T
Tähti ★
Vieras
Hello! :)
Nyt kun aiheena on Neuvola, niin ootteko kokenut samaa, että vauvan pukemisesta jurputetaan joka ikinen kerta??
Nyt tällä kertaa vuorostaan fyssari kysyi, että onko pojalla yhtään paksumpaa ulkoasua olemassa....
No -on! Mutta se on vielä liian iso ja tämäkin puku on Äitiyspakkauksesta!
Siis ainakin meillä oli pakkauksessa 2 talviasua ja se toinen on muka liian ohut päälle, vaikka sen alalla on paita ja lämmin pörröpuku
Eiköhän noilla lapsi autossa tarkene, jos ulkona on pakkasta vain -6C ??

Viimeksi itse th huomautti yhdestä toisesta (mun itse hankkimasta ) toppapuvusta, vaikka ulkona oli silloin vielä +8C....
Enkä nukuta lasta ollenkaan ulkona, silloin pukisin enemmän.
Mä en taas kestä
Nyt kun aiheena on Neuvola, niin ootteko kokenut samaa, että vauvan pukemisesta jurputetaan joka ikinen kerta??
Nyt tällä kertaa vuorostaan fyssari kysyi, että onko pojalla yhtään paksumpaa ulkoasua olemassa....
No -on! Mutta se on vielä liian iso ja tämäkin puku on Äitiyspakkauksesta!
Siis ainakin meillä oli pakkauksessa 2 talviasua ja se toinen on muka liian ohut päälle, vaikka sen alalla on paita ja lämmin pörröpuku
Eiköhän noilla lapsi autossa tarkene, jos ulkona on pakkasta vain -6C ??

Viimeksi itse th huomautti yhdestä toisesta (mun itse hankkimasta ) toppapuvusta, vaikka ulkona oli silloin vielä +8C....
Enkä nukuta lasta ollenkaan ulkona, silloin pukisin enemmän.
Mä en taas kestä

Jos kunnolla kaasuttaa, niin 2min..

:arghh:

Mitä siitä voi selattialla tai sen voi nodtaa pöydälle jne.. jos kieltäytyisi jostain?