Höh, ei kuulosta oikealta, koska sulla on paha mieli

Ja itse ajattelen myös niin, että miehet saisivat olla reippaasti mukana vauvan/ lasten hoidossa. Tai jokainen perhe toimii heille parhaalla mahdollisella tavalla, mutta siitä pitäisi pystyä sopimaan hyvässä hengessä ja niin, että kumpikin saisivat ainakin jollain tapaa tyydyttävän kompromissin. Äidin oma aika on myös erittäin tärkeää koko rumban toimimisen kannalta

Ymmärtääkö miehesi sen? Mä koen, että mun mies jollain tasolla ymmärtää sen, mutta välillä se meinaa unohtua... Kurja on kuulla, että ylimääräistä pahaa mieltä tulee sulle siitä. Kyllä itsekin välillä hampaita kiristelen, kun joskus nämä puheet "jaetaan kotityöt ja lastenhoito puoliksi, kun ollaan molemmat kotona" eivät aina ihan mene maaliin. Mutta yritän uskotella itselleni, että mies ainakin yrittää. Ja se sanottakoon, että hän tekee harvoin ylitöitä.
Olikos teilläkin useampi lapsi? Voisiko hän kokea, että arki onkin raskaampaa kuin osasi odottaa? Pystyttekö juttelemaan ajatuksella "musta tuntuu", "mitä sinä ajattelet?" -ajatuksella?
Voimia joka tapauksessa - muista, että lapsillesi olet maailman tärkein