Imettävät kuumeilijat

Mulla tuntuu aina kahden viikon välein ovisoireet - menkkaoireet - ja tietenkin aina välillä raskausoireet :happy090 Mitään ei kuitenkaan näy, eikä kuulu.

Ei tässä oikeasti mitään kiirettä ole, mutta taidan ottaa Gelee royalen kokeiluun, kunhan kaupungille joskus pääsen.

Kiva kun meitä on näin monta tässä ryhmässä! On tämä kuumeilu imetysaikana oma "taiteenlajinsa" :hilarious:
 
Täällä ollut kans kaikenlaista tuntemusta ja ovistikkuun oon saanu vahvoja viivoja, mutta ei mun mielestä plussaa. Ehkä täälläkin yrittäisi nyt kierto käynnistyä...
 
Kaikenlaisia ovisoireita oli kyllä pitkään, mutta kunnon menkkajomoja ei kai.. siks oottelinki menkkoja. Mut en kyllä usko raskauteen, kun tosiaan maanantaina viimeeks nega testattu :D

Ja joo on tää kyllä ihan omanlaisensa homma.. kuinka moni on muuten kokeillut tehdä testin maidosta ? :D kun siinähän on samat hormonit kun veressä.. tästä oli jossain ketjussa puhetta joskus :D
 
Minäpä kokeilin huvikseni mut se väri ei mennyt kuin puoleen väliin tikkua.. :shifty: Enpä ollut myöskään kuullut tuosta koskaan aiemmin? Mutta googlettaessa löytyi vaikka mitä juttua!
 
Mä kuin imetyksen tuki ry:n fb sivuilta, että se maitotesti Ei oo luotettava :)

Joo kiva, Kun tälläinen ketju saatiin aikaseksi! Yleinen ajatus kuitenkin On imettävään Plus kuumeilevaa äitiä kohtaan, että itepä päätit imettää :/ (sisältäen mieheni.....)
 
Nyt et kuuntele mitään kritiikkiä imetyksestä! Kyllähän sen tietää, että tämä yhtälö ei ole kaikista helpoin raskautumiseen. Ei tämä kuitenkaan loputtomasti kestä, kyllä ne kouluun mennessä viimeistään lopettaa tissin syömisen :hilarious:
 
Amparo, juu harvemmin sitä niitä menkkoja oikein odottaa alkavaksi :grin

Täälläkin varmaan 90% oireista ihan puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kun sitä vaan niin toivoisi että saisi taas plussata :sad001

Vähän kyllä alkaisi jo houkuttaa kokonaan lopettaa imetys, alkanut menemään ihan mahdottomaksi tuo tissillä roikkuminen välillä ja varsinkin iltaisin tuntuu että poika vaan riehuu siinä enemmän kuin muuta :sour: Mutta sitten taas välillä vielä selvästikin se tissi ja läheisyys todella tärkeää hänelle. Ristiriitaiset fiilikset tästä koko kuviosta tällä hetkellä.
 
Ihan off topicina, tulipas tyhmöt hymiöt tuohon mun edelliseen tekstiin näin puhelinsovelluksen kautta katsottuna, ihan erilaiset kuin nettinäkymän kautta :D
 
Hyppään kyytiin! Meillä 7kk ikäinen vauva ja vauvakuume ollut pysyvästi kokoajan. :D kohta vois alkaa olee aika toiselle. Imetyksen olen ajatellut jatkaa niin kauan, kuin lapsi haluaa. :) eli ei ole lopetusaikeita täällä. Pieni pelko kuitenkin siitä, että imetys toimisi hyvänäkin ehkäisykeinona. :sad001 ollaan mahdollisesti haluttu ikäeroksi 1,5-2,5v.

Joulukuussa luulin kierron käynnistyneen kun menkat alkoivat joulukuun alussa. Vuoto kesti 8pv (?!?!) ja oli todella runsas. Onko muilla ollut tällaista? Normaaleista poikkeavia? Tuli jälkeenpäin mieleen että olikohan tosiaan ihan normaalia :eek: vuoto oli vertattavissa jälkivuotoon! Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, mutta voihan olla mahdollista että kierrosta on tullut pidempi tmv synnytyksen jälkeen.
 
Onhan noita aivopieruja jo tottunut kuuntelemaan - erityisesti ton miehen suusta :D Ei mua paljoa hetkauta muiden ajatukset mun imetyksestä tai muustakaan, mutta sitä en oo osannut myöntää, että vihlasee sydämestä aina, kun kaverit kertovat raskausuutisia. Sitten kun miehelle vihdoin sanoin, niin tuli just tuo vastaus :/ mutta joo.

Tämän kuun alussa ei maha turvonnut, nyt ollaanki jännän äärellä B)
Mutta lisäänpä vielä, että tyttö sairastui tietysti sopivasti hitollisen helleaallon (asutaan Australiassa) iskiessä, eikä hän sitten noin viiteen päivään syönyt mitään muuta kun tissiä tunnin välein. Tietysti tuon oletetun ovulaation kanssa samaan aikaan. Voiko se estää hedelmöittymisen vaikka ovulaatio tapahtuisikin? Pitää kohdun seinämät hyytelönä? Tehokas likka hän on muutenki estää pikkusisar aikeet, aina herää kesken meidän touhujen ja hommat menee usein reisille... :'D
 
Muokattu viimeksi:
Hyppään kyytiin! Meillä 7kk ikäinen vauva ja vauvakuume ollut pysyvästi kokoajan. :D kohta vois alkaa olee aika toiselle. Imetyksen olen ajatellut jatkaa niin kauan, kuin lapsi haluaa. :) eli ei ole lopetusaikeita täällä. Pieni pelko kuitenkin siitä, että imetys toimisi hyvänäkin ehkäisykeinona. :sad001 ollaan mahdollisesti haluttu ikäeroksi 1,5-2,5v.

Joulukuussa luulin kierron käynnistyneen kun menkat alkoivat joulukuun alussa. Vuoto kesti 8pv (?!?!) ja oli todella runsas. Onko muilla ollut tällaista? Normaaleista poikkeavia? Tuli jälkeenpäin mieleen että olikohan tosiaan ihan normaalia :eek: vuoto oli vertattavissa jälkivuotoon! Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, mutta voihan olla mahdollista että kierrosta on tullut pidempi tmv synnytyksen jälkeen.
Oon kuullut usein, että tulee ihan monsterikuukautiset tauon jälkeen. Eli ei ainakaan sen perusteella mitään hätää :)
 
Hyvä kuulla! :D kunhan ei mielellään toisia samanlaisia tule, oli vähän epämiellyttävä!

Ahh omps hyvä kuulla etten ole ainoa ketä kirpasee kuulla muiden raskautumisista. Tulee hirveä syyllinen olo, kun mulla jo kuitenkin on yksi ihana poika ja sit en osaa iloita kun muut saavat esikoisia. Tai varsinkaan jos saavat toisen! Kateus pistelee sydäntä. Kamala syyllisyys tästä!
 
Rosmarinaa mulla on ehtinyt tulla kolmet menkat ja kahdet ekat oli massiiviset hyytymineen yms. :sad001 Kolmannet hiukan runsaammat mutta ilman hyytymiä, toivottavasti neljänsiä ei tuu pitkään aikaan. :happy:
 
Täällä mukaan ilmoittautuu imettävä kuumeilija, esikoinen syntyi 5/2016 ja vauvakuumetta on noin kuukauden verran pukannut päälle. Hulluksihan tässä itsensä tuntee kun vasta pari kuukautta olen oikein osannut nauttia äitiydestä kun pojan kanssa on vihdoin alkanut arki helpottaan. Ja toisen tähän päälle sitten heti haluan Jotain tuntemuksia kierron käynnistymisestä on havaittavissa, jomotusta ja muuta peruskauraa, en vaan uskonut että vauvakuume puskee samalla päälle :D saa nähdä että tästäkö se lähtee taas.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top