikoinen nyt silti jatkaa hoidos sen 3-4pv/vk.
 
Täällä kans seuraava (ja viimeinen) painoarvio ens keskiviikkona, jolloin 39+5. Jännittää hirmuisesti, vaikken ole kauheen huolissani vauvan koosta, mutta silloin varmaan päätetään et millon käynnistellään. Ajattelin pyytää käynnistystä lasketulle päivälle (10.2) ku siitä oli aiemmin jo lääkärin kaa puhetta. Käynnistykseen kun tää todennäköisesti kuitenkin menee, ni mielummin alle nelikiloisen muksun kanssa kuin yli nelikiloisen :nailbiting::grin
 
En mene synnytyssairaalaan vaan ihan lähikaupungin nlalääkäri ultraa... täällä ollaan jotenkin nihkeitä käynnistykselle ja itsekin kyllä haluaisin luonnollisen käynnistymisen.
Toiveissa olisi kovakourainen sisätutkimus kun sillä lähti kolmannen synnytys käyntiin :D

Katsotaan katsotaan. Tsemppiä muillekin loppumetreille. :)

Niemja, mistä vauva sai rotaviruksen? Saako kuitenkin rokotteen parin kuukauden iässä? Jaksamisia!
 
Täällä ei kyllä viimeks lääkärin tekemä vähän turhankin kovakourainen sisätutkimus vaikuttanut mitenkään, vaikka oli vielä seuraavanakin päivänä alapää hyvin murjotun oloinen... :shifty: Eikä tän päivän neljän tunnin shoppailumaratonilla ollu sen kummempia vaikutuksia, paitsi kipuja vaan, vaikka Ikeassakin jaksoin ravata pitkin poikin varmaan kaks tuntia lepotauotta... Kyllä nyt on vauveli tiukassa! :wideyed:
 
Hemppa ilmesesti miehen veli, joka meillä sairastui mahatautiin ennen synnytystä toi sen meille. Mies ei päässy synnytykseen kun oli siinä taudis ja mä sain sen pari päivää kotiutumisen jälkeen vauvan kans. Vietiin vauva päivystykseen (oli 2 päivää ripuloinu ja alko olla väsyny ja piti herätellä joka kerta tissille) nii otettii näyte ja todettiin rotavirukseksi. Eivät olleet kertaakaa näin nuorella vauvalla nähneet sitä :D ja nyt ei tarvi ottaa enää rokotetta kun on todistetusti se sairastettu.
 
Niemja en mäkään kyllä ole kuullut että noin pienellä olisi. Ja sä muistaakseni epäilit sen olevan noroa.. Onkohan sama virus niissä tai jotain? No onneksi olette jo voiton puolella :)

Jos paikat on jo kypsät niin "kourimisella" voi saada synnytyksen käyntiin mut jos sulla Wadalma viikot on vielä vähäiset tai paikat epäkypsät, ei sillä sisätutkimuksella ole vaikutusta.

Mulla tosiaan sisätutkimus tehtiin 40+0 ja syntyi seuraavana päivänä :)
 
Toivotaan HopeOfBaby että olisi kohtuudella kasvanut!

Hemppa joo, noroa epäiltiin kun oireet siihen viittasivat mutta sairaalas kun testasivat niin osottautui rotavirukseksi :) samat oireet molemmissa siis.
 
Eilen suoritin kaikkia kolmea ässää ja niistä sain kiusakseni lähes kivuttomia suppareita illaksi ja yöksi. Niistä johtuen näin unta miten menin vessaan ja limatulppa tuli ja aamulla meni vedet... hieman pelonsekaisin tuntein juoksin koko yön vessassa, että nytkö se syntyy :O mutta näin aamun koittaessa voin todeta ettei tuo herra kyllö taida hetkeen olla vielä ulos tulossa :D
 
Ei täällä ainakaan oo oireet lisääntyneet joten tuskin ihan het synnärille pääsee. Miestä taas käyttämässä lääkärissä. Kylkiluu poikki ja nyt odotellaan sairasloman pituutta...
 
HopeOfBaby supistukset on hyvä merkki!

Sonjuska saattaa olla pitkä kipeä! Toivottavasti pystytte kuitenkin nauttimaan vauva-ajasta :)

Rbck minustakin on kamalan jännää! Mieskin jo kovasti odottaa vauvaa ja omaa lomaansa..
 
Takaisin
Top