Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi eiii että ottaa pannuun! Tein illalla mustikkamuffinseja ja kerkesin yhden illalla maistamaan. Aamulla tulen ehtimään keittiöön minne ovat kadonneet. Oli niitä semmoinen määrä, etten uskonut että äiti, isä tai mies olisi niitä kaikkia kerennyt syömään. No sitten äidiltä kysyin, että mitä niille on tapahtunut. Sanoi, että oli sanonut isälle että vie työpaikalle pullat pöydältä, mutta olikin vienyt minun muffinsit sitten! Nyt syön suruuni sitten näitä kuivia pullia :smiley-angry017

Teki vielä niiiin kovasti mieli mustikkamuffinseja ja nyt ne on gone..
Voi kun päästäs jo muuttamaan!!!!!!

Teki vielä niiiin kovasti mieli mustikkamuffinseja ja nyt ne on gone..
Voi kun päästäs jo muuttamaan!!!!!!

Voi ei!!! Täydet sympatiat täältä! Kuiva pulla ei ole yhtään sama jos muffinia tekee mieli. Onko mustikoita vielä jäljellä että saisit lisää??

Saattas niitä löytyä, mutta sattuuvat olemaan meidän mökillä (eli se meidän porukoitten maatila) kun siellä on isot pakastimet.. pitää viikonloppuna lähteä lisää hakemaan.. :shifty::arghh:

Voi eiii että ottaa pannuun! Tein illalla mustikkamuffinseja ja kerkesin yhden illalla maistamaan. Aamulla tulen ehtimään keittiöön minne ovat kadonneet. Oli niitä semmoinen määrä, etten uskonut että äiti, isä tai mies olisi niitä kaikkia kerennyt syömään. No sitten äidiltä kysyin, että mitä niille on tapahtunut. Sanoi, että oli sanonut isälle että vie työpaikalle pullat pöydältä, mutta olikin vienyt minun muffinsit sitten! Nyt syön suruuni sitten näitä kuivia pullia :smiley-angry017

Onpa törkeetä. :mad: Vihastuttaa sinun ja muffinssien puolesta!

August mun lemppareita. Ja kyllä oon niitä surutta syönyt. Tosin ei maistu niin hyvältä kuin ilman raskautta. :o

August mun lemppareita. Ja kyllä oon niitä surutta syönyt. Tosin ei maistu niin hyvältä kuin ilman raskautta. :eek:

Mun mielestä salmiakki on nyt raskaana maistunu vielä paremmalta kuin aiemmin:banghead:
Pelkään ees ostaa kun mulla lähtee tuo herkkujen syönti niin helposti käsistä:oops:

Salmiakki on ollu aina mun suosikki mut nykyää sitä vois syyä jatkuvast, kokoaika tekee mieli :D oli pakko yks päivä käyä hakees irtokarkkei ja paljo kirpeit pääkalloja ja kaikkee salmiakkii, en voinu vastustaa kiusaust :o

Nyt on pystynyt syömään tosi hyvin ja monipuolisesti ja kasviksia ja hedelmiä tullut lisättyä monta annosta. Useammat maitotuotteetkin menee ja kuitupitoiset ruoat. Ehkä suurin ällötys on vielä leikkeleet ja kananmuna. Yllättävän vähän tekee mieli napostella epäterveellisillä ja sokeripitoisia ruokia. Tai jos niitä syö niin ei ainakaan överöi.

Hyvä napostel on ollut ruissipsit - saa kuitua samalla kun naposteluhimo tyytyy. Eilen oli perhe käymässä ja porkkanatikut ja dippi upposi jo niin hyvin että omin toisen dipin - raskaana olevan etuoikeus :couchpotato:

Tänään rapeita kalapaloja, perunamuusia ja hienoa porkkanaraastetta ja sit teen pitkät tutkimukset siitä uskaltaako Heinzin tartarkastiketta syödä laughing7 olisipa jo lounasaika! :)

Yh. En ymmärrä miten mua tökkii kana!! Ihan kaikissa muodoissa. En saa yhtään menemään kurkusta alas. Olen yrittänyt monta kertaa, mutta ei. Oksennus nousee kurkkuun jo siitä kun mies paistaa pannulla fileitä. :yuck: Aiemmin olen syönyt tosi paljon kanaa. Kauhee ongelma millä sen korvaan.. Yrittänyt lisätä kalan syöntiä. Punaista lihaa en ole koskaan juuri välittänyt syödä, paitsi nakkeja, mut nehän ei olekaan lihaa. Hih.

Mun himotukset on ollu tähän asti lähinnä mannapuuro ja kasvissosekeitto, mutta nyt mulla on perjantaista asti tehnyt mieli ranskiksia ja makkaraa:dead: ehkä annan tänään mieliteolle periksi..

Mulla on tehny mieli jotain rapeita mozzarella renkaita chilikastikkeella... en tiiä oonko ees syöny semmoisia! :D JA tänään kaupassa löysinki pakasteesta rapeita mozzarellatikkuja EIKÄ siinä vielä kaikki vaan niissä tuli chilikastike mukana!!!!:hungry: Jee!:joyful: Toivon että ne on hyviä.... Monesti pakastejutut ei ole :shifty: Pakastimessa on jo valmiskorvapuusteja ja lihapasteijoita eikä kummatkaan ollu kovin hyviä:sour:

Mulla ei oikeestaan enää oo mitään ällötyksiä. Sillon kun vielä oksetti 24/7 en pystynyt syömään mitään makeeta herkkua, pelkkä ajatuskin pusti oksentamaan. Nyt pystyy jo syömään kaikkea :wacky: onneks en vehnää pysty syömään niin rajottaa kummasti tota makeiden leivonnaisten syömistä. Tosin sit itse pystyy leipomaan jos jaksaa, äsken just leivoin gluteenittoman mustikkarahkapiirakan :D mut onneks nyt tekee mieli syödä myös kasviksia ja hedelmiä ja muuta terveellistä.

Muokattu viimeksi:
Mun tekee myös mieli laskiaispullia! Huomenna meinasin leipoa kun kaupasta ei saa mulle sopivia. :(

Takaisin