Me siirryttiin esikoisen kanssa 2.korvikkeesta rasvattomaan lehmänmaitoon vähitellen 11kk iästä. Annoin puolet korviketta/puolet lehmänmaitoa kuukauden. Meillä meni siirtyminen silloin ilman vatsavaivoja.:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Me ollaan lähdössä fyssarin jumpalle (toivottavasti vikaa kertaa)....
Saapi nähdä minkälaisia "juttuja" siellä on tällä kertaa![]()
Ainakaan potkareista ei voi nyt tulla sanottavaa, kun on kokoa 80.
Sormien kynnet leikkasin eilen, kun niistäkin on tupannut huomautella, että esim. pikkurillissä on liian pitkä kynsi, muut on hyvät...Se on leikattava heti, kun täältä lähdette...![]()
Missä iässä?![]()
Ei ihan 6,5kk kuitenkaan.... ?
Mä kans ostin sellaisen "ensinokkamukin", jossa on pehmeä tuttinokka. Vaatii tosiaan vielä vähän harjoittelua, mutta toimii myös leluna syödessä. Joskus yhdessä vettä hörpitään siitä :) tai siis en mä juo siitä, mutta toimin avustajanaKyllä meidän vauvalle kelpaa NAN 2 ihan samalla tavalla kuin 1:kin. Vauva on kyllä aikamoinen "loppasuu", tuntuu, että mikä vaan kelpaa... Koitin muuten antaa hänelle jo nokkamukinkin käyttöön, mutta ei oikein osannut vielä pitää siitä kiinni.
Kauheet paineet sulla mennä kun ei tiiä mistä tulee sanomista. Tsemppiä ja pidä puoles. Oot paras äiti lapsellesi, sanot ne mitä tahansa. Ihan jännittää sun plsta.
:) No me tultiin kotiin ja oon taas, kuin maani myynyt
Samaa puhetta, että on tosi huonot housut, vaikka oli eri housut, kuin ennen ja ihan äitiyspakkauksesta saadut.

No jo nyt on helvetti. Kynnet tai varsinkaan hiukset ei neuvolalle kuulu. Sano et kasvatatte kunnon hevilettiä. Miä ehdottaisin nyt et otat miehen mukaan ens käynnille laittamaan noi akat kuriin. Mur.Voi Kiitos MS74:) No me tultiin kotiin ja oon taas, kuin maani myynyt
Potkarit oli niin huonot jalkaterille, että otti ne heti pois!Samaa puhetta, että on tosi huonot housut, vaikka oli eri housut, kuin ennen ja ihan äitiyspakkauksesta saadut.
Nyt mä en tiedä, että minkälaiset housut jalassa saa olla, kun ei muunlaisia mun tietääkseni oo ees olemassa!
Ja yksi varpaankynsi oli liian pitkä ja on leikattava heti, koska hänellä ei ole saksia... Pojan hiuksetkin alkaa sitten jo olla vähän liian pitkät:banghead:
Hirveetä tiukkailua, vaikka yritin olla rento ja heittää huumoria... Ei onnistunut
No, nyt ne paineet vaan kasvoi, kun sanoi tulevansa mukaan seuraavalle th:n käynnille, kun sanoi, että he toimivat kimpassa....Tiedossa siis tuplatiuskinta käynti![]()
Siis WTF Tähti!!!! Jeesus sentään mikä nipottaja fyssarikin on. Sun pojan hiusten pituus ei todellakaan kuulu hänelle,oikeesti. Mun pojalla on 'pitkät' hiukset,koska musta ne on söpöt.
Ja tasan ei ole potkarit yhtään liian pienet,ei varmana ole. Tosi harvalle 6kk 80cm on liian pienet!!
Nyt sanot sinne neuvolaan,ettet aio fyssaria enää nähdä ikinä ja NYT loppuu toi sun kyykyttäminen tai minä tulen teidän mukaan ensi kerralla ja sanon niille.
Hitto kun suututtaa sun puolesta!![]()
!!
No jo nyt on helvetti. Kynnet tai varsinkaan hiukset ei neuvolalle kuulu. Sano et kasvatatte kunnon hevilettiä. Miä ehdottaisin nyt et otat miehen mukaan ens käynnille laittamaan noi akat kuriin. Mur.
)..
Nieli itkunsa
Ei tullut ääntä.Tähti, kuulostaa ihan kiusaamiselta. Ehkä fyssarin esimieheen voisi olla yhteydessä. Varpaankynnen ja hiusten pituudet ei kuulu neuvolalle tai vaatetus. Neuvoa sieltä toki voi kysyä.
Voi Kiitos MS74:) No me tultiin kotiin ja oon taas, kuin maani myynyt
Potkarit oli niin huonot jalkaterille, että otti ne heti pois!Samaa puhetta, että on tosi huonot housut, vaikka oli eri housut, kuin ennen ja ihan äitiyspakkauksesta saadut.
Nyt mä en tiedä, että minkälaiset housut jalassa saa olla, kun ei muunlaisia mun tietääkseni oo ees olemassa!
Ja yksi varpaankynsi oli liian pitkä ja on leikattava heti, koska hänellä ei ole saksia... Pojan hiuksetkin alkaa sitten jo olla vähän liian pitkät:banghead:
Hirveetä tiukkailua, vaikka yritin olla rento ja heittää huumoria... Ei onnistunut
No, nyt ne paineet vaan kasvoi, kun sanoi tulevansa mukaan seuraavalle th:n käynnille, kun sanoi, että he toimivat kimpassa....Tiedossa siis tuplatiuskinta käynti![]()
Tähti, nyt oikeesti teet valituksen siitä fyssarista!!! Ei kyllä mitenkään kuulu fyssarille miten pitkät kynnet tai hiukset vauvalla on eikä kuinka lämpimät vaatteet! Ilmoitat myös neuvolaan ettet halua fyssaria paikalle th käynnille.
Tarhapaikkaa kannattaa hakea heti kun on päättänyt mihin haluaa, vaikka vuotta etukäteen! Jotkut kattoo kans hakemisjärjestystä ja osaavat ennakoida mitä lapsia on tulossa.