Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
varpahat, kurkkaa sivulta www.decorahouse.com, sieltä aion tilata itse koristeita nimiäisiin ja siellä näytti olevan myös muutama kakunpäällinen :)
Meillä siis suunnitelmissa järjestää nimiäiset miehen vanhempien kotona kun sinne mahtuu enempi vieraita kun meidän kaksioon.
Paikalle tulee vain lähisukua ja muutama ystävä. Kummeille askarrellaan todistukset ja nimen paljastamiseen on miehellä idea jonkinlaisesta taulusta!
Onneksi nimiäismekkoa ei tarvitse miettiä vaan minun taidokas mummi on neulomassa kaunista valkoista mekkoa tytölle. (Toivotaan nyt että varmasti on tyttö :D) siihen vielä valkoiset sukkahousut ja pitsisukat ja joku ihana pääpanta.
Itse leivomme miehen kanssa sinne riisipiirakoita ynm. Ja äitini ja varmaan myös anoppi leipovat jotain. Koristelunkin olen jo suunnitellut, tuolla sivustolla minkä mainitsin oli ihania koristeita, täytyy koittaa kuitenkin olla maltillinen niiden kanssa *_*
35+2 <3
Täällä ois ristiäiset nyt varattu! Saatiin vuoden viimeiselle päivälle omasta toiveesta. Aiempi viikonloppu kun on joulu ja haluttiin joulukuun puolelle, ni ainoa vaihtoehto oikeestaan tuo. Isyysasiat ei kerkee joulukuun muille viikonlopuille..
Mileim + pikku typynen 4vrk