Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tän päivän masistelu; toivoin lapsille n. 2v ikäeroa. Nyt jos loppukeväästä ivf auttais saamaan plussan ni ikäeroks tulee yli 5v :/
Mietityttää tuleeko lapsista yhtään läheisiä yms. Ei pitäis stressaa tämmöstä!

Et vissiin oireet ja viivat ei vaan tuu. toki, en tiiä et oliko näissä tapauksissa meidän lailla himotestattu 

Mä kans aiemmin ajattelin että että pari vuotta ikäeroa maksimissaan. Mutta jospa nyt edes meille yksi niin katotaan saako toista.Miten teillä on maca toiminut? Onko kierto muuttunut pituudeltaan? Mullakin ollut se käytössä nyt n. 2 kk taukoineen. En tiedä onko se syynä, mut mulla on kierrot pidentyny.
Kp4/30-?

On motivaatiota pysyä paremmassa ruokavaliossa, liikkua enemmän - etenkin kun tjottailusta siirryttiin "vakavaan" yrittämiseen. Kyllähän sitä itseään soimaa ylipainosta, kun tietää ettei se ainakaan helpota raskautumista. Toisaalta tiedän senkin, että pco on paino-ongelmien taustalla ainakin osittain.
greippimehut ohjelmassa tällä hetkellä.
Perus kurkkukipuakin enää hyvin harvoin.
Ihan samalla aikataululla kuin viimeksikin eli kp 34 (keskenmenovuodon alusta laskettuna). Enää pari viikkoa ja sit päästään aloittelemaan ekaa clomikiertoa... iiih hurjaa!
Muoks. Saatto olla jo viikko sitte nuo lutisjutut, mä oon ihan sekasi näitten kans nyt