MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ja sit oli tietty se ettei voinu mennä liikuntatuntien jälkeen suihkuun muiden kanssa ku nolotti niin paljon ku alkoi karvat kasvamaan ties missä ja alkoi muotoja tulla :D
Äiti muistaa vieläkin ku kuulemma sanoin että ei voi mennä liikuntatunnille ku tissit pomppii ku pitää juosta :DD sit mentiin liiviostoksille! Ja oli muuten ihan kamalaa! :D nyt muistelee ite noita nauraen..

^Niiin muistan nuo samat jutut! Olihan se jotenkin niin noloa olla luokallaan ensimmäisiä, jolle alkaa rinnat kasvaa jne :D

Kävin tuolla marraskuisten puolella lueskelemassa juttuja. Synnytyskertomuksia ja miten arki on lähteny vauvojen kanssa sujumaan. En malta odottaa! Aika ahdistavia nämä viimeiset viikot, kun ei oikein uskalla kovin kauaksi kotoa lähteä, vaikka aikaa olisi. Esim vanhempieni luona mielellään joku pv kävisin, mutta yksin niin pitkään automatkaan ei kannata lähteä. Tässä kotona siis nyhjään ja yritän saada aikani kulumaan. Kun pitäisi ottaa rauhallisesti jo, niin aika ykstoikkoisia nämä päivät. Kyllähän sitä tietenkin voisi tehdä vaikka mitä, mutta yritän kyllä viimeiseen asti välttää niitä tuskallisia iltoja, kun päivän rehkimiset kostautuu.

Mä taas koin olevani hidas kehitykseltä. Mä näytin ihan vauvalta viel 7 luokan alussa kun kaikki kaverit oli muodokkaita ja "aikuisia". Mä muistan kun murehdin sitä kun olin valokuvissakin aina mielestäni muodoton möykky kun olin kans vähän pulska.

Mulla oli pulska olo muuten vaan.. Eikä tehny hyvää itsetunnolle ku ensimmäisenä just rinnat kehittyy jne niin aletaan haukkua läskiksi.. Ja muutenkin kyllä alkoi sillon jo kertyä ku lantio leveni jo sillon..

huh, pikaisesti kerkesin käymään viemässä paketin automaattiin.. Ja kaupasta hakemassa lisää tarvikkeita teejoulukalenteriin. 2 kpl teen vielä niitä. pitää teet vielä vain hommata XD.

Tänään olis viel vanhempainyhdistyksen kokous ja toivottavasti samalla reissulla saan haettua Sinellin paketin.

Ei ollut onneksi jalassa tukosta tms. Epäili, että kohtu painaa suurimpia verisuonia.

Liitteet

• Teejoulukalenteri1 - joulu2016.jpeg
    Teejoulukalenteri1 - joulu2016.jpeg
    242.3 KB · Katsottu: 36
No tästä sen näkee miten erilaisia kaikki ollaan ja kehitys voi alkaa miten ajoissa tai myöhässä tahansa ja kaikista tullu ihan hyviä naisia :) ja nyt vielä naisen tärkeintä tehtävää tässä parhaillaan tehdään, että ei siinä kehityksessä kellään tainnu mennä mikään vinoon <3

Pitää vaan itte muistaa kuinka herkkä sen pienen ja nuoren tytön mieli onkaan, vaikka ulkokuori olisi kova. Paljon aikuisen rakkautta, neuvoja, keskustelua, rajoja ja hyvissä määrin omaa vapautta niin tytöstä kasvaa fiksu ja tasapainoinen nainen. :)

Tosin, mä oon kyl tytön mielestä kauheen nolo. En saa vilkuttaa koulun pihassa enkä näyttäytyä siel missä on hänen kaverit enkä todellakaan häiritä kun on kaveri kylässä :P

hitsit, just mä vasta tulin ton tytön kans synnäriltä oikeesti kotiin...

Muokattu viimeksi:
joo, kyllä tässä kiirus tulee, mutta mä pyrin, että saan joulukortit, opettajien/hoitotätien yms muistamiset tehtyä tämän kk:n aikana.. Ja olisi kiva, jos saisin pienet joululahjatkin tehtyä tai sit ne jää tekemättä XD.

Lumitukka, joo vauvantain valmennus. Netissä luin jo ennakkoon jotain ja saatiin papereita mukaan ja yhden akupainannan ohjeen vielä tulostan netistä. Siis otetaan ohjeet mukaan sairaalaan. Mies oli valmennuksessa ja kotimatkalla yllättävän hyvin mun kanssa samaa mieltä monista synnytyksen yksityiskohdista, lääkeinfo oli parempi kuin sairaalasta saatu esikoisen aikaan ja oikeesti kokeiltiin sekä eri rentoutusjuttuja, synnytysasentoja ja akupainantaa kivunlievityksenä. Ostettiin samalla kaupunkireissulla pari led-kynttilää sairaalaan mukaan otettavaksi, oikee tuli olis mulle rentouttavampaa mut ei sairaalaympäristössä onnistu. Ehkä joku youtube video takkatulesta vaikka lisäksi. Mut siis hyvä paketti, en kaikkea nyt jaksa raapustaa mut asiaa yli 3h eikä minusta mitään turhaa.

Hihhei! Mulla on enää kolme viikkoa laskettuun!! Veikkaan että mun tuurilla mene yli ajan, mutta mahatuntemusten perusteella vois syntyä hieman ennen laskettua.
Oon ostanu sisarusten lapsille lahjat ja muillekin on jo selvät visiot. Mies hommaa perheelleen ja minä mun perheelle ja ne on sit meiltä molemmilta.
Sain koirat takaisin kotiin hoidosta <3 mies lenkittää ja minä makaan niiden kanssa sohvalla :D

Mullakin aika selkee suunnitelma jo, mitä lahjoja ostan kellekin. Veljen lapsille jotain, pikkusiskolle, vanhemmille ja miehelle. Pitää nyt vaan vähän miettiä, että mitenkä tämän asian järjestää. Ei nimittäin tällä hetkellä ole kovin paljon ylimääräistä rahaa ja seuraavan kerran tilille kilahtaa 2.12.. 2 päivää ennen la:ta. Vauvan kanssa ei todellakaan houkuta lähteä mihinkään jouluostoksille. Yksi vaihtoehto on sekin, että annan äidilleni listan ja käy sitten mun puolesta ostamassa joulukuussa. Tai jos päädyn tilaamaan netistä, vois saada laskulla. Tai jotain. Enköhän mä jotain keksi :)

Mulla oli kyllä ajatuksena ohimennen että oisin tehny kaikille semmoset huopatossut tms.. Mut ei riitä aika eikä raha ja en keksinyt mitään tilalle niin päätin olla ostamatta mitään :)

Huh ko alko vähä mahanpohjassa kutkuttaan ko luin marraskuisten synnytyskertomuksia:woot: toisaalta olis kiva iteki päästä samaan tilanteeseen ja saaha vauva syliin mut apua sitä kipua. Alko vähä jännittää:grin paitsi viikkoja 34+4 ni parempi olis olla vielä kovin ajattelematta, vielä monta viikkoa ootettavana.....

Siis miten voi tulla yhtäkkiä näin kamala makeanhimo!? Syötiin tuossa ja napostelin jälkkäriks vielä omenan pahimpaan mielitekoon. Mutta siis jotain karkkia tms olis nyt PAKKO SAADA eikä meillä tietenkään oo kaapeissa mitään. Enkä kyllä lähe kauppaan sen takia, mies itse asiassa kielsi kun on niin liukastakin. Lähti itse remonttihommiin veljelleen.
Ihan järkky, ei mulla yleensä tällaista ole ollut.

Takaisin