Kinuskikissan sivusto taas ahkerasti selattu läpi.

Isänpäivän kahvittelumenu päätetty. Eka kerta kun aion leipoa kerralla näin paljon. On vähän testi myös itselle et selviinkö tollasesta urakasta. Mun kun ei oo tarvinnu koskaan pahemmin leipoa kun ei meillä tätä ennen oo juhlittu mitään kahvittelujen merkeissä. Tai oli meillä tytön nimiäiset mut sinne mä ostin lähes kaikki tarjottavat, koska en kuvitellu pystyväni leipomaan vastasyntyneen kanssa. Nyt sitten tulevaisuudessa on noita juhlia järjestettävä isovanhemmille millon milläkin syyllä niin kauan kun niissä virtaa riittää. Ja meillä isovanhempia on kolme pariskuntaa. On täs tullu kaikenlaisia pippaloita järjestettyä vuosien varrella mut niiden tarjottavat on ollu bileruokaa ja juomaa

Miehelle lupasin Irish-coffee-kakkua ja vanhuksia varten täytyy tehdä pieni täytekakku. Myö ei miehen kanssa täyskäristä välitetä mut vanhukset on pinttyny tapoihinsa. Lisäksi kanttarellipiirakkaa ja siemennäkkiä lohi creme fraichella.
Totesin myös et pitää kai uudistaa kahvikalustoa. Mukit on erilaisia ja lautasiakin muutamaa eri sarjaa. On mulla lahjaksi saatu arabian myrna-astiasto, mut sitä en suostu käyttämään, kun niitä ei voi laittaa astianpesukoneeseen ja lisäks inhoon pikkukuppeja ylipäätään. Mikään ei oo ärsyttävämpää kuin kaadella jatkuvasti kahvia minikuppeihin mihin ei mitään mahdu. Itellä kahvimukin koko on puol litraa
MS74, kauppoihin on tullu uus gluteeniton leivonta lehti. Testasin jo paria reseptiä ja on loistavia. Jos satut ostamaan niin testaa siemennäkkileipä. Lohitäyte sopii myös siihen hyvin mut taisit olla maitotuotelakossakin vielä imetyksen ajan.