Joulukuun jorinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Epätodelliset fiilikset, huomenna edessä suunniteltu sektio ! Jännittää ja pelottaa niin pirusti, etten tiedä miten saan itseni aamuksi sairaalaan :nailbiting:

Onnittelut kaikille synnyttäneille! Arjen pyörityksen lomassa ei ehdi aina kommentoimaan, vaikka foorumilla tulee vierailtua. [emoji4]

Onnea synnyttäneille ! masentaa ,kun ei merkkiäkään et tuo ois itekseen ulos tulossa :( voikohan siitä käynnistyksestä kieltäytyy ja vaatii sektioo. se oli mun ainut toive etten siihen joudu ja uhkaavasti se tässä lähenee

Onnea synnyttäneille ja tsemppiä omaa nyyttiä odottaville!

Jotenkin ihan hassua kun ei ole minkäänlaisia rytmiä päivässä kotiutumisen jälkeen. Pojun ruokailujen rytmissä mennään mutta niilläkään ei varsinaisesti ole vielä mitään rytmiä vaan kellon mukaan katsotaan aika millon pitää alkaa seuraava ruokailu..

Onnea synnyttäneille ! masentaa ,kun ei merkkiäkään et tuo ois itekseen ulos tulossa :( voikohan siitä käynnistyksestä kieltäytyy ja vaatii sektioo. se oli mun ainut toive etten siihen joudu ja uhkaavasti se tässä lähenee
Oon ymmärtäny että aina voi kieltäytyä jostain hoitomuodosta mutta et voi vaatia tilalle toista.. itsekin pohdin että mielummi sektio kuin käynnistys mutta sektioo ei anneta pelkästään siksi että äiti haluaa. :/

Oon ymmärtäny että aina voi kieltäytyä jostain hoitomuodosta mutta et voi vaatia tilalle toista.. itsekin pohdin että mielummi sektio kuin käynnistys mutta sektioo ei anneta pelkästään siksi että äiti haluaa. :/

Joo. Ei se sit auta kun kestää mitä tuleva tuo tullessaan. :sad001

Onpa ollut hidas päivä. Tais siis en oo saanu mitään aikaseksi, semmoinen olo kun tekee itselleen deadlinen ja kasaa tehtäviä.

Illalla lasten koulun joulujuhlat. Onneksi pääsen: :) tommoisista vaan jännittää sitä että kunhan ei vedet mene...

Keittiö siisti, ruuat syöty, vessa pesty ja pyykit laitettu enää ei oo ku loput. Kauhea väsy ja jalkojen turvotus...

Ymmärrän, että käynnistys jännittää. Itselläkin se oli edessä lapsiveden menon vuoksi. Aloitettiin kalvojen kunnollisella puhkaisulla, joka käynnisti yllättäen luonnolliset supistukset. Joten lääkkeelliseen käynnistyksen ei ikinä jouduttu.. tämäkin on siis mahdollista että avitetaan vain hieman ja homma etenee. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Itellä toi käynnistys oli kyllä yhtä helvettiä.. Kalvojen puhkaisun jälkeen tuntui että jokaisella supistuksella lähtee taju.. Siihen verrattuna se oksitosiini oli kyllä siedettävä vielä.. Tai ainakin näin ajattelen jälkikäteen :) Täytyy kyllä selvittää lisää asioita ylipäätään kun sain sen anafylaktisen reaktion ja pojullekin tulee vielä kontrolleja (kasvun seurantaa tyksissä) että uskaltaako yrittää toista lasta..

Tsempit vadelmavaahtis!
Onpas ollu pitkä päivä... joka kerta kun kävelen tai teen jotain tulee pitkä ja kipeä supistus, oonkin käytännössä maannu koko päivän koska maatessani oon saanu muutamia supistuksia mutta lievempiä. Oon muutenki niin väsyny etten jaksa tehä mitään ja väsyny myös tähä turhauttavaan oloon. Vauva liikkuu mutta laiskasti, taidetaan molemmat kerätä voimia tulevaa koitosta varten jota toivottavasti ei tarttis enää kauaa oottaa.

Tarttis ite löytää aikaa nukkua päikkärit.. Vaikka siis eihän mulla sinänsä ole mitään tekemistä muuten kuin että vahtaan pojua päivät pitkät.. Mut siis että malttaisi ite myös ottaa tirsat välillä..

Kiitos Musicro...ja kyllä se peräpää ihan hyvä paikka on ;) ..ja äkkiä se muuttuu aikaisemmaksikin ;)

Väsyttää täälläkin ja pojan kanssa päivät kaksin, kun mies töissä. Ei tahdo saada päivällä kunnolla siis levättyä. Tänään kävin kävelylenkin ja sen päätteeksi kannoin kaksi painavaa kauppakassia, jotta tulisi vauhtia hommiin, mutta pyh! Loppuneet oireet taas kokonaan.. Jos siis lähtisi lapsen kanssa kirkkoon laulamaan kauneimmat joululaulut...

Tota omaa nukkumista ei auta yhtään tuo sektiohaava.. Mies ilmeisesti yön herätyksestä huolimatta nukkui hyvin.. Ja nytkin kuorsaa tossa mun vieressä nojatuolissa.. Pari kertaa oon meinannut jo nukahtaa vauva sylissä :(

Joulujuhlat juhlittu ja yhdessä koossa :) lapsilla vielä kaks päivää koulua ja alkaa joululoma. Kyllä olin ison mahani kanssa "päivän puheenaihe" ja tuli kyllä monta "koska se oikeen syntyy??" Kysymystä. Huh... Vauva kieppui koko 1,5h ja maha heitti puolelta toiselle, nyt hän tais sammua.

Jos lapset iltapalan ja pesun kautta maate ja ite kans nukkumaan...

Eiku mä keksin, mä laitan pakastimen sulamaan yöksi ja kannan koko sisällön ulos pakkaseen. Kun se yön sulaa nii varmaan on aamulla täysin sulanu kun oon niin kärsimätön muuten sen kanssa... :P

Muokattu viimeksi:
Takaisin