Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ollut aikamoinen sokerihiiri, mutta nyt tekee enemmän mieli kaikkee suolaista. Tai eniten melkein kaikki siis etoo, mutta välillä iskee joku mieliteko, kuten tänään oisin halunnut jotain roskaruokaa, mutta eipä mies hakenut mulle ruokaa.. Tein sitten omatekoisia hamppareita, mutta edelleen himoitsen niitä ranskalaisia.. :D

Mulle tullu kauhee himo tuliseen ruokaan. Syötiin ruuaksi perunamuusia kastikkeen kans ja pakko oli siihenkin lisätä sriracha majoa kun ei muuten maistunu miltään. :D

Hapankorppua oli pakko saada viime viikolla. Rahka on ihan hirveää nykyään.
Kaikkia suolaisia roskaruokia tekis mieli kokoajan ja salaattia, eilen ku sai keabbia niin meinas itkua tulla ku oli niin hyvää :D

Hapankorppua oli pakko saada viime viikolla. Rahka on ihan hirveää nykyään.
Kaikkia suolaisia roskaruokia tekis mieli kokoajan ja salaattia, eilen ku sai keabbia niin meinas itkua tulla ku oli niin hyvää :D

Voin vaan kuvitella miten onnellinen olo sulla oli, kun sait kebabia. :D Mä oon kans haaveillut juuri tuollaisesta roskaruuasta, mutta kun tuo mies ei yhtään tykkää syödä sellaista ruokaa. Mun täytyy ilmeisesti käydä salaa ostaa itselleni sellaista ruokaa. ;)

Mä kans voin niin kuvitella kebabin tuoman onnen!:grin Ja meillä kanssa mies tykkää mun tekemästä kotiruuasta ja sitä syö mieluummin kuin mättöäo_O

Aaargh! Nyt se alkoi, kahviällötys!! Viime raskaudessa se kesti sinne viikolle 13 asti. Mitä mä nyt teen?! Väsymys on ihan valtava ja mun aamut ei käynnisty ilman kahvia. Ja esikoinen on sen verran hulivili, että viihdyttää pitäis jaksaa. Täytyy vaan toivoa, ettei tää ihan 7 viikkoa kestä [emoji85]

Oi kebabia kun sais! Joulun jälkeen varppina haen kun jouluruokaähkystä ja varhaisultrasta selvitään niin näkee taas saako syödä normaalien ihmisten ruokaa vai jatkaa tällä linjalla:joyful: Mulla on kauhee kuivalihahimo ja sitäkään ei saa syödä! Onneksi tomaattihimo on vissiin tervettä ja tänään söin yheltä istumalta pussillisen kirpeitä karkkeja :smiley-ashamed005

Aaargh! Nyt se alkoi, kahviällötys!! Viime raskaudessa se kesti sinne viikolle 13 asti. Mitä mä nyt teen?! Väsymys on ihan valtava ja mun aamut ei käynnisty ilman kahvia. Ja esikoinen on sen verran hulivili, että viihdyttää pitäis jaksaa. Täytyy vaan toivoa, ettei tää ihan 7 viikkoa kestä [emoji85]
Mites jotku kylmät kahvijuomat?

Sama ongelma täällä :sad001 melkein on ollut pakko kiskoa aamulla se mukillinen että jotenkin järkiin tulee.

Mites jotku kylmät kahvijuomat?

En oo tullut edes ajatelleeksi!! Täytyyki kaupassa katella vaihtoehtoja. Vai tarkotatko ite tehtyjä? Sokeri ei kyllä kahvin kanssa mee alas eli täytys löytää sokeriton/ei makea vaihtoehto.

Tänä aamuna join kolme kupillista teetä, mutta eihän se oo yhtään sama asia! :D

En oo tullut edes ajatelleeksi!! Täytyyki kaupassa katella vaihtoehtoja. Vai tarkotatko ite tehtyjä? Sokeri ei kyllä kahvin kanssa mee alas eli täytys löytää sokeriton/ei makea vaihtoehto.

Tänä aamuna join kolme kupillista teetä, mutta eihän se oo yhtään sama asia! :D

No ne on kyllä aika ällömakeita kaikki... Starbucksin on herkkua... Sitten on niitä Valion Lattejuomia...Minttu ja Irish coffee maut esim :D

Mäkin juon kahvin mustana (tai joskus kermalla) en sokeria laita. Mutta silti noi uppoaa...:rolleyes:
Meillä oli vasta keittiöremppa niin silloin tällöin helpotin aamuja ostamalla tuommoisia :)

Täällä uutena mielihaluna, tai oikeestaan ainoina ruokina mitkä pysyy sisällä on Viilikset ja mehukeitot. :joyful: vaniljarahkaa maistoin, oksensin samantien. Keltanen jaffa pysyy kans sisällä, muut kuplivat juomat ei..

Munkii pitäs yrittää tot kahvii vähentää, mut itelle kans tulee päänsärkyy, varsinki jos aamuvuoroo menee enkä aamul koton juo kahvii ni koko työpäivän särkee päätä :/

Mua ällöttää enemmän tai vähemmän kaikki ruuat, etenkin aamulla ei tee mieli syödä mitään. Parhaiten maistuu ruispalat pelkällä margariinillä.

Mulla iski kauhee himo niihin tex mex santa marina crispy chicken maustekanoihin. Piti käydä kanaa ja tota maustetta ostamassa. Kassa kysyi että onko kaikki kunnossa. Olen valkee kuin lakana koska on niin kauhea paha olo

No ne on kyllä aika ällömakeita kaikki... Starbucksin on herkkua... Sitten on niitä Valion Lattejuomia...Minttu ja Irish coffee maut esim :D

Mäkin juon kahvin mustana (tai joskus kermalla) en sokeria laita. Mutta silti noi uppoaa...:rolleyes:
Meillä oli vasta keittiöremppa niin silloin tällöin helpotin aamuja ostamalla tuommoisia :)

Voihan sitä kokeilla! Maitoa käytän kyllä kahvissa, mutta sokeri.. Yh! :D

Meillä oli kans keittiöremppa esikoisen raskausaikana! :) Tai se kyllä valmistu vasta syntymän jälkeen :D Nyt on sauna/suihkuremppa kesken ja seuraavaks alkaa eteinen/portaikko-remppa! :D

Mulla on kauhee himo suolaan. Siis suoraan purkista suolaa. Verenpaineet on mulla tosi alhaalla, liekkö siitä johtuvaa.

Takaisin