Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Päätin sit kokeilla tät Vau sovellusta. Tätä kautta ilmeisesti onnistuu kuvankin lisääminen
Mun esikoinen just osoitti sun pipon kuvaa ja sanoi "haluaa":)
Isoa ei pihalle mahdu ja karseita hintoja näköjään pyydetään onnettomista lautakasoista, joten mies pääsee nikkaroimaan tönön itse. Tosin tykkää puutöistä, joten tuskin on ongelma. Suunniteltiin jo yks päivä leikkikeittiötäkin yhdessä
Mies nikkaroi ja mä virkkaan tuotteita sinne.Ihanaa ku on osaava mies ja suunnittelette yhdessä! Toi pipo on muuten helvetin hieno!!Mulla on ollu suunnittelu viikonloppu.Mies taas varmaan tykkää.
Lasten huoneen maalaus olis eka homma. Se maalattiin ja remontoitiin just kaks vuotta sitten vierashuoneeksi aikuiseen makuun. Ensin aattelin et en tee sille mitään, mutta täytyyhän siit saada pikkutytön huone
Eli harmaat seinät saa vaihtua hentoon lilaan tai vaaleanpunaiseen. Yhdellä seinällä on mustavalkoinen metsämaisema. Sen annan vielä olla ja likka saa sit parin vuoden päästä ite valita siihen seinätarrat kun se maalataan.
Lisäks oon intopinkeenä tutkinu leikkimökki mallejaIsoa ei pihalle mahdu ja karseita hintoja näköjään pyydetään onnettomista lautakasoista, joten mies pääsee nikkaroimaan tönön itse. Tosin tykkää puutöistä, joten tuskin on ongelma. Suunniteltiin jo yks päivä leikkikeittiötäkin yhdessä
Mies nikkaroi ja mä virkkaan tuotteita sinne.
Siehän virkkaat myös niin tee poitsulle ja possupipo. Ei se oo mun oma malli vaan löytyy Novitan sivuilta. Toki jokaisesta piposta tulee oman näköinen sen mukaan miten silmä/korva/kulmakarva asettelun tekee.Ihanaa ku on osaava mies ja suunnittelette yhdessä! Toi pipo on muuten helvetin hieno!!