Hankinnat

Oli hyvä kun ostin sellaisen isolaula-aukkoisrn paidan äitiysliikkeestä ja sanoin että tämähän sopii hyvin sitten imettäessä, niin myyjä piti hirveän saarnan että ethän sä kyllä julkisilla paikoilla voi tosta tissiä vetää esille:-) ja mä vaan et voinpas. Oli kuules hauska keskustelu. Ja ostin paidan kun se oli niin halpa ja hyvännäköinen vs. Niiden oikeat imetyspaidat luukkuineen.
 
Me shoppailtiin tänään turvakaukalo ja telakka, Maxi Cosi pepple plus ja 2wayfix telakka. Kallista oli mut on ainakin sit hyvä :) vielä mietin josko meijän emmaljungiin tarvis adapteri hommata tota kaukaloa varten :rolleyes: olis varmaan kätevä kyllä, tosin esikoisella ei ollut eikä nyt ihan kauheen montaa kertaa sitä kaipaillutkaan kai :)
 
Tänään tuli petite cherien lämpöpussi, onhan se muhkea ja ihana. Pinnasänkyä ootetaan vielä saapuvaksi. Tilattiin sekin Jollyroomista.
 
Mullekin saapui viime viikolla Jollyroomin paketti missä oli hoitoalusta, vaunuverhoja 2kpl, unipesä, pinnasänkyyn lakana sekä tähtilaatikoita. :)
 
Tilasin kans Petite cherien lämpöpussin, kun oli niin järjettömän hyvät alet. Hyvältä vaikuttaa pussi ja 90cm esikoinenkin periaatteessa mahtuu siihen.
 
Mä ostin tänään vaippoja! :Heartred En olis vielä muutama vuosi sitten uskonut, että ihan todella joku päivä ostan omalle lapselle vaippoja!

Ja tilattiin muutama päivä sitten köllöttelypeitto lattialle, unipesä ja vaunuverho :) Ne pitäis tulla kolmen viikon sisään.
 
Vaippojen osto on ihanaa eka kerralla, niin kutkuttava fiilis. Mä ostin paketin muumeja, sitten on liberolaukun vaippanäytteet sekä kasa kestoja, joita ei nyt ihan alkuun päästä käyttämään kun kaikki on vähintään s-kokoa.
 
Vaippojen osto on ihanaa eka kerralla, niin kutkuttava fiilis. Mä ostin paketin muumeja, sitten on liberolaukun vaippanäytteet sekä kasa kestoja, joita ei nyt ihan alkuun päästä käyttämään kun kaikki on vähintään s-kokoa.

Joo mä painelin Prismassa ihan rinta rottingilla :D Mutta kylläpä on hintaa vaipoilla, liivinsuojilla ja kosteuspyyhkeillä, kun niitäkin ostin samalla!
 
Minäkin olen käynyt prismassa ostamassa vaippoja, liivinsuojat, kosteuspyyhet, pari tuttia, pari purkkia äidinmaitokorviketta (varmuuden vuoksi), zinkki voidetta yms.... Mekin päädyttiin muumivaippoihin ja helmituotteisiin.

Jos tänään vielä sasi hoitolaukku hankittua niin kaikki pitäisi löytyä. Meillä ei ole kaukalopussia, mutta pieni toppahaalari. Hankitaan myöhemmin pussia jos haalarin käyttö on liian vaikea.
 
Hei mites noiden tuttien kanssa säätäminen?! Keitetäänkö ne nyt joka päivä? Entäs tuttipullo jos tarvii käyttää? Kannattaako ne keitellä jo ennen syntymää valmiiks ? :O
 
Minä pistin just padan porisee, pullo ja tuttisoppaa tulossa. :D ihan vaan sillä, että saan yhden tutin mukaan sairaalaan jahka lähtö tulee ja jos sattuu tarviimaan. Pistin sit muutakin samalla. Onpahan valmiina.
 
Joo mä kans keitin rintapumpun ja yhden tutin sekä tuttipullon valmiiksi laukkuun. Esikoinenhan ei tuttia suostunu syömään että saa nähdä miten nyt käy :D
 
Prismoissa ja ilmeisesti joissain cittareissa on ollut nyt lähipäivinä pampersin kakkoskoon vaipat hyvässä alessa, norm. taitaa olla halvimmillaan 3,90 ja nyt sai tosian eurolla. Kävin kans hakemassa eilen muutaman paketin.
 
Joo pitäö käydä kyl kattomassa! Hei miten tul rintapumpun keittäminen; kaikki osat vaan kattilaan vai mitä ? :D
 
H&M semmoset urheiluliivityyppiset imetysliivit kokoa XL olis ollu muuten hyvät mut ympärysmitta ihan äly iso! Carriwellin samantyyppiset XL mitkä on käytössäki, on ihan hyvät mut niissäki rajoilla et onko ympärys liian iso. Ärsyttävää. Normiliivit 85F ja varmaan sit imettäessä kasvaa G:hen. Olis ihan unelma löytää semmoset tavallisen malliset imetysliivit tota kokoa.. mut esim H&M loppuu E:hen ja mun mielestä pientä kokoa ne kaarituelliset muutenki.

Vinkkejä anyone? Eikä huvittas maksaa 50+€ kipale....
 
Mä tilasin nettikaupan alesta Boobsin fast food kaarituettomat imetysliivit. Niissä kans ympärysmitta aivan liian suuri (ja tuli vieläpä pidennyskappale mukana...) mutta pysyy kuitenkin päällä ihan ok ja ei ainakaan purista nukkuessa. Kupeissa ei oo mitään toppausta eikä muutenkaan juuri tukea, ja venyvät varmaan tissien kasvaessa hyvin, eli rinnat ei hirveesti saa tukea ja sivuprofiili ei todellakaan oo kovinkaan imartele. Mutta nää oli harvoja imetysliivejä mitä löysin, missä se luukun avaaminen ei aiheuta sitä että koko tissi tipahtaa liiveistä, vaan tissin ympärille jää renkula joka pitää isommankin utareen vähän ryhdikkäämmin paikallaan mutta tulee kuitenkin tarpeeksi ihokontaktia. Myös kiinnityssysteemi oli näppärä ja ei liian jäykkä, niin saa yhdellä kädellä kiinni. Treenailin noita jo imetyspaidan kanssa, ja ihan yllättävän siveellisesti sain hervottoman hinkkini sieltä liiveistä kaivettua :grin Mutta tosiaan ei kyllä tissit näytä noissa mitenkään hyviltä, ainakin omat tissit näyttää paitakin päällä ihan säälittäviltä pikkusäkeiltä ku normaalisti käytän Changen topattuja push up-liivejä :meh:

Tähän odotusajan lopuksi sekä synnytykseen ostin Tokmannilta parit superjoustavat saumattomat liivit, taisivat maksaa noin kympin per liivit. Nää on toooosi mukavat, ja koska näissä on pienet irroitettavat toppauset niin rinnan profiili on vähän nätimpi kuin esim. uhreiluliiveissä jotka tuntuu litistävän koko etumuksen yhdeksi isoksi lättätissiksi... Näissä vois imetyskin onnistua ainakin kotioloissa ja näissä kehtaan nyt lähteä kotoakin pois, alkoi noi kaarituelliset jo vähän ahdistamaan ja jäämään pieniksi. :joyful:
 
ea1a0870fd4710c6898cd0e335132a56


Kaarinasta löytyvä lastenkirppis Seesam on tosi kohtalokas paikka viettää aikaa... Kun eihän näitä joka tuutista vielä tursunnutkaan :D mutta löytys lähes uudenveroinen kaukalopussi 15e, onneks en kerenny kalliilla mistään tilaamaan.
 
Takaisin
Top