Seksi

Esikoinen 2/2017

Jostain jotain jo tietävä
Helmimammat 2017
Tekeekö mieli vai ei kiinnosta ollenkaan? Vähän ehkä arka aihe mutta olis kiva tietää ettei ole tämänkään kanssa yksin.
 
Itsellä siis se ongelma ettei meinaa jaksaa, ei millään ja ei nyt välttämättä tee edes niin mieli. Mutta mies näkee raskauden todella seksikkäänä, niin hänen halunsa on päinvastaiset :|
 
Meillä haluja kyllä olis molemmilla, mut oksentelu ja väsymys on kyl vieny iteltä plussan jälkeen totaalisesti voiton, niin että kerran on kunnolla puuhailtu täs kuukauden aikana :bag: plussan tienoilla oli limakalvotki niin kuivat, et ei kyl tullu mieleenkään sekstailu! taaperoarki kyllä muutenki verottaa, mut ihan näin kuivaa kautta ei oo sentäs ollu hetkeen :confused4
 
Ei tee yhtään mieli ja kyllä saanut mieheltä palautetta kun hän haluis ..
 
Meillä ei ainakaan vielä ole minusta erityisemmin sitä näkynyt. Vähän väsyneempi kun on, niin pitää itseään vähän kovistella, että miksei toiselle sitä nautintoa voi antaa :) mut on siis, että tekee kyllä itsekin mieli :wink riippuu siis ihan päivistä miten käy :)
 
Vaikka siis miehen mielestä voisi harrastaa useamminkin :D mut taitaa aika pitkälle kaikki miehet olla sitä mieltä, että koskaan ei saa liikaa :D
 
Meillä aika hyvin edelleen halut kohtaa vaikkaki mulla rajottaa tämä jatkuva huonovointisuus ja väsymys. Mutta kompromisseillä ollaan pärjätty, viime raskaudes mulla oli rv25 lähtien ihan jäätävät halut koko ajan mutta mies ei enää rv30 jälkeen ollu mukana ku alkoi maha häiritteen :D siihen asti se taas piti mahaa kiihottavana.
 
Ajatuksena - ei jaksa, mutta kun antaa mennä vaan, niin ihan kivaahan se on.

Toki seksin jälkeen välillä kramppaa vatsassa aika pahastikin, mutta se on ihan normaalia..
 
Hienoa että on muitakin :-D tai no niin, ei siinä mitään hienoa ainakaan miehen mielestä ole. Riittävästi ohjelmaa kun jaksaa töistä kävellä sänkyyn ja nukkumaan :|
 
Mulla ei oikeestaan oo haluja. Huonovointisuus ja väsymys varman osa syynä ja tulee paikat kipeeks liukuvoiteesta huolimatta normaalisti ei ees tarvii käyttää. :shifty: Onneks mies ymmärtää.
 
Mulla kans haluttomuutta ja väsymystä.... Sit kun ollaan touhuiltu on ollu kyllä ihan kivaa. Vähän kuivuus kyllä on haitannut...
 
Mä oon taas litimärkä johtuen tästä raskaudesta, varsinkin touhuillessa ku tuntuu että muutenkin :0
10+5
 
Kerta viikossa ollut tahti meillä, mies ei valita, välillä muka vähän nurisee leikillään. Kunhan tää alkuraskaus menee tästä ja tulee virtaa lisää niin ehkä jaksaa petipuuhatkin kiinnostaa enemmän. Liukkari otettu käyttöön meillä, ei tarvi stressata onko kuivaa vai ei :joyful:
 
Mua suorastaan ahdistaa tällä hetkellä koko ajatus, mikään ei oikeen saa lämpenemään sille touhulle :|
 
Mulla on ihan jäätävät seksihalut pahoinvoinnista huolimatta ihme kyllä. Mitä härskimpää sitä enemmän sytyn.. Mulle tuli esikon raskaudeski ihan ihme haluja mitä ei oo ikinä muuten ja nii näyttää nytki tulevan. Vaikeuttaa vaan tilannetta ku ei miehen kans nähdä hetkeen kunnolla :D
 
Järkyttäviä seksiunia edelleen. Alakerta ollut pitkään ärtynyt. Mies tulee reissuiltaan huomenna. Toivottavasti tavara kestää jälleentapaamisen!
 
Mä oon kaikissa raskauksissa nähnyt aina paljon seksiunia ja niin ne on taas alkaneet. Mä oon melko aktiivinen seksin suhteen muutenkin ja raskaus ei ainakaan vähentävästi oo vaikuttanut. Viime raskaudessa ainakin vaan lisäsi seksin määrää, niin näyttäis ainakin toistaiseksi olevan tälläkin kertaa. :)
 
Siis jos aiemmin seksi maistui niin nyt se vasta maistuukin! Välillä oikein päiviä, että mietin, onko edes normaalia näin isot halut... :D
Mukava kuulla, etten ole ainut :wink
 
Takaisin
Top