Joulu

tuon suhteen onni, että meidän porukat asuu monen tunnin ajomatkan päässä. Kukaan ei oleta mitään, eikä taida edes muistaa meitä. Johan noita lapsenlapsia onkin jo riittävästi..
Eilen äiti ja isä puhui että tulevat sitten käymään ja katsomaan vauvaa synnytyksen jälkeen ja ovat mun sisaruksilla yötä. Vähän pelottaa et mitä miehen porukat meinas tän suhteen, ku eivät oo puhuneet mitään. Ne varmaan olettaa että meillä saa majoittua ihan vaikka oltais just kotiuduttu. Jouluna ois ollu niin hyvä sauma.
 
Mä oon tyytyväinen, että me on miehen kanssa vietetty joulut aina kahdestaan häiden jälkeen. Ei oo vanhemmilla odotuksia joka toisen joulun suhteen.
On sitten käyty välipäivinä ja uudenvuoden aikaan molempien vanhempien luona.
Nyt nähtiin mun vanhempia viime viikonloppuna, ja miehen vanhemmat käy meillä vähän ennen joulua. Joulu saadaan taas viettää kaikessa rauhassa lepäillen.
 
Mä en oo hommannu vielä mitään joululahjaa. Suunnitellu oon kyllä mut pitäs vielä käydä ikeassa ostaa esikoiselle leikkikeittiö (miten ihmeessä selviän muutaman tunnin ajomatkan suuntaansa+kävely sielä...) ja jotaki pientä lisäksi. Ja kuopukselle jotaki. Ja miehelle jotaki. Ja vauvalle tietenki:joyful: Ja laatikoita oon suunnitellu tekeväni pakkaseen. Sitä niin oottaa vauvan syntyvän et unohtaa et joulu lähestyy samaa vauhtia. Vaikka ei yhtälailla joulu on joulu ilman leikkikeittiötä ja laatikoita mut ku mä haluan :p
 
minä tarviin lahjat enää vain isälle ja veljille. Ei jaksa miettiä yhtään mitään henkilökohtaista, ajattelin ostaa vain Jari Sillanpään ja Tom of Finland kahvipaketit ja jotain herkkusuklaata :D se aiheuttaa ainakin hilpeyttä.
 
Himskatti! Täytyy muistaa isän lahjarahastoon laittaa rahaa! Isä siis saisi ilmeisesti ensi vuoden mm-jääkiekkoon liput niin että pääsee veljen mukaan (veljelle myös 30v lahjaksi menee ensi vuonna liput). Tarkoitus on siis lähettää nuo ulkomaille asti katsomaan mm-lätkää :)
Mies ei pitänyt siitä jonkun ehdottamasta sukkalahjakortti ideasta niin en ole saanu aikaiseksi tehdä :sad001 tosin joku 4 paria tossuja tulis kyllä varmaan niin että yksi pari päivässä nopeimmillaan.. Esim yksinkertaisella joki langalla tulis nopeasti :)
 
Mäkin oon edistyny lahjahankinnoissa! Veljen lapsille (3 joista nuorimmainen mun kummilapsi) on kaikille paketointia vaille valmiina. Äidille ja siskolle myös. Vielä isälle ja miehelle täytyy keksiä jotain. Mies saa sitten suunnitella oman veljensä lapsille (joista nuoremman kummi olen myös) jotain pientä, en aio ressata niistä tänä vuonna.
 
Minäkii paketoin tänää joululahjat :) pari hankintaa vielä mielessä, mut saa nähä ehtiikö toteuttaa! Glögiä on juotu kyllästymisee asti ja jouluvaloja ja koristeita oon laitellu pikkuhiljaa. On aina kiva seurata naapurustoa, kun yksi laittaa valot niin muutkin uskaltaa! Tunnelmallista alkaa olemaan :)
 
Mä oon sanonu kans et me ollaan joulu kotona, en pienen vauvan kans lähe 300km päähän kotoo. Esikoinen menee isälleen tänä jouluna, anoppi sano et vois tulla meille, mut ei oo varma tuleeko. Joulusaunaan haluisin, mut jos onki viel jälkivuotoo :sad001
 
Pyllerö; omaan saunaan puhtaan pefletin kanssa? Kannattaa varmistaa vielä synnärillä onhan ok. Mä en käynyt esikoisen aikaan, mut sektion jälkeen vuoto loppui ennen kuin haava parani, joten haavahoidon takua en käynyt.
 
parantumattoman haavan kanssa en suosittele, voi tulehtua. Voihan sitä pikaisesti käydä pyörähtämässä.
 
Huomenna saa laittaa kaikki joulujutut esille!! :Heartpink:Heartpink En malta odottaa :) pitää pyytää että mies hakee joulutavara laatikon alhaalta valmiiksi tänään, niin voin huomenna rauhassa ripustella.
 
Kyl nopeaa toimintaa verkkokauppa.comilla! Maanantaina tilasin ja just äsken tuli paketit pihaan! Pitää viel avata paketit ja kattoo tuliko oikeat ennenku liikaa kehun... :P

Muok. Oikeat tuotteetkin oli, jotain hyvääkin siis tässä päivässä :)
 
Tänään ostettiin siskon kanssa joululaatikoita varten vuokia. Sisko tekee meillekin eväät :)
Aloittelin myös viimeinkin sitä joulukorttiprojektia. Puhuin siitä täälläkin jo ties kuinka kauan sitten, mutta suunnittelun asteelle se on aina jääny. Sain mä neljä korttia valmiiksi, ennen kuin loppu motivaatio ihan kokonaan. Ei niitä tarttis tehdä kuin joku kymmenisen kappaletta. Ja jos oikein tiukille menee, joillekin voi lähettää ihan valmiit kaupan kortit :)
 
Mulla oli vakaa aikomus askarrella itte kortit tänäkin vuonna, mutta taitaa jäädä. Hyvä, jos saan jotkut kaupan kortit allekirjoitettua ja postiin... :O
 
^Luulenpa, että me kaikki saadaan anteeksi, jos ei just tänä vuonna kovin paljon jakseta panostaa mihinkään joulujuttuihin :wink
Mä en aikasempinakaan vuosina oo kovin paljon joulua laittanu enkä tee poikkeusta nytkään. Keittiön ikkunoissa on jo jouluverhot, varmaan olkkariin (2ikkunaa) vaihdan jotkut vähän tummemman sävyiset (nyt vaalean vihreät). Oikea kuusi tulee ja muutama kynttelikkö. Pirtinpöytään joku punainen liina, eiköhän siinä ole tunnelmaa ihan kerrakseen. Ja helppo sitten kerätä joulun jälkeen poiskin.
 
Takaisin
Top