Seksi

Mulla on kyllä ollu haluja, ainoo ongelma on, kun ainoo mahdollisuus on ennen nukkumaanmenoa ja miehen ainoo vapaapäivä on sunnuntaisin :shifty: eli se on aina väsyny. Onneks tää on tosiaan väliaikaista. Tosin jonkun remppajutun varjolla ollaan päästy touhuileen kyllä iltapäivästäkin, kun pojan on saanu mummulaan. Mut alkaakohan ne mitään epäileen, kun ei joku panelointi valmistukaan :hilarious:
 
Joo meillä sama, ettei muulloin voi ku nukkumaan mennessä, ni väsy vie.
 
Candys, niin, panelointi ei valmistu, mutta "pane-lointi" hyvinkin :P
 
Mieli tekee mut jotenki silti ei. Se on välillä niin ylitsepääsemättömän ärsyttävää ku on nii hankala löytää semmonen asento tai kulma et ei vaan tee kipeetä missään kohtaa ruumista ja sit se on vähän tylsää ku hengaa siinä yhessä ja samassa asennossa joka kerta.. Tarvis löytää joku inspiraatio alkaa kikkailemaan ja keksimään jotain vaihtelua. Ikinä ei oo ollu mitään ongelmia eikä o nyttenkää mut tää masu ja kasvukivut häirittee vaa normaalia seksielämää :D plaa. Ja siis mun puhinoita nää vaa on, ei o mies mitään negatiivista sanonut mistään :)
 
Mullakin alkoi esikoisen odotuksessa tökkimään se ainainen sama asento. Tässä raskaudessa ollaan oltu vähän luovempia :rolleyes: eikä vielä ainakaan ole tullut sellasta fiilistä. Mies tuntuu myös huomattavasti tyytyväisemmältä kuin ekan raskauden aikana, vaikkei se silloinkaan suoraan valittanut, mutta kyllä sen puutteen huomasin.
 
Mulla meni muutama päivä tottua ajatukseen, että se pikkuinen saattaa alkaa kesken kaiken möyrimään ihan omiaan, eikä anna äiskän ja iskän puuhastella rauhassa :D Nyt siihen on jo tottunut.
 
Itsellä on sellainen valas -olo eli ei siis kovin seksikäs olo :/ ei meillä koskaan ole halut oikein samassa tahdissa, vielä vähemmän nyt.. Asentoja joutuu kikkailemaan ja ottamaan tyynyjä apuun xD
 
Mulla jostain syystä on seksi alkanu sattumaan ja sen jälkeen alkaa supistelemaan että vähälle on jääny :sad001 haluja kyllä olis mutta kivut estää.
 
Meillä on kuihtunut ihan kokonaan miehen toiveesta. En saa enää edes koskea häneen. Omin käsin onneen... :sad001

Olisi kiva edes kokea se hormonien tuoma entistä hurjempi nautinto, mutta kun ei niin ei. 3 kk päästä on väkisinkin taukoa, joten pahimmillaanhan tässä päästään joskus viettämään edellisen sekstailun vuosipäivää. :shifty:
 
Meillä on kuihtunut ihan kokonaan miehen toiveesta. En saa enää edes koskea häneen. Omin käsin onneen... :sad001

Olisi kiva edes kokea se hormonien tuoma entistä hurjempi nautinto, mutta kun ei niin ei. 3 kk päästä on väkisinkin taukoa, joten pahimmillaanhan tässä päästään joskus viettämään edellisen sekstailun vuosipäivää. :shifty:

No onpa aika kurja tilanne :/jos itellä on haluja eikä sitten saakkaan mieheltä mitä haluaa. Meillä se on ennemminki että mies yrittää koko ajan, miulla harvemmin tullee mieleen koko seksi. Toivottavasti miehes ymmärtäis ja antais! Eihän tuommosta selibaattia kukaan kestä.
 
Piinamiina onko miehesi kertonut jotain syytä moiselle? :/
Joku sitä painaa, mutta ei saa kerrottua että mikä. Ja olihan tää lapsen alulle saattaminen sellaista pakkopullaa, että se vei ilon koko touhusta. Mutta se ei ole ainoa syy. Joku muukin tässä vaivaa.
 
Mulla on neuvolalääkärin mielestä epänormaalin kuivat limakalvot mikä saattoi aiheuttaa mulle viime viikonloppuna kivuliaan supistuksen joka kyllä tuli vasta useita tunteja puuhastelujen jälkeen. Mua sattui alatietutkimuskin hirveesti ja se johtuu siitä kuivuudesta. Ei kieltänyt puuhailua vaan kehotti aina käyttämään liukastetta yhdyntöjen aikana. Itse en koe että olisin täysin kuiva eikä yhdyntä oo mua sattunut mutta oon huomannu että kuivempi oon huomattavasti kun ennen raskautta olin enemminkin aina kostea :D
 
Piinamiina ompas kurja tilanne, ite en kestäis :sad001 Kannattaa yrittää puhua miehelle mikä vois olla syynä. Meillä esikoisesta loppuajasta maha ja vauva häiritti miestä eikä se enää ollu niin innokas hommiin mutta suostui kuitenki melkein aina..

Nyt mulla ei juurikaa oo haluja ja mies haluais koko ajan että aika säätöä välistä ku mies suutahtaa sitte ku ei saa.
 
Itsellä siis se ongelma ettei meinaa jaksaa, ei millään ja ei nyt välttämättä tee edes niin mieli. Mutta mies näkee raskauden todella seksikkäänä, niin hänen halunsa on päinvastaiset :|

Meillä taas niin että itellä tekis mieli mut miehen mielestä raskausvatsa ei oo yhtään kiva... kyllähän se vähän eessä on mutta itse tykkään tuosta mahastani kun tiiän että siellä on jotain tosi arvokasta[emoji177]
 
Meillä on kuihtunut ihan kokonaan miehen toiveesta. En saa enää edes koskea häneen. Omin käsin onneen... :sad001

Olisi kiva edes kokea se hormonien tuoma entistä hurjempi nautinto, mutta kun ei niin ei. 3 kk päästä on väkisinkin taukoa, joten pahimmillaanhan tässä päästään joskus viettämään edellisen sekstailun vuosipäivää. :shifty:

Tuttu tilanne tuolta ekojen raskauksien ajalta. Mutta se menee onneksi ohi kunhan molemmat pyrkii kehittämään tilannetta(edes sitten raskauden jälkeen). Nää on niin vahvasti päänsisäisiä juttuja että puhumalla pääsee yleensä parhaaseen tulokseen. Ja jossain kohtaa kannattaa vaan yhdessä päättää seksin ottamisesta taas ohjelmistoon, olla luova niiden mahdollisien ongelmakohtien kanssa. Vaikka väkisin pakkopullaa meiningillä alkuun:p, kyllä se harjoitus sitten taas pikkuhiljaa helpottaa tilannetta.
Tsemppiä sinne! Älkää vaipuko tässä epätoivoon:shy:!
 
Täälläkin mulla tekis mieli, mutta miestä ei kiinnosta, häiritsee masu kuulemma niin paljon. On tässä oltu jo ilman n. Pari kk ja todennäkösesti ollaan sit ilman loppuun asti. Mutta sit kuitenki muuta läheisyyttä on tosi paljon onneks! Muuten en pärjäis kyllä :D
 
Takaisin
Top