Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kanssa ruvennut hätistelemään, kun kokoarvion mukaan on mitoissaan ja nyt jo täysiaikainen (+omat olot jo vähän tukalat). Joten, toissapäivänä kävin vyöhyketerapiassa ja tänään oli akupunktio, ja hoitoja aion jatkaa loppuviikosta ja ensi viikolla. En tiedä onko apuja vai ei mutta ainakin akupunktiosta tuli jännät olot :o toivoisin että paikat ainakin lähtis paremmin kypsymään mitä esikoisesta. Selkeästi alempana tää majailee kyllä, on tuo lantion alue ollu tuskaisen kipeä viime aikoina...Teki tänään myös graniohoidon lantiolle minkä pitäisi avata ja helpottaa vauvan laskeutumista :)

Haha niemja sulla sit toimii ässät hyvin! :D Oon vähä kateellinen, kun sulla halut tallella.. Olishan sitä kiva harrastaa, mutta itestä tuntuu välillä että kiinnostais yhtään :( Just tämä tukala olo ja epäseksikäs olo vatsan kanssa :D

Overa kuulostaa hyvältä! Mullaki 1.2 vyöhyke varattuna jos sinne asti päästään :)

Marjahei mulla palas halut taas tauon jälkeen :D oon vaan koittanu rentoutua ja pitää lantion rentoja, oon myös tehny syväkyykkylä ja venytelly jalkoja ja lantiota.

Hei viisaammat ja kokeneemmat, supistuksista; tapaako supistukset tuntua / "siirtyä" sisäreisille?! Mulla etenkin kävelylenkeillä ensin supistus kiertää vatsan ja siirtyy loppuen lopuks aina oikeaan sisäreiteen lamaten koko jalan :O

Mulla menee hermot ku koko ajan sais istua vessas. Side pitää olla tai housut on märkinä. Ja sitä vv:tä se vaan on.

niemja, sama homma. Saan vaihdella alituiseen suojia.

Aikasemmin kiukuttelin etten saa nukuttua. Synnytysvalmentaja sanoi niin lohduttavasti että odotusajalla ja äitiyden alussa äiti on "ohjelmoitu" siten, että pärjää 4 tunnin unilla. Ettei se ole ku jästipäisyyttä ajatella että tarvii just sen 8h unta. Noh se helpotti omaa ajattelua, kun itse aamuyöstä heräilen ekoja kertoja ihan pirteänä ja valmiina toimintaan; tämä kuuluu asiaan. Toki en nouse just silloin, mutta olen tietoinen ettei uni maita enää kovin montaa tuntia sen jälkeen kun eka kerran pirteänä heräilee. Ja joka aamuinen riesa on noiden nilkkojen kolotukset, niin ne mut viimeistään pistää liikkeelle. Uskoisin että kolotukset liittyvät diabetekseen ja levottomat jalat oireistoa.

Mä kans pyörin ja hyörin koko yön, mikää asento ei oo hyvä. Esikoinen nukku vauvana yleensä 45-60min kerralla että pitää näistä edes parin tunnin pätkistä nauttia vielä ku voi :D

Tähä saakka saanu nukkuu suht hyvin mut nyt alkaa jo olla pätkittäistä.. viime yönä heräsin vessaan ja sen lisäks kolme kertaa siihen kun sormet on puutuneet..niissä meni sit aina oma aikansa ennen kun tunto alkoi palautuu :/
ranteet on ollu aamuisin jotenki jäykät ja kipeet jo jonkin aikaa, luulin et johtuu töistä ku pitää painavaa kassia kantaa mut saa nähä. Töissä olin viimeks maanantaina ja tänäki aamuna samanlaista se särky. :/

Mullakin maha roikkuu tosi alhaalla. Yöllä alaselkä ja lantio naksui joka käännöksellä ja oli kipeä. En edelleenkään tiedä onko ollut supistuksia ku välillä on toispuoleisia ihan pieniä menkkajomoja, sit esim kauppakasseja kantaessa oudosti joskus pistää, nipistää tai vihloo. Mut oon aina neuvolassa sanonu et ei kai oo ollu, tai ainakaan en tiedä.

Mullaki oli yöllä menkkajomoja mutta ei muuta. Alan kyllästyä tähän oloon, tulis ny joku selkiä merkki ja alkais synnytys vaan ja sais sen palkinnon ♡

Mulla on maha ollu jo yli kuukauden nii alhaalla, että melkein kaks kättä mahtuu tissien ja mahan väliin. Vaikka pituutta ei ole kuin 160cm.

Vaik täälläkin on alhaalla ni kyllä tuntuu oikeen puolen kylkiluissa ilkeeltä kun pikkunen työntää peffaansa väkisin alle,muutenkin tuntuu että maha kasvaa silmissä täl hetkellä :duckie

MUlla kasvaa kans eteenpäin maha! En tiiä mihin mittoihin päästään vielä.

Uutena oireena närästys jota en ois kyllä tarvinnut!

Rv 36+2

Suklaapehmis, voisiko olla rannekanavan oireistoa? Raskauden aikana yllättävänkin yleistä lievästä oireilusta leikkaushoitoa vaativaan.

Oon jo itekin miettinyt et se vois olla sitä.. paraneekohan se sit raskauden jälkeen vai jääkö tämmöseks :( päivisin nää ei oo kipeet mut vähä jäykät jos pitää kättä nyrkissä ja yrittää taittaa alaspäin

Takaisin