Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä luulen että ovat kestovaipan imut :)Äp-laatikossa tuli kaks sellaista ovaalia frotee"maista" pötkylää. Mitä ne on? Mä en kuollaaksenikaan keksi mitä ne on eikä Kelan sisällysluettelo mitä löysin netistä auta yhtään :D
Just samaa! Varsinkin rasituksessa, levossa helpottaa. Ensin ajattelin että istukka irti tai jotain. Oiskohan kuitenki kohdun kannakkeista tai lihasrevähtymä tms. Vauva on virkeä.Onko kellään muulla kovaa kipua navan alueella? Tämä alkaa käymään jo järkyttäväksi. Eli heti tuossa navan yläpuolella oikealla on todella aristava kohta. Ajattelin että johtuu siitä että vauva punkee samaan kohtaan mutta nyt mietityttää voiko olla jotain muutakin. Alue on siis ihan kosketusherkkä mutta sen lisäksi siihen tulee jonkinlaisia kramppeja ja vihlaisuja jatkuvasti. Mutta tuntuu siis olevan tuossa vatsan pinnassa, ei missään kohdussa tms. Odotan kokoajan milloin siihen ilmestyy massiivinen mustelma tai muu verenpurkauma.
On tää rankkaa.. Pikkunen on vielä niin heikko, ettei rinnasta saa tarpeeksi maitoo ennen voimien ehtymistä. Nyt sit käyttelen pumppuu monta kertaa päivässä. Onneks on kuitenkin melko hyvä rytmi, ni osaa ennakoida..
Mulla ei ollut mitään synnytystä ennakoivaa oiretta. Mies sanoi, et mun maha oli pari päivää laskenut. Ja synnytyksestä, ei kannata suunnitella liikaa. Jouduin synnyttää ilman kivunlievitystä, ku aukesin kuulemma todella nopeesti, eikä kätilö ehtinyt varautuu. Onneks tuli vaan yks "varmuuden vuoksi" tikki.