Meillä mies osaa hoitaa vauvaa yhtä hyvin kuin mäkin. Sai lentävän lähdön kun joutui aluksi hoitamaan paljon enemmän , kun mä olin niin heikossa hapessa. Ne joutui silloin olemaan pari yötä keskenään, mikä oli tietysti tosi rankkaa ja kamalaa, mut hetkeäkään ei käynyt mielessä etteivät pärjäisi. Nyt kun ollaan täysimetyksellä ja mies on ollut jo kuukausia töissä, niin mulla alkaa tietysti olla vähän enemmän kokemusta, mutta en mä siltikään läheskään aina tiedä, miksi vauva itkee. Oon jättänyt heitä kahdestaan nyt siksi aikaa kun käyn kuoroharkoissa n. 4h, se on ihan hyvä aika missä rinnat ei vielä räjähdä.
Me aloitettiin tänään vauvauinti! Tyttö oli tosi reipas, vähän sitä selvästi jännitti mutta ei itkenyt ja loiskutteli käsillä. Lähdettiin kyllä kesken pois kun tyttöä alkoi selvästi väsyttää ja haluttiin jättää positiivinen kokemus.
Me aloitettiin tänään vauvauinti! Tyttö oli tosi reipas, vähän sitä selvästi jännitti mutta ei itkenyt ja loiskutteli käsillä. Lähdettiin kyllä kesken pois kun tyttöä alkoi selvästi väsyttää ja haluttiin jättää positiivinen kokemus.

Fyssari oli ihan hämmästynyt! Ja äiti tietty ylpee pojasta
Mitä hän syö ylipäänsä, onko ollut terve ja miten nukkuu yöt, entä milloin on päiväunet, eikö nuku enempää, kuin vähän?