Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Josko se ois nyt menoa. Menin illalla 23 aikaa sänkyyn et jos sais nukuttua vaikka välillä supisteli. Nukahin ja nyt oon kohta tunnin ollu hereillä ko alko kipeet supistukset. Sen verran kipeet et piti ylös nousta. Jospa nää nyt tarkottas tositoimia!

Oon niin kade! Itellä tosiaan lopahti ihan kokonaan :( nyt pitää sit odotella lääkärin kiertoa.. :(

Joo välillä tulee tommonen kipeähkö supistus mut asteikolla 1-5 ehkä maksimissaan 2.. Ottaa päähän ku kestää kauhean pitkään että pääsee lääkärille ja käytännössä istun vaan täällä huoneessa enkä tee mitään.. :( haluaisin mielummin vaikka sit kotiin istumaan ku tuhlaamaan rahoja johonki hiton osastomaksuihin..

Luulis nyt että sairaalan väkikin haluais nopeemmin saada nuo synnytykset alkamaan. Jospa ne ottais järeempiä aseita käyttöön, nyt kun on jo leikkiin ryhdytty.
Auttaisko mikään kävely siellä jouduttamaan tai ylläpitämään niitä supistuksia, sitten kun ne saa taas ne päälle.

Eipä oikein.. Sit ku ne loppu niin ei alkanu enää vaikka kokeilin just olla pystyssä jne..

Mun alko päikkärien jälkeen sattumaan. No kunhan sattuu ei tää mitää vielä oo. Valmistelee varmaan.

Liittyykö hikoilu, kuume tai kuuma aalto synnytykseen? Puuuh. Pitänee keventää vaatetusta ja juoda

Mulla kyllä tällä salissa iski jossain välissä ihan tuhottoman kuuma! Olisin halunnut viileään suihkuun mut oon koko päivän ollu käyrillä.. Ja sit ku oisin päässy sinne suihkuun niin oli jo niin huono olo että huusin vaan koko ajan..

Satuin aamuyöstä herää siihen, että oli lievää menkkakipua ja olin jo innosta puhkuen odottamassa supistuksia mutta ei...

Mulla on nyt tällä ylimenevällä viikolla ollut tosi pinkeä maha. Vaihtelee kovan ja kivikovan välillä ja jotenkin en jaksaisi uskoa, että kaikki on harkkasuppareita.

Mulla samaa kovettumista paljon, varsinkin yöllä. Piti oikein doplerilla kuunnella, että miten vauva kestää puristelut ja hyviltähän ne sydänäänet kuulosti. Vedet kun on jäljellä niin ei kai pikkuisella pitäisi mikään hätä olla, vaikka kohtu supistaisi pitkäänkin.

Takaisin